Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan tietää miksi niin moni LOPETTAA bloginsa NYT! ;D

Vierailija
21.11.2013 |

Eiköhän syy ole aika selvä että miksi moni lopetti jo, tai uhoaa lopettavansa ihan pian? No tottakai kun verotustiedot tulivat julki niin huomasivat kateuspäissään että miten jotkut toiset bloggaajat ovat onnistuneet tienaamaan erittäin hyvin, ja jopa kirjoittamalla vähemmän tekstiä kuin he itse, ja ottamalla vähemmän (laadukkaita) kuvia.

Toki voin kuvitella että se ottaa koville kun toinen nettoaa blogista kymppitonneja tuosta vaan, samalla kun kun toinen saattanut saada pari kauneustuotetta ja jonkun sisustustekstiilin ilmaiseksi, tai  peräti -10% alennuskupongin jonnekin ;D

Kateus vie kalatkin vedestä ja blogitkin netistä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä av:ta. Kukaan ei suostu sanomaan, että kuka on lopettamassa tai lopettanut. Itse en tiedä ketään sellaista.Miksi ette voi valaista?

Vierailija
22/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Luksusta arjessa lopetti vähän aikaa sitten ja Mapsi ja nyt Mussu eikä varmasti jää tähän:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ollaan tajuttu että se luksustavaroiden ostaminen ei kannata kun rahat loppuu :D Eräs suosittu bloggaaja itki sitä ettei pysty ostamaan omaa asuntoa (vaikka siis hänellä on vakitulot blogista) eikä hän voi lopettaa ostamista rahan säästämiseksi koska se on hänen työtänsä.

Vierailija
24/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä muita lopettaneita kuin Cava. Muuten kaikki on jäljellä joita mä luen: Strictly Style. Nelliina, Monas Daily Style, In My Ballerines. Si Moda, Mou Mou, Alexa, P.S. I Love Fashion, Mungolife, Blond Rivets, Kalastajan Vaimo, Magicpoks, Coco, WTD, Char, Avec Sofie, Kalastajan Vaimo, Kaunis Pieni Elämä, Mussu.

Jessus, kylläpä mä seuraan useaa blogia :D

Vierailija
25/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 lisää:

Ja tietty Xenia, mun suosikkini tällä hetkellä :)

Vierailija
26/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 lisää:

Ja tietty Xenia, mun suosikkini tällä hetkellä :)

Vierailija
27/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jäin kaipaamaan Karriboo-blogia! Ei mainoksia, arvontoja tai kulutushysteriaa. Tulisipa se takaisin, tai olisi edes kertonut miksi lopetti :/

Vierailija
28/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:46"]

Tai sitten vaan niin herkkiä etteivät kestä sitä mitä ovat hakeneet, eli että "kaikki puhuu musta". Kun konkretisoituu mitä se käytännössä on ja etteivät kaikki ihmiset tykkää kympillä, niin ei sitten enää niin huvitakaan.

[/quote]

Ensin ne itkee kun blogilla ei lukijoita, sitten kun ihmiset löytää blogin nettikeskusteluiden perusteella niin ne itkee että miksi kaikki kettuilee ja lukee sitä blogia :-D Mikään ei kelpaa näemmä!

Vierailija
29/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 14:37"]

Mä en tiedä muita lopettaneita kuin Cava. Muuten kaikki on jäljellä joita mä luen: Strictly Style. Nelliina, Monas Daily Style, In My Ballerines. Si Moda, Mou Mou, Alexa, P.S. I Love Fashion, Mungolife, Blond Rivets, Kalastajan Vaimo, Magicpoks, Coco, WTD, Char, Avec Sofie, Kalastajan Vaimo, Kaunis Pieni Elämä, Mussu.

Jessus, kylläpä mä seuraan useaa blogia :D

[/quote]

Sä luet noita etkä edes tiedä ketkä noista on jo ilmoittanut lopettavansa! :-DDD Päivän paras!

Vierailija
30/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogbuzz oli kaikista paras, miksi se lopetti?

Vierailija
31/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 15:05"]

Blogbuzz oli kaikista paras, miksi se lopetti?

[/quote]

Tässä heidän vastauksensa:

Chuck tässä. En tiedä miten sen todistaisin... BlogBuzz ehti olla auki vain pari hassua kuukautta, mutta ehdimme kirjoittaa tosi paljon postauksia. Eniten postauksia oli Siljasta ja Klipsi-Vilmasta, yksittiäisiä enemmän Siljasta mutta Vilma oli monessa "ryhmäpostauksessa" mukana. Suljimme sähköpostiosoitteemme - kyllä, gmail-tunnuksen voi poistaa kokonaan, joko täällä tai Demissä puhuttiin että ei voisi. Googletettiin "how to delete gmail account" ja sieltähän se löytyi. Poistimme myös itse blogin.

