Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero? Ei vaan jaksa.

Vierailija
21.09.2020 |

Ollaan oltu yli 10 vuotta naimisissa. Kerran mies pettänytkin sinä aikana. Väittää, ettei ole mennyt sänkyyn (en ole uskonut), mutta jonkinlainen suhde oli puolen vuoden ajan, jolloin keskustellut avioliittomme ongelmista toisen naisen kanssa ja käyneet lounailla yhdessä. Suhteesta aikaa muutamia vuosia. Luottamus ei ole palautunut. Mies ei toisaalta ole millään tavalla koittanut edes luottamusta palauttaa. Puhelin on visusti koodilukittu. Menee minne menee, yöt kuitenkin kotona eikä juo. Silti en mitenkään voi tietää missä menee päivittäin kun työnsä luonne on mikä on eikä ole esim. sidoksissa tiettyyn työaikaan tai toimistoon.

Mä olen alkanut miettimään mitä mä itse haluan ja haluan miehen, johon voi luottaa. Pariterapiaa en taida viitsiä, ei vaan kiinnosta. Kun tuntuu, ettei sitä miestäkään enää kiinnosta. Ei se arvosta mua.

Eli haenko vaan eroa? Vituttaa se, että mies pilasi kaiken.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt, kun mies ei saa edes syödä lounasta, jollei ole vaimonsa valvovan silmän alla. Syönyt lounaita salaa?

Syö salaa "kaverinsa" kanssa. Kun ei voi vaimolle kertoa kenen kanssa on. Onpa luotettavaa.

Vierailija
22/22 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miehiä riittää. Olen nainen miesvaltaisella alalla, ja lukemattomat varatut miehet kyselee lounaille ja kahveille ihan työaikana. Yleensä on tapana syödä/kahvitella työkavereiden kanssa, joten olen ollut mukana. Suurin osa jossain vaiheessa alkaa tilittää vaimoistaan ja surkeista kotioloistaan, valittavat miten ”akka” vahtii joka askelta ja on mustasukkainen. Toki muistavat myös lirkutella minulle ja kehua joka välissä miten kaunis, ihana ja upea nainen olen. Samaan hengenvetoon kerrotaan miten vaimolle ei voi kertoa että työpaikalla on naisiakin, ja kaupungilla törmätessä ei minua tervehditä jos vaimo on mukana. Joskus laittavat viestiä myös työajan ulkopuolella kuulumisia kysyäkseen kun vaimon silmä välttää.

Minä en ole flirtti, olen vakaasti naimisissa enkä ole antanut ymmärtää että olisin heidän huomiotaan vailla. Juttelen normaalisti tavallisista asioista, kuten työkavereiden kanssa on tapana, en kiehnää enkä vihjaile mitään seksuaalista. Välillä vain ärsyttää nämä ukot jotka lässyttää naisille, moittii vaimojaan ja kehuvat kaikkia muita naisia, valehtelevat häikäilemättä vaimoilleen ja vielä ihmettelevät miksi vaimo ei heihin luota. Jaa, miksihän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme