En ymmärrä miehiä, joilla on käsilaukut
Minusta on outoa, että jotkin miehet pitävät isoja laukkuja. Esim. private blend blogin pitäjä on tosi tyylikäs, mutta en voi olla ajattelematta, miksi hänellä on käsilaukku. Tai miksi Jepsukalla on ja usein vielä Hermes. Hämmästyttävää, en ainakaan ole ulkomailla huomannut, että miehillä olisi yleisesti laukkuja kuten naisilla. Tasa-arvo toki kunniaan, mutta outo tapa miehelle.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 19:25"]
Miehelläni on Hermeksen työlaukku,,jossa on tietokoneen lisäksi myös hiuspuuteri ja tukansuoristaja. Minusta on ihan normaalia, että miehellä on yksi tai useampi hieno nahkalaukku jolla saa uskottavuutta töissä. Ainakin asianajajat käyttävät kalliita merkkilaukkuja, jotka ovat statussymboli.
[/quote]
Hiuspuuteri?
suoristaja?
ei ole ihme, että pitää olla laukku
Tuo hiuspuuterijuttu on mennyt jo överiksi.
Olen mies, jota kiinnostaa mitä pitää päällä. Minulla on ruskea nahkalaukku (week-end bag) tavaroiden kuljettamiseen ja salkku tietokoneelle ja asiakirjoille. Ymmärrän kyllä, että Suomessa ei ole totuttu siihen että miestä kiinnostaa miltä näyttää. On silti vanhanaikaista ajatella, että kiinnostus omaan ulkonäköön olisi vain naisten oikeus. Luulisin naisiakin miellyttävän, että mies näyttää hyvältä ja huolehtii itsestään? On aika vanhanaikaista ajatella, että kiinnostus omaan ulkonäköön liittyisi automaattisesti myös seksuaaliseen suuntautumiseen.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:24"]
Liittyiskö jotenkin mihin on kallellaan?
[/quote]
Parempi heterolla kiertää laukkumiehet kaukaa.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:24"]
Liittyiskö jotenkin mihin on kallellaan?
[/quote]
Parempi heterolla kiertää laukkumiehet kaukaa.
No mä en ymmärrä (ees homomiehillä) tollasta clutch käsilaukkua.. esim.
http://toimitus.indiedays.com/files/2013/11/Low-Res-PB160273.jpg
Hrr.. puistatuksia.
ap varmaan tarkoittaa sellaista pientä olkalaukkua joita nyt on alkanut putkahdella. Ulkomailla näitä näkee paljonkin mutta ei vielä Suomessa missä lompakko on ollut yleisesti aina perstaskussa.
Musta on outoa että ylipäänsä kukaan käyttää käsilaukkua, törkeän epäkäytännöllisiä kapistuksia.
Kehtaako olkalaukkua käyttää 2021? Mukana pitäisi kantaa lehtiötä, kyniä, kameraa, karttaa ynnä muuta kamaa. Ei taskut riitä.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt homo, jos on laukku tai jotain vaaleenpunaista päällä. Yllättävän monet "pukumiehet" onkin julkihomoja, vaaleenpunaisia pukupaitoja myydään aika paljon. Mun mieskin on homo, sillä on olkalaukku ja vaaleanpunainen solmio.
Missä vaiheessa tuo selvisi? Yllätit hänet kuuntelemassa Village People yhtyettä?
Mies saa käyttää vain koulupoikareppua tai liikemiehen salkkua, ei missään nimessä naisten käsilaukkua.
Minun ensimmäinen ulkomaanmatka suuntutui Italiaan v. 1976. Laukut olivat siellä huomattavasti halvempia ja valikoima suurempi kuin Suomessa. Paikallinen ystäväni valisti minua laukkuostoksilla, että pienet olka- laukut ovat miestenlaukkuja. Joten ap ei varmaankaan ole kovin paljoa matkustellut sanoessaan, että muualla maailmalla...
Minkn ihastus ainakin näyttää siltä että välittää ulkonäöstään. Ja käyttää laukkuakin. OT: Mutta kaikista ihaninta oli kun yksi aamu normaalisti huoliteltu mies tuli tukka sekaisin töihin. Seksikästä. Nyt ymmärrän miksi miehet tykkää kun naisilla on vähän tukka pörrössä joskus. Ei aina, vaan nimenomaan joskus, kun yleensä on huoliteltu.
Mitä kannettavaa miehellä yleensä on niin paljon, että tarvitsee jotakin mihin sulloa kamansa?
Platinum Visa mahtuu taskuun ja kaljat menee muovipussissa jos on tarvis.