Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Leikkaa rintsikoista takaosa pois ja korvaa se paksulla kuminauhalla" - Mitkä on sun parhaat DIY-vinkit?

Vierailija
21.09.2020 |

Ps. rintsikoista tulee todella mukavat tuolla tavalla.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vaikea arvioida, mikä on sopiva koko eli miten paljon kuminauhan pitää venyä pitääkseen liivit paikoillaan?

Vierailija
2/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kuulostaa hyvältä, millaista kuminauhaa olet käyttänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ihmettä? Miksi maksaisin rahaa niin huonoista rintaliiveistä, että joutuisin rakentelemaan ne uudestaan itse kotona kasaan? 

Minulla on hyvä vinkki: Osa kerralla laadukkaat, sopivankokoiset ja -malliset liivit, niin ei tarvitse kärsiä eikä tuunata!

Vierailija
4/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauhea ohje tuo aloituksessa oleva. Kuka sellaisia rintsikoita pitäisi?

Vierailija
5/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti xD

Vierailija
6/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä: Alushousuista saa tosi mukavat, kun leikkaa saksilla ne jalkoja varten olevat aukot isommiksi. Tuuletus pelaa ja sopivat hyvin yhteen noiden kuminauhaliivien kanssa. 

Vierailija
7/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ihmettä? Miksi maksaisin rahaa niin huonoista rintaliiveistä, että joutuisin rakentelemaan ne uudestaan itse kotona kasaan? 

Minulla on hyvä vinkki: Osa kerralla laadukkaat, sopivankokoiset ja -malliset liivit, niin ei tarvitse kärsiä eikä tuunata!

Suurin osa rintsikkaongelmista ratkeaisi jos ihmiset tajuaisivat etsiä itselleen oikean koon ja tissiin sopivan mallin (eikä sitkeästi ostaisi aina niitä topattuja 80C kokoisia kun näitä olen aina käyttänyt)

Vierailija
8/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista mutta sellaista leveää eli vähintään se takaosan leveys. Jos on olkaimettomat niin koko takaosan voi poistaa ja korvata joko muutamalla kapealla tai yhdellä superleveällä.

Ja se mukavuus tulee siitä, että kuminauha joustaa.

Toki tämä voi olla huono vinkki niille, joilla on tosi painavat rinnat.

Vierailija
9/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mulla on myös toinenkin vinkki: osta halvat alerintsikat, joissa vain se kuppi on sopivan kokoinen. Tai pelkät toppauksetkin käy. Sitten ompelet ne mekkoon. Tadaa! Et tarvitse rintaliivejä!

Vierailija
10/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista mutta sellaista leveää eli vähintään se takaosan leveys. Jos on olkaimettomat niin koko takaosan voi poistaa ja korvata joko muutamalla kapealla tai yhdellä superleveällä.

Kuulkaas nyt, kaupoissa on myös joustavia, keveitä toppimaisia rintsikoita, joissa ei esim. ole hakasia tai muuta kiinnitystä takana. Itse juuri ostin sellaiset kotikäyttöön Prismasta. Taisivat maksaa huikeat pari kymppiä. Ei tarvitse tehdä tuollaisia omituisia viritelmiä. 

Vierailija
11/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaas nyt, kaupoissa on myös joustavia, keveitä toppimaisia rintsikoita, joissa ei esim. ole hakasia tai muuta kiinnitystä takana. Itse juuri ostin sellaiset kotikäyttöön Prismasta. Taisivat maksaa huikeat pari kymppiä. Ei tarvitse tehdä tuollaisia omituisia viritelmiä. 

Juu, sellaiset urheilurintsikat on kans ihan kivoja, yleensä tosin aivan liian kireitä ja tiukkoja. Itse ostan pari nroa liian isona ja puuvillaisena niin ei purista. Mutta ei niitä tavallisia rintsikoita viitsi heittää menemään niin ne voi tuunata toimiviksi!

Ja lisäksi niistä on näppärä leikata noi "rintakupit" erilaisiin helle- ja juhlamekkoihin. Itse olen myös ommellut 2 tpaitaa yhteen ja väliin voi laittaa toppaukset tarvittaessa. Minua ei niinkään kiinnosta rintojen esille työntäminen vaan päinvastoin, nännit katovat näkyvistä.

Vierailija
12/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista, lisää vinkkejä?

Vierailija
13/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan pelkästään urheiluliivejä. Siis niitä joissa ei ole mitään hakasia tai muuta turhaketta. Voi pestä huoletta koneessa. Mulla on pystyt d-kupin rinnat. En siis tarvitse kummoista tukea niille.

Vierailija
14/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sukkahousuja ja leggareita, mutta tämä Pohjolan talvi vaatii jotain lämpimämpää kuin ohuet stay-upit. Ostan siis paksut puuvilla- tai bambusukkikset ja ompelen niihin kiinni rikkimenneistä eli kerran käytetystä sukkahousuista sen kuminauhapitsin. Kaunista ja lämmintä.

Vierailija
15/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sukkahousuja ja leggareita, mutta tämä Pohjolan talvi vaatii jotain lämpimämpää kuin ohuet stay-upit. Ostan siis paksut puuvilla- tai bambusukkikset ja ompelen niihin kiinni rikkimenneistä eli kerran käytetystä sukkahousuista sen kuminauhapitsin. Kaunista ja lämmintä.

Vierailija
16/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niissähän on jo valmiiksi kuminauhat, miksi ne pitäisi leikata ja laittaa uudet tilalle?

Vierailija
17/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ne pysyy ylhäällä? Onko sulla sukkavyö? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sillä stay-Up sukan kuminauhalla. Toki se housuosa sukkiksista leikataan ennen kuminauhan ompelua pois, kun siitä en juuri tykkää.

Vierailija
18/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis niissähän on jo valmiiksi kuminauhat, miksi ne pitäisi leikata ja laittaa uudet tilalle?

En tykkää siitä housuosasta, sen siis leikkaan pois ja saan paksut stay-up sukat.

Vierailija
19/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä: Alushousuista saa tosi mukavat, kun leikkaa saksilla ne jalkoja varten olevat aukot isommiksi. Tuuletus pelaa ja sopivat hyvin yhteen noiden kuminauhaliivien kanssa. 

Tein itse ja säästin.

Vierailija
20/43 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkelin vanhan ja venyneen puuvillatopin pikkupaloiksi, joilla voin putsata meikkejä. Kestolaput voi pestä pesukoneessa sitten eikä tarvitse ikinä ostaa enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän