Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Leikkaa rintsikoista takaosa pois ja korvaa se paksulla kuminauhalla" - Mitkä on sun parhaat DIY-vinkit?

Vierailija
21.09.2020 |

Ps. rintsikoista tulee todella mukavat tuolla tavalla.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan tajunnut miten noi mekkoon ommellut kupit tukee yhtään mitään? Ilmeisesti tarkoitettu pieni/kiinteätissisille nänninpeittäjiksi? Miksi sitten suurella vaivalla ompelee tuollaiset kupit sinne kun voi käyttää vaikka niitä nänniteippejä jos nännit ei saa näkyä?

Miksi teipata nännit kun voi ommella kupit mekkoon!?

ps. nänniteipit kutittaa. Laita itse erikeepperiä nänneihin päiväksi ja tule sitten viisastelemaan

Vierailija
42/43 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkahousuista kun leikkaa lahkeet pois ja haaran auki, saa mukavat ja istuvat sporttirintaliivit.

Ei vaan ihanat "hihattimet" tai boleron tai napapaidan! Joskus ysärillä/nollarilla oli muotia bolerot ja sellaiset "hihattimet" tms joissa oli lähinnä käsivarren peittävä, ohut, usein mesh-kangasta oleva hiha+selkäosuus. Vähän kuin ohut, joustava sukkahousu mutta käsivarsissa, ymmärtääkö kukaan? Olin jo kasarilla paskarrellut verkkopolvisukista itselleni coolit pitkät hansikkaat (leikkasin vaan terän pois eli oikeasti kynsikkäät-hansikkaat), joten keksin sitten tehdä sukkahousuista noita hihattimia ja napapaitoja. Mitä erikoisemmat sukkikset sitä paremmat hihattimet tuli. Pilkulliset, pitsiset, räikeät tai verkot - hihattimet! Kiiltävät karkkiväriset leggingsitkin kävivät tähän. Haaroihin vain reikä ja pää siitä läpi. Vyötärö tuli rintojen alle ja hihat olivat makeet.

Veikkaan ettei kukaan muu kuin Courtney Love tajunnut tästä mitään. Courtneyllä oli ihanat hihattimet siinä Holen Celebrity Skin -videossa vuonna 98 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis oikeesti kiva lukea av-palstan diy-vinkkejä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän