Koirapelko
Pelkään että ne tappaa rattaissa istuvan lapseni. Itse kyllä potkaisin niitä kunnolla, jos yrittää purra. Moneen paikkaa en voi enää kävellä koirien takia. Takapihalla näin "koiran". Miksi ihmiset hankkii koiria muita ihmisiä puremaan?
Kommentit (33)
Mitä ihmettä ap nyt selittää :D Kannattaa hoitaa se lääkitys kuntoon, jos vilisee "koirat" silmissä.
Kiitos vastauksista! Rauhoittavia voisi kokeilla. josko niillä uskaltaisi kulkea normiretket. Saako niitä terveyskeskuslääkäriltä? Koirat ei vilsi silmissä vaan pelkoni kasvattaa niitä.
En viitsinyt mainita ekassa postissa mutta mulla on kans autopelko. Pelkään istua auton kyydissäkin. Joskus ohi ajavat autot pelottavat.
Minä pelkään lumiukkoja. Kauheita nappisilmiä ja varsinkin jos niillä on kivistä suu; näyttää ihan Hannibalilta. Pitäis kieltää kaikilla naperoilta lumiukkojen tekeminen. tai ainakin niiden äidit vois peittää ne lakanoilla silloin kun ei naperot leiki niillä.
Kauheita pelottavia lumiukkoja näen unissanikin ja jopa kesälläkin sillain silmäkulmasta katsottuna. Viime kesänä näin lumiukon soutuveneessä ja sen jälkeen polkupyöräilemässä. Ihan hirveä elämä mulla!
Tänään pääsin apteekkin asti. Vaikka aurinko paistoi laitoin sadesuojan päälle. Auttoi hieman. Vähän ahdisti mitä ihmiset miettii suojasta aurigossa.
Onko kenelläkään sun tutulla kilttiä pientä koiraa? Mitä jos yrittäisit tutustua siihen tai muihin koiriin ihan yksin ja koettaisit päästä pelostasi eroon. Voisit opetella muutenkin tunnistamaan koirien elekieltä ja mielialoja niin huomaisit, ettei ne lenkillä vastaan tulevat koirat ole lainkaan aggressiivisia eikä niillä ole aikomusta hyökätä teidän kimppuun!
Hahah. Pelkoni on tosi ja juuri mietin miten ihmeessä pääsen sinne postiin :(
muita?
Mies kävi postissa. minä alan pitämään sadesuojaa rattaissa satoi tai paistoi. Jos koira on tullakseen niin kerkeän potkaisemaan ennenkuin koskee lapseen
Käännö rattaiden istuin itseesi (työntäjään) päin, kierrä dogit kauempaa! Kyllä, samanlaista pelkoa on mullakin hieman ollut, sillä tapauksia on sattunut. Ja minulla on ollut kaksi koiraa, toinen dobermanni.
Koirat on eläimiä kuitenkin, vaikka olisi kuinka hyvin koulutettu niin toimivat vaistojensa varassa. Opettakaa lapsillenne että vieraisiin koiriin ei saa koskea!
Onko tämä provo vai onko ap ihan sekaisin? Ei koiria sinun mukelosi rattaat kiinnosta. Kissoja sen sijaan voi kiinnostaakin.
Istuinta ei voi kääntää, joten sadesuojan pistän satoi tai paistoi.
Hyvä että en ole pelkoni kanssa yksin. Lapsena koira puri mua perseeseeen. Sen jälkeen ei ollut koirapelkoa. tuo pelko tuli n oin kuukausi sitten.
Koira ei änkeä lapsen rattaisiin väkisin. Se oli joko orava tai talitintti.