Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvottavaa: "Isälle kolme vuotta vankeutta - vauvalle aivovaurio"

Vierailija
21.11.2013 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288623443359.html?pos=navnow

Että lisää vaan näitä ulkkiksia :/

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 16:08"]

Kyllä saa äitikin katosa peiliin. Kuka normaaliälyinen ihminen tekee lapsen henkisesti jälkeenjääneen ja muutenkin keharilta kuulostavan väkivaltaisen kuuron, joka ei ymmärrä elekieltä, kanssa?

[/quote]

Oot ihan oikeassa. Oksettava äitio jos niin täysin munaton, ettei omaa lastaansa osaa puolustaa. Luin just vähän aikaa sitten tutkimuksen, jonka mukaan tuoreilla äidillä saattaa adrenaaliryöppy aivoissa olla huomattavasti voimakkaampi kuin ns. normaaleilla ihmisillä ja siten pelastaa vauvansa mitä uskomattomista tilanteista. Käytettiin termiä tiger mom.

Tuli vaan mieleen kun luin tota, et jos nainen olis ollu pahoinpitelijä, kukaan ei olis syyllistäny sitä miestä. Riekaloidaan kerrankin se oikea pahoinpitelijä, eikä sitä naista.

Mutta mutta.. KOLME VUOTTA. Hän sai tuomiota KOLME VUOTTA. Suomen oikeuslaitos on täysin sairas. Oon ihan hirveen vihanen tällä hetkellä

[/quote]

OT, mutta kyllä nimenomaan syyllistettäisiin isää, ja ymmärreltäisiin kilpaa "synnytyksen jälkeen masentunutta, ahdistunutta ja epätoivoista" äitiä.

Vierailija
42/58 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 16:08"]

Kyllä saa äitikin katosa peiliin. Kuka normaaliälyinen ihminen tekee lapsen henkisesti jälkeenjääneen ja muutenkin keharilta kuulostavan väkivaltaisen kuuron, joka ei ymmärrä elekieltä, kanssa?

[/quote]

Oot ihan oikeassa. Oksettava äitio jos niin täysin munaton, ettei omaa lastaansa osaa puolustaa. Luin just vähän aikaa sitten tutkimuksen, jonka mukaan tuoreilla äidillä saattaa adrenaaliryöppy aivoissa olla huomattavasti voimakkaampi kuin ns. normaaleilla ihmisillä ja siten pelastaa vauvansa mitä uskomattomista tilanteista. Käytettiin termiä tiger mom.

Tuli vaan mieleen kun luin tota, et jos nainen olis ollu pahoinpitelijä, kukaan ei olis syyllistäny sitä miestä. Riekaloidaan kerrankin se oikea pahoinpitelijä, eikä sitä naista.

Mutta mutta.. KOLME VUOTTA. Hän sai tuomiota KOLME VUOTTA. Suomen oikeuslaitos on täysin sairas. Oon ihan hirveen vihanen tällä hetkellä

[/quote]

OT, mutta kyllä nimenomaan syyllistettäisiin isää, ja ymmärreltäisiin kilpaa "synnytyksen jälkeen masentunutta, ahdistunutta ja epätoivoista" äitiä.

[/quote]

Hmm.. Saatat olla jopa oikeassa..

Yleensä tuntuu vaan, että ne pahoinpidellyt ruoditaan rankemmalla kädellä kuin se, joka hakkaa. Se vaan tuntuu pahalta.

Miten aikuinen mies voi laittaa maitoa nenään? Miten? Miten se pystyy nukkumaan? Ja kysymys, MIKSI kukaan haluaa puollustaa tollasta ihmistä oikeudessa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 16:04"]

Pitäkää mielessä kaikki Alanyaan munan perässä matkustavat siideriläskit että kurdit ovat isänä vähän tuollaisia... Suosittelen laihduttamaan, jotta kelpaatte suomalaisille miehille.

[/quote]

Eipä sinustakaan mitään ihannemiestä saa tekemälläkään tuolla asenteella.

[/quote]

Moi kurdin vaimo!

Itse en ole mies.

Vierailija
44/58 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuolla äijällä todettu nupissa jotain vikaa? Ei mene siis ihan täysin kulttuurin piikkiin.

Vierailija
45/58 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 16:04"]

Pitäkää mielessä kaikki Alanyaan munan perässä matkustavat siideriläskit että kurdit ovat isänä vähän tuollaisia... Suosittelen laihduttamaan, jotta kelpaatte suomalaisille miehille.

[/quote]

Yäk, kuka ottaa suomalaisen miehen? Paitsi ne, jotka eivät saa kunnon miestä. 90% suomalaisista miehistä on väkivaltaisia juoppoja, ja 100% rumia ja/tai lihavia.

Vierailija
46/58 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on kuuro, mutta puhuu silti puhelimessa?

Vierailija
47/58 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että oksettaa tuo ihminen. Ihan sama minkä maalainen. Ei mee enää kulttuurin piikkiin. Mikä kärsimys tuolle vauvaparalle ja loppuelämän vammat

Nää on näitä ihmisiä, jotka ei ikinä parane ja siksi pitäisi pitää eristyksessä muusta yhteiskunnasta loppuun asti.

Vierailija
48/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, ettei ihmisten julmuus pääse unohtumaan.

Vierailija
49/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:40"]

Nosto, ettei ihmisten julmuus pääse unohtumaan.

[/quote]

Onneksi kuitenkin näitä tapahtuu tosi harvoin koska vuosia vanhoja juttuja joudutaan kaivelemaan. Olisit ottanut vaikka tuon tuoreen uutisen jossa kristitty Konsta Petteri raiskasi ja kuristi naiselle aivovaurion.

Vierailija
50/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuurous on syynä siihen ettei mies tajunnut satuttavansa vauvaa. Miten olisi menolippu?

Vierailija
51/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 23:51"]

Eikös tuolla äijällä todettu nupissa jotain vikaa? Ei mene siis ihan täysin kulttuurin piikkiin.

[/quote] Isällä oli alttiutta vihan ja väkivallan purkauksiin, taipumus toimia hetken mielijohteesta ja kyvyttömyys pitää yllä toimintaa, joka ei tuota välitöntä palkkiota.

Isä oli aluksi haluton hoitamaan lasta ja koki sen jopa pelottavaksi. Hän osallistui vauvan hoitoon vaimon vaatimuksesta. Ulkomaalaistaustaisen isän mukaan hänen kulttuurissaan vain naiset hoitavat vauvoja.

Kyllä tuo menee 90% kultuurin ja perimän piikkiin, yhteisvaikutus. Elimellinen sairaus selittää 10%
[/quote]

Kuka antaa lapsensa tuollaisen isän hoitoon? Kuka tekee lapsia tuollaisen kanssa?

Vierailija
52/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään yllätys että rikoksen tekijä on ulkomaalaistaustainen.... Voi kun suomessa olisi laki jonka avulla saataisiin nämä meidän verorahoilla valtion hotelleissa istuvat ulkomaalaiset karkotettua sinne mistä tulivatkin... Hyödyttömiä, tuhlaavat meidän hengitysilmaa.

Vierailija
53/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kolme vuotta? Paska maa tämä Suomi.

Vierailija
54/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 23:51"]

[/quote]

Todettiin mielenterveysongelmia, mutta monellako niitä IHAN OIKEASTI on? helppo se on oikeuteen mennä ja sanoo et jooo tapoin 500 hlö mut mulla on mielenterveysongelmia niin pääsen varmaan vaan johonki hoitoon josta pääsen pois 2 vuodessa jos saan hyvät lääkkeet. ei hyvää päivää!!!!!
[/quote]
Siis syyntakeettomana tuomitseminen on ehdottomasti parempi kuin nämä naurettavat vankilatuomiot. Kun esim. Psykoosissa tapat jonkun, saatat istua Niuvassa kymmeniä vuosia, ei siellä mitään takarajaa ole. Istut niin kauan että et ole enää yhteiskunnalle vaarallinen. Vankilaelämä on luksusta verrattuna vankimielisairaalaan. Tämänkin hullu olisi pitänyt tuomita syyntakeettomana ja olisi joutunut hoitoon niin pitkäksi aikaa ettei enää vauvoja ravistele. Vaimolle tuomio avunannosta.

Vierailija
55/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää haukkuko kurdeja! Mulla isä kurdi ja Turkista ja on hoitanu mua pienenäkin ja olen tyttö. Käydään myös nykyisin shoppailemassa kahdestaan. 

Ennakkoluulojen takia meidän perhettä kiusataan usein. Varsinkin humalassa nihmiset sanoo törkeitä juttuja.

Vierailija
56/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuurokin voi puhua puhelimessa. Minulla on kaksi kuuroa kaveria ja molemmat kykenevät tarvittaessa puhumaan puhelimessa. Puheesta vain ei saa yhtä hyvin selvää kuin kuulevan puheesta. En tiedä onko joku erikoispuhelin.

Vierailija
57/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:13"]Älkää haukkuko kurdeja! Mulla isä kurdi ja Turkista ja on hoitanu mua pienenäkin ja olen tyttö. Käydään myös nykyisin shoppailemassa kahdestaan. 

Ennakkoluulojen takia meidän perhettä kiusataan usein. Varsinkin humalassa nihmiset sanoo törkeitä juttuja.
[/quote]

Minunkin isäni on kurdi. Rahaa osaa kyllä antaa ja vaatteita ja tavaroita ostaa mutta lapsia ei osaa hoitaa.

Vierailija
58/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:13"]Älkää haukkuko kurdeja! Mulla isä kurdi ja Turkista ja on hoitanu mua pienenäkin ja olen tyttö. Käydään myös nykyisin shoppailemassa kahdestaan.  Ennakkoluulojen takia meidän perhettä kiusataan usein. Varsinkin humalassa nihmiset sanoo törkeitä juttuja. [/quote] Minunkin isäni on kurdi. Rahaa osaa kyllä antaa ja vaatteita ja tavaroita ostaa mutta lapsia ei osaa hoitaa.

[/quote]

Minun suomalainen mieheni ei osaa hoitaa lapsiamme ja muistan isäni joka välillä hoiti meitä ihan miten sattuu ja hengissä ollaan :) Kansalaisuudesta, uskonnosta, sukupuolesta riippumatta KUKAAN terve vanhempi ei satuta vauvaansa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi