Todella halventavaa puhetta hyvissä jA HUONOISSA UUTISISSA
Kommentit (41)
Ensin pilkkasovat ja sitten sanoivat että täällä varmaan jo rakennellaan heitä varten voodoo-nukkeja. Itku tuli! Miten ihmiset voivat olla noin julmia!! Taidan tästä edes poikotoida koko ohjelmaa.
Mä kans ihmettelen näitä jotka tulee tänne saadakseen hyvä naurut. Missä täällä ne vitsit on? No jos koko päivän istuu täällä sitä vitsiä etsimässä niin ehkä sitten kerran tosiaan tulee eteen ja saa hyvät naurut.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:19"]
Onks näillä joku yhteistyösopimus: tv-ohjelma tuo lukijoita tänne ja täällä hypetys ohjelmalle katsojia? Sama mediakonserni? Something smells fishy here.
[/quote]
niin. No jos tuossa yläreunassa on valtava Ruutu-mainos, niin sitä sopii miettiä.
Kyllähän tämä ihan huippua ajanvietettä on. Täällä saa aina nauraa katketakseen :D
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:49"]
Kyllähän tämä ihan huippua ajanvietettä on. Täällä saa aina nauraa katketakseen :D
[/quote]
niinpä:)
No voisko joku nyt sanoa että mitä siellä on sanottu.... Mulla ei toimi ruutu.fi
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:41"]
Onks näillä joku yhteistyösopimus: tv-ohjelma tuo lukijoita tänne ja täällä hypetys ohjelmalle katsojia? Sama mediakonserni? Something smells fishy here.
[/quote]
niin. No jos tuossa yläreunassa on valtava Ruutu-mainos, niin sitä sopii miettiä.
[/quote]
AdBlock suojaa liialta tiedolta. Kiitos kun kerroit :)
Onko ketään joka jaksaisi tehdä tutkintapyynnön vihapuheesta??
En mä ole täällä enää saanut nauraa. Viime vuosina tämä palsta on vakavoitunut ja ihmiset ovat paljon hymyttömämpiä ja tosikoimpia kuin aiemmin. Alkuvuosina täällä oli hulvattoman hauskaa. Lähinnä ennen palstauudistusta.
Ei mua vaan naurata. Ei av-palsta eikä Hyvät ja huonot uutiset.
Täällä on tavattoman helppo tuntea ylemmyydentuntoa, tunteista juovuttavinta. Lisääntyminen ei selvästikään tee kenestäkään parempaa ihmistä.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:49"]
[/quote]
niinpä:)
[/quote]
Miten se käytännössä oikein tapahtuu? Silleen että voi hyvänen aika, onpa tuo vastaaja tyhmä, heh heh heh.
Minä muistaakseni nauroin viimeksi obduktioliedelle ja siitä on aikaa.
SIIS MITÄ NE SANOI?????????????? VOISIKO JOKU LITTEROIDA SANASTA SANAAN TÄNNE?????????????????
Kyllä tällä palstalla kannattaa itseironia säilyttää.
Siis onko tää se Sarasvuon ja Rantalaisen ohjelma?? Vieläkö se tulee töllöstä?? Eiköhän olis aika lopettaa??
Siis onko tää se Sarasvuon ja Rantalaisen ohjelma?? Vieläkö se tulee töllöstä?? Eiköhän olis aika lopettaa??
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:27"]
Tämä koko palstahan on yksi suuri vitsi joten ei ole ihme, että sille nauretaan. Itsekin käyn täällä vain silloin kun tahdon hyvät naurut. Ei kai kukaan tosissaan tätä palstaa ota, kai teillä nyt hyvänen aika on elämä ja järki päässänne?
[/quote]
Onnittelut, vedit juuri pohjat noloudessa. Miten nolo pitää olla että närpii jotain av-mammoja (av-palstalla)?
[/quote]
Kusee ja paskoo omaan pesäänsä, ahahahaaaaa :)
Mulla oli eilen sipsit lentää suusta kun kattelin hyviä ja huonoja...tottahan tuo kaikki on, ihan hulluahan suurimmaksi osaksi meno täällä ja kaksplussalla on. Kysyt jotain asiallista ja joskus onneksi järkevätkin vastaa ja oikeesti saa avun. Mutta on pilvin pimein v'ttuilijoita ja ne pilaa oikeat keskustelut (nainen on susi naiselle!).
Sit on provoilijat, joskus huvittaa, useimmiten niin huonoja ettei viitsi edes avata.
Sit ihan hyvää läppää, ilman ilkeilyä jne, eli se oikea nauruketju joskus.
Mutta että lyttää tosiaan täällä palstaa ja "muka" vaan huvittaa itteensä kun tää on kokonaan "vitsi" - sillon on ittekki aika "vitsi" eli joku lähiön janicajessicacharlotte.
Joskus saanut hyviäkin vinkkejä ja apua, tosin täytyy myöntää että kaksplussalla vain rekkautuneilta, joista tietää että "ei viiraa niin kauhiasti"...täällä kun kirjotellaan "harmajina" niin melkein joka ketjuun pitää jonkun tulla pilaamaan se, harmi.
Tutkintapyyntö koskien Tuomas K:n, Mikko K:n ja Henkka H:n vihapuhetta kohteena AV tehty. Meidän on pidettävä puolemme!
No mitä siellä sanottiin?