Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hetero tai homo seksi transhenkilön kanssa

Vierailija
21.09.2020 |

Miesten mielipide on jo hyvin käsitelty "voisitko seurustella transnaisen kanssa", mutta voisiko nainen seurustella transmiehen kanssa. Haluaisiko suuseksistä myös antavana osapuolena tykkäävä heteronainen "ottaa suihin" transmieheltä, elin nuolla miehen pillua. Tai haluaisiko lesbo nainen antaa suuseksiä lesbotransnaiselle, eli ottaa naisen kulli suuhunsa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein tajua missä välissä on ruvettu ajattelemaan, että sukupuolen voi muuttaa pukeutumalla vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin tai muuten olemalla tyyliltään kuin vastakkainen sukupuoli? Vaikka pidän itseäni aika suvakkina, niin tuohan on järjetöntä.

Vierailija
2/11 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en halua heteronaisena nuolla pillua, koska en ole lesbo. Ei sillä ole merkitystä millä nimellä se pillun omaava itseään kutsuu, mutta mulle hän on nainen seksuaalisessa mielessä. Voin kutsua häntä ihan sillä nimellä millä hän haluaa, mutta ei se muuta seksuaalista kiinnostustani. Jos olisin biseksuaali, niin sitten se varmaan kävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa tuollainen trahshenkilöihin suuntautuva genitaalinen varauksellisuus ja ennakkoluuloisuus. Vaginallinen transmies on kuitenkin mies siinä kuin cis mieskin, ja peniksellinen transnainen on nainen siinä kuin cis nainenkin. 

Vierailija
4/11 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin harrastaa heteromiehenä seksiä transnaisen kanssa, jos se tarkoittaa sitä että minä imisin hänen munaa ja nuolisin sekä panisin häntä perseeseen. Ei ole ongelmaa. Mutta itse en haluaisin hänen penistään perseeseeni.

Vierailija
5/11 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa tuollainen trahshenkilöihin suuntautuva genitaalinen varauksellisuus ja ennakkoluuloisuus. Vaginallinen transmies on kuitenkin mies siinä kuin cis mieskin, ja peniksellinen transnainen on nainen siinä kuin cis nainenkin. 

Vaginallinen transmies on nainen ja peniksellinen transnainen on mies. Saatana.

Vierailija
6/11 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua surettaa huomata, että edelleen on noin suvaitsemattomia kivikautisen ajatusmaailman omaavia ihmisiä keskuudessamme.

Vierailija
7/11 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku lesbo ottaisi suihin joltain transnaislesbolta. jollei transnainen ole käynyt kirulgilla, niin hänellä on penis. lesboja eivät mieten penikset kiinnota.

Vierailija
8/11 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi joku lesbo ottaisi suihin joltain transnaislesbolta. jollei transnainen ole käynyt kirulgilla, niin hänellä on penis. lesboja eivät mieten penikset kiinnota.

Ainakaan lesbot joilla on genitaalifetissi, missä genitaalit ovat tärkeämpiä kuin kumppanin sukupuoli

Vierailija
9/11 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua surettaa huomata, että edelleen on noin suvaitsemattomia kivikautisen ajatusmaailman omaavia ihmisiä keskuudessamme.

En minä ole suvaitsematon vain armoton realisti. Jos miehellä on pillu niin se on silti mies, jos se on miehen näköinen. Saatana.

Vierailija
10/11 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi enkä haluaisi kummassakaan tapauksessa. 

Vierailija
11/11 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmeessä tunteko olevanne pakotettuja harjoittamaan seksiä kenenkään ihmisoletetun kansssa jos ei siltä tunnu.

Seksi on ihan vapaaehtoista.