Syynä ei ollut yksittäinen bloggaaja, tietääksemme. Totta on, että Julia-postauksista saimme ERITTÄIN paljon paskaa niskaan, mikä oli ihan naurettavaa. Julia oli mukana postauksessa, jossa oli yksinkertaisesti listattu äitejä, jotka ovat käyneet juhlimassa synnytyksen jälkeen. Emme missään vaiheessa postausta mitenkään tuoneet ilmi omaa mielipidettämme asiaan - joka on, että myös äideillä on oikeus joskus irrotella. Oli miten oli, Julia ja tämän taustajoukot (etenkin se vitun Mirka!) nostivat hirveän paskamyrskyn ja väittivät mm, että me tahallamme saimme KAIKILLE sen käsityksen, että Julia käy koko ajan dokaamassa. Toinen Julia-postauksemme kertoi siitä, että Julia oli Kaksplus-kisan hävittyään inissyt joka paikassa, miten hän olisi kyllä päässyt sinne mutta ei halunnut mennä. Hauskaa tässä on se, että kuulimme lähteeltämme (emme voi kertoa kuka, mutta sanotaanko, että joku joka tietää tästä asiasta...) sanoi ettei Julia todellakaan voittanut kisaa. Ja oli miten oli, postauksemme oli todella kesy. Mirka, Minna ja muut Julian "fanit" pommitti meitä jatkuvalla syötöllä. Ottihan se päähän, mutta ei, ne pikkuiset eivät olleet syynä blogin sulkemiseen.

Suljimme blogimme, koska heti sen aloittaessamme sovimme, että emme koskaan jää kiinni. Että henkilöllisyytemme ei koskaan paljastu. Meille tuli kommentti, tietenkin anonyyminä, jossa joku kertoi tehneensä meistä rikosilmoituksen ja poliisin ottaneen asian käsittelyyn. Emme voi tietää, oliko tämä totta, mutta henkilöllisyytemme ei voi paljastua, joten pelko perseen alla suljimme äkkiä koko blogin. Meitä vituttaa tämä ihan yhtä paljon kuin meidän lukijoitamme.

Ongelma onkin siinä, että Suomessa bloggaajat ovat jotain jumalhahmoja. Monessa maassa on vastaavia juorublogeja bloggaajista, usein jopa huomattavasti ilkeämpiä kuin BlogBuzz. Siellä asia on ihan okei, ymmärrettävissä, ihmiset on ihmisiä jne. Sen sijaan kun Suomessa aloittaa OIKEASTI asiallisen viihdeblogin, on bloggaajat ja heidän helvetin alamaisensa saman tien nyrkki pystyssä huutamassa "ROVIOLLE". Huh huh.

Mitä blogin kommentteihin tulee, tehä niitä laitoitte. Varmasti julkaisimme liian löyhästi joidenkin mielestä, mutta me emme oikeasti edes julkaisseet pahimpia. Esim. kommentti "vittu toi julia on rasittava huora, toivottavasti se ja sen lapsi jää auton alle" poistettiin, eikä sitä koskaan julkaistu. Sen sijaan julkaisimme tyylillä "no eikös se ole jollain lailla oma vika jos on yh"-tyyppisiä kommentteja, ja niistä prinsessa sitten suuttui. Huoh.

Meitäkin harmittaa. Ehkä sitten joskus, kun suomalaiset ei ole niin tosikkoja ja suomalaiset bloggaajat ei pyhiä, me palaamme.

<3 Chuck & Dan

Vierailija
32/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^  No voi harmi!!! :(

Vierailija
33/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat kai lopettaneet tai lopettaa kun tullut avioero...?

Vierailija
34/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, kun täällä puhutaan blogeista vaikka tarkoitetaan tyyli- ja lifestyle-blogeja. Omalla lukulistallani on kymmeniä laadukkaita blogeja viestinnän, kulttuurin, tieteen jne. aloilta, enkä ole huomannut minkäänlaista katoa.

Laajentakaa vähän kokemusmaailmaanne!

Vierailija
35/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa-aaa...kenelle on tulossa avioero?

Vierailija
36/38 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kai tarkoitettiin niitä pariisinmatka-macaronleivos-merkkilaukku-logotuote-valkoinensisustus tyylisiä blogeja eli jos niitä nyt lifestyle tai muotiblogeiksi kutsutaan......

Vierailija
37/38 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu miten tyhjänpäiväistä, te ja bloginne.

Vierailija
38/38 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:36"]

Mä taas luulen, että bloggaajat lopettaa siksi, että ne on niin tyhmiä, vastenmielisiä ja inhottavia ihmisiä. Ainakin AV:n "keskustelujen" perusteella on.

[/quote]

Tai sitten vaan niin herkkiä etteivät kestä sitä mitä ovat hakeneet, eli että "kaikki puhuu musta". Kun konkretisoituu mitä se käytännössä on ja etteivät kaikki ihmiset tykkää kympillä, niin ei sitten enää niin huvitakaan.

[/quote]

Jaa, viestini oli poistettu, joten kirjoitan sen uudelleen:

Juuri tuota tarkoitin: bloggaajat ovat niin inhottavia ja typerä ihmisiä, ja ennen kaikkea huomiohuoria, jotka perustavat bloginsa siitä syystä, että "kaikki puhuis musta". Mitään muita syitä ei voi olla. Sitten ovat vielä niin herkkänahkaisia, etteivät kestä selkeästi ansaittuja haukkuja. En käsitä!

(Tiedoksi, että tämä viestini oli ironiaa. Tarkoitukseni oli kritisoida sitä, että AV:n blogijauhajat tuntuvat ajattelevan juuri niin kuin viestissäni kirjoitin: bloggaajat ovat aivan erilaisia ihmisiä kuin muut mm. siten, että heidän ainoa motiivinsa tehdä mitään on itsekorostus.)