Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hääkutsut

20.11.2013 |

Onko helpompaa teettää ne jossain kokonaan, vai tulostella itse? Vähän pelkään että tulee kalliis teettää, mutta toisaalta että tulee rumaa jälkeä jos lähden itse ne väsäämään :P

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kutsujen teettäminen niin kallista ole. Kysy tarjouksia. Ja itse, kun alkaa niitä tekemään niin kyllä niihinkin uoppoaa sievoinen summa.

Ja säästyy aikaa ja vaivaa. Tosin ei voi myöskään verrata valmiita painettuja kutsuja ajalla, hartaudella ja rakkaudella tehtyihin kutsuihin.

Vierailija
2/13 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:30"]

Ei se kutsujen teettäminen niin kallista ole. Kysy tarjouksia. Ja itse, kun alkaa niitä tekemään niin kyllä niihinkin uoppoaa sievoinen summa.

Ja säästyy aikaa ja vaivaa. Tosin ei voi myöskään verrata valmiita painettuja kutsuja ajalla, hartaudella ja rakkaudella tehtyihin kutsuihin.

[/quote]

Voihan ne kutsut silti suunnitella ajalla, hartaudella ja rakkaudella vaikka ne sitten painattaisikin jossain... Mä tykkään ainakin painatetuista kutsuista enemmän, itsetehdyt on ihan söpöjä joo, mutta useimmiten sellaisella huonolla tavalla kotikutoisen näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häähutsut, luki hän ilman silmälaseja...

Vierailija
4/13 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu määrästä. Joskus tulee halvemmaksi teettää kuin itse tulostella, samalla saat kunnon leikkaukset ja nuuttauksen/taiton. Soita johonkin paikalliseen kopiolaitokseen vielä ja kysy miten se kannattaisi asemoida, painavatko esim. a4 vai a3 kokoiselle arkille, leikkausvarat ym. Tiedostomuoto myös, useimmiten PDF lienee paras

Vierailija
5/13 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettäminen ei ole niin kamalan kallista ja on paljon kauniita valmismalleja. 

Sillä tavalla saa tasalaatuisempia kutsuja, helpommalla.

Vierailija
6/13 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 19:30"]

Teettäminen ei ole niin kamalan kallista ja on paljon kauniita valmismalleja. 

Sillä tavalla saa tasalaatuisempia kutsuja, helpommalla.

[/quote]

Tuli mieleen vielä:

teetä kutsut, mutta laita niihin itse joku lisä. Me saatiin kesällä kutsu joka oli teetetty, oli sellaiselle ruskealle paksulle ns. luomupaperin näköiselle painettu teksti ja siihen oli itse lisättynä/liimattuna itse tehty "narurusetti"

Vierailija
7/13 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:16"]

Riippuu määrästä. Joskus tulee halvemmaksi teettää kuin itse tulostella, samalla saat kunnon leikkaukset ja nuuttauksen/taiton. Soita johonkin paikalliseen kopiolaitokseen vielä ja kysy miten se kannattaisi asemoida, painavatko esim. a4 vai a3 kokoiselle arkille, leikkausvarat ym. Tiedostomuoto myös, useimmiten PDF lienee paras

[/quote]

Parasta on, ettei tarvitse jumittaa jonkun paikallisen kopiopalvelun maksuissa, vaan voi tilata vaikka Peräkylän Painosta.

8/13 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 11:48"]

Katsoin viime kesänä valokuvia, joukossa oli paljon hääkuvia. Olin aina ennen hääkuvien alkamista laittanut alkuun kutsun ja pakko sanoa, kaikki kutsut, mm meidän oma olivat tosi rumia. Meillä oli tiimarista ostettu korttipohja ja oikeesti ...

No, häät tuli juhlittua ja onnellisia ollaan vieläkin, yli 10 v jälkeen mutta olisihan tohon voinut vähän enemmän panostaa.

Painetut kutsut eivät niin hirveesti maksa ja ne itse tehdyt eivät loppupeleissä ole niin kauniita.

Voit saada vielä halvalla jos tilaat ajoissa.

[/quote]

Joo haluttais tosiaan panostaa vähän enemmän kun useimmat jaksaa. Kattelin tiimarista koristematskua, nauhoja jne... 

9/13 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa mieltä, käsintehdyt on söpöjä mutta helposti vähän kömpelön näkösiä. Muutama kymmenen niitä pitäisi saada joten ehkä otan sen helpon vaihtoehdon ja painatan vaan jossain. Lisäilen vaikka sitten koriste-nauhaa ja nimet ym käsin. Tuolta saisin esim tilattua: http://print24.com/fi-fi/ ihan ok hintaan, pitää vaan laittaa joku osaavampi tekemään ne tekstit ja kuvat. Onkohan valmiita malleja jossain netissä?

Vierailija
10/13 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, kunhan siinä lukee aika ja paikka ja kenen pippalot ja saako lapsia ottaa mukaan.

Vierailija
11/13 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin ne kutsut menevät kumminkin -10-

Vierailija
12/13 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin viime kesänä valokuvia, joukossa oli paljon hääkuvia. Olin aina ennen hääkuvien alkamista laittanut alkuun kutsun ja pakko sanoa, kaikki kutsut, mm meidän oma olivat tosi rumia. Meillä oli tiimarista ostettu korttipohja ja oikeesti ...

No, häät tuli juhlittua ja onnellisia ollaan vieläkin, yli 10 v jälkeen mutta olisihan tohon voinut vähän enemmän panostaa.

Painetut kutsut eivät niin hirveesti maksa ja ne itse tehdyt eivät loppupeleissä ole niin kauniita.

Voit saada vielä halvalla jos tilaat ajoissa.

Vierailija
13/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Me tilattiin täältä: www.pappery.com ja en voi kuin suositella! Valmiiden pohjien joukosta voi valita itselleen mieluisimman ja muuttaa värit omiin juhliin sopiviksi. Laitoin lopuksi ympärille itse satiininauhan ja lähetin kutsut eteenpäin. Ehkä vaihtoehto ei ollut halvin, mutta ei ainakaan vienyt itseltäni sitä aikaa mitä askarteluun tai kilpailuttamiseen olisi tarvittu..Ja mikä tärkeintä, vieraatkin tykkäsivät! Heitä vartenhan kutsut hankitaan ;)