Miksi niin monet ihmiset postaavat kuvia, joissa ovat puolisonsa/seurustelukumppaninsa kanssa, ja tekstiksi laitetaaan "oon niin kiitollinen tästä" yms. ?
Kommentit (24)
On siinä jotain outoa toki mutta entäs nämä muka-aikuiset jotka kerjäävät ulkonäkökehuja pärstäkuvillaan jatkuvasti somessa? Ja jotkut postaa saliposetuskuvia, pahimmat jopa perseestään.
Onneksi en ole somessa ja onneksi siellä vuosia vuosia sitten hetken ollessani ystäväni ja kaverini olivat somekäytökseltään korkeintaan näitä naamakehujen persojia. Riittävän noloa ja jotenkin henkisesti alkeellista touhua.
No toki silloin voin kerran ymmärtää, kun täysin uusi kampaus tai muu tyylivaihdos. Mutta muutoin, onko tuo nyt henkisesti aikuisten älykkäiden ihmisten hommaa? Ei.
Mutta eipähän tarvi miettiä, miten tv:stäkin tulee lähinnä ulostetta - että kuka katsoo, miten sellainen voi myydä. Tyhmyys on uusi musta.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaanpa sitten, kun teille ”nolostelijoille” joskus käy niin, että oikeasti rakastutte :D
Kyllä se tunne on sellainen, että sen haluaa huutaa koko maailmalle, iästä viis. Jos sellaista ei ole koskaan saanut kokea vaan on ollut enemmän tai vähemmän huonoissa parisuhteissa niin onhan se silloin hankala ymmärtää ja ”noloa”.
Minä taas EN ole koskaan halunnut jakaa somessa yhteisiä hetkiä rakkaani kanssa tai muutenkaan tehdä meidän yhteisistä jutuista julkista. Olen kai sillä lailla yksityisyydestä kiinni pitävä ihminen, enkä muutenkaan jaa henkilökohtaisia juttuja somessa. Että ei se aina niin ole, että rakastuneet haluavat jakaa kaiken kaikkien kanssa, ja ne sitten eivät ole oikeasti rakastuneita, jotka eivät postaile kuvia treffeiltä tai muutenkaan jaa muiden kanssa somessa suhteen asioita tai omia ajatuksiaan ja tunteitaan siihen liittyen
Mitä noloa siinä on, jos ihmiset ovat onnellisia? Paljon nolompaa on tuollain ap:n harjoittama paheksunta ja ilkeily.
Onhan siinä vähän pröystäilyn makua tyyliin, "katsokaa, mitä olen saavuttanut".
Ainakin pari keissiä kavereistani on eronnut n. kk tuollaisen imelän postauksen jälkeen. Ei oikein vakuuta nämä.