aivan oikea ratkaisuko
Hei tuota ajattelin nyt tulla täältä kysymään olenko minä nyt tehnyt oikean ratkaisun. Kerron nyt vähän taustoja tästä asiasta, olen siis tällä hetkellä raskaana kuulin tästä asiasta lokakuussa ja kerroin lapsen isällekkin että olen raskaana. Rupesin sitten siinä miettimään itse että lapsen ei ole hyvä kasvaa siinä kaupungissa missä asuin koska kaveri piiri täynnä alkoholisteja ja mietin myös sitä olisiko lapsen hyvä kasvaa isän luona joka on pahoinpidellyt minua ja muitakin ex-naisiaan. Minä sitten tulin siihen tulokseen että lapsen kannalta parasta muuttaa pois sieltä ja aloittaa uusi elämä täällä, kerroin siitä lapsen isälle ja sanoin että hän voi nähdä lasta kun tulemme käymään ja näin. No hän sitten sanoi minulle että kerran lapsella ei ole isää ei tule olemaan äitiäkään ja muutenkin uhkaillut tappaa minut. Minä tulin siihen päätökseen että ilmoitin tälle miehelle että ei ole lapsen isä koska se oli minun mielestä paras ratkaisu lapsen ja itseni kannalta ettei enää tuota uhkailua olisi. Joten minä tahtosin nyt teiltä kommenttia olenko tehnyt nyt oikean ratkaisun? Onko lapsen parempi kasvaa ilman tuommoista isää?
On. Ja sinulla äitinä on velvollisuus turvata lapsellesi turvallinen lapsuus, ja yrittää poistaa mahdollisimman paljon vaaratekijöitä tai ihmisiä jotka voivat vahingoittaa sinua tai lastasi. Hienoa että olet lapsesi vuoksi ollut valmis noin suuriin elämänmuutoksiin :)