Lapsen kaverisynttärit korona-aikaan
Oletteko vieneet päiväkoti-ikäistä lastanne viime aikoina kaverisynttäreille tai oletteko itse järkänneet? Missä synttärit oli? Itse mietin kuumeisesti, että olenko ihan hysteerikko jos en vie lastani synttäreille. Kaikki muut kutsutut osallistuvat.
Kommentit (8)
Nyt ap! Et vie sitä lastasi mihinkään synttäreille. Kehtaat kysyäkin sitä.
Niin, kuten sanoin, olen sitä mieltä ettemme menisi. Halusinkin tietää, että ovatko ihmiset osallistuneet normaalisti synttäreille, kun tuntuu että ne pyörivät ihan kuten ennenkin. Että onko tässä jotenkin outo kun mielestäni nyt on hieman huono aika järkätä massasynttäreitä.
Järjestin normaalisti pari viikkoa sitten ja normaalisti lapsi osallistui myös kesällä. Samat kaverit näkee päiväkodissa muutenkin. Ei ongelmaa. Myös sukulaiset kävi. Täällä ollut 2 tartuntaa 2 viikon aikana eli ei mikään paha tilanne. Tartutaketjuja ei ole ollut esim. kouluissa tai päiväkodeissa. Tartuntaketjut muutenkin jäljitetty. Kipeänä ei toki mennä mihinkään muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kuten sanoin, olen sitä mieltä ettemme menisi. Halusinkin tietää, että ovatko ihmiset osallistuneet normaalisti synttäreille, kun tuntuu että ne pyörivät ihan kuten ennenkin. Että onko tässä jotenkin outo kun mielestäni nyt on hieman huono aika järkätä massasynttäreitä.
Jospa käyttäisit omaa järkeäsi, etkä piittaa muista.
No jos ne samat lapset leikkii päivittäin keskenään siellä päiväkodissa, niin ei kai ne synttärit mitenkään isompi riski ole.
Meillä oli normaalisti synttärit kavereille ja sukulaisille, mutta olemme jo sairastaneet koronan ja kutsuimme vain koronan sairastaneita. Muita ei päästetty juhliin, lahjan saivat toki postittaa.
Täällä on jo niin moni sairastanut, että saatiin kyllä vieraslista pitkäksi.
Muutenkin reissattiin koko kesä Euroopassa eikä tauti enää iskenyt keneenkään meistä.
En vienyt HopLop-synttäreille.
Helsinki.
Riippuu siitä missä asutte.
Minä en varmaan veisi lasta täällä edes päivähoitoon.