Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirapelko

Vierailija
20.11.2013 |

Pelkään että ne tappaa rattaissa istuvan lapseni. Itse kyllä potkaisin niitä kunnolla, jos yrittää purra. Moneen paikkaa en voi enää kävellä koirien takia. Takapihalla näin "koiran".  Miksi ihmiset hankkii koiria muita ihmisiä puremaan?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä jossain juttelemassa tälläisistä muuta elämää haittaavista peloista.

Vierailija
2/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä juttelu auta. Olen miettinyt metalliverkon asentamista rattaisiin. jos koirat mua alkaa puremaan niin tappelen vastaan. Pieni lapsi ei osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Jotain terapiaa tai lääkitystä tarvitset, jos ihan normaalit asiat noin ahdistavat ja pelottavat. Enkä siis sano tätä vittuillakseni vaan ihan tosissaan, omaa parastasi ajatellen.

Vierailija
4/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu hoitoon. Oikeasti. Jo kirjoituksesi sekavuus kertoo että nyt ei ole kaikki kunnossa mielessäsi. Ja olet vielä pienen lapsen vanhempi. Hae apua, nyt. Ennen kuin sekoat.

Vierailija
5/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Porvoon marketeista näitä löytyy jopa sähköllä varustettuina.

Onnea vaan!

Vierailija
6/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"turvallisia" reittejä voin kulkea mutta uusia reittejä välttelen koirien takia. Metalliverkkoa kun ei ole niin toivon sadetta, että voin laittaa sadesuojan. Tokkopa tuo auttaa mutta hieman tuo turvaa.

Vierailija
7/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vastaan tuleva koira riuhtaisi itsensä irti omistajan hihnasta ja hyökkäsi ranteeseeni, veri vaan lensi. Omistaja oli siinä vaan että hupsista, se tekee tuota joskus! :-o Tuntuu siltä että omistajat eivät enää pärjää koirilleen, vai onko jalostetuista koirista tullut luonnevikaisia, tiedä sitten mutta en mene yhdenkään koiran luokse vapaaehtoisesti ja kierrän toiselle puolelle katua jos näen että joku tulee vastaan koiransa kanssa.

Vierailija
8/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin h-tin vaikea uskoa että jotkut pelkäävät koiria ihan aikuisten oikeasti???

Vierailija
9/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua! koirapelkoni on aiheellinen! Täytyy hankkia se metalliverkko heti.

Vierailija
10/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miettisit nyt ihan järjellä sitä, kumpi on oikeasti vaarallisempi ihmiselle koira vai toinen ihminen? Todennäköisempäähän on, että joudut ihmisen pahoinpitelemäksi tai jopa tappamaksi, kuin että yksikään koira hyökkäisi kimppuusi. Varsinkaan, kun et ota koiriin minkäänlaista kontaktia.

Vierailija
12/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ruostutte yhtäaikaa.

Vierailija
13/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä koirahullu... Provo on.

Vierailija
14/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelännyt koiria aikaisemmin mutta viime aikiona tämä alkoi. Ajatuskin mennä käymään postissa puistattaa. mieheni pitää minua laiskana :(. Pelko on tosi ja näin takapihalla "koiran", joak siis ei ollut mitään. Yksin uskallan kulkea jonkin verran paremmin, koska tedän miten puolustautua koiria vastaan. rattaisiin tunkevaa koiraa en.

Vierailija
15/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö usko jo, että provoilusi on paljastunut.

Vierailija
16/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kellään parempia ideoita kun juttelu? Kenen kanssa? Ensin ajattelin asetta mutta se on kiellettyä joten tuli tuo verkko mieleen. Pelkään että koirat tulee ja syö lapseni ja minä kiljun vieressä :(.

Vierailija
17/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo "koira" jokapäiväinen vieras pihallanne? Mistä se on tullut, onko jonkun naapurin sesse vai onko ihan asettunut taloksi sinne pihallenne? Voisitko pyytää miestäsi ajamaan "koiran" pois? Vai oletkoainoa joka näkee "koiran"?

Vierailija
18/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naapurin koira. Minä näin koiran vieressäni ja pelästyin takapihalla. Mies vieressäni ei nähnyt koiraa. Olen niin peloissani että näen "koiria", 

Vierailija
19/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko rauhoittavat?

Vierailija
20/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot hauska!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi