Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin huvittaa miehen ajattelutapa.

Vierailija
20.11.2013 |

Että mun pitäisi olla iloinen että voin olla kotona kun hän elättää perheen. Ei miehellä mitään sitä vastaan ole että poika on osa-aikahoidossa vaan pitää sitä ihan hyvänä juttuna niinkuin minäkin mutta saan mä pojankin kanssa paljon olla kotona. Hän pitää mua jotenkin etuopikeutettuna mutta itse menisin juoksien töihin jos niitä olisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ajattelutapa on erittäin ymmärrettävä. Mies itse varmaan on usein töistä väsynyt ja saattaa ainakin ajoittain haaveilla, että kunpa voisi elää tekemättä työtä. Kyllähän silloin voi vähän kateeksi käydä ihmistä, jonka ei todella tarvitse. 

Vierailija
2/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 09:51"]

Minusta ajattelutapa on erittäin ymmärrettävä. Mies itse varmaan on usein töistä väsynyt ja saattaa ainakin ajoittain haaveilla, että kunpa voisi elää tekemättä työtä. Kyllähän silloin voi vähän kateeksi käydä ihmistä, jonka ei todella tarvitse. 

[/quote]

Voi mä menisin niin mielelläni töihin jos joku mut huolisi en todellakaan halunnut tällaista elämää itselleni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella, tai sängyn toisella laidalla. Meilläkin on niin, että mies on töissä ja väsynyt siitä ja välillä kateellinen minulle, joka en ole töissä enkä niitä todennäköisesti ole heti saamassakaan. Minä olen kateellinen miehelle, jolla on työpaikka, jossa viettää osa aikaa, tienata rahaa, tuulettaa päätä muussakin, kuin neljän seinän sisäisessä tunkassa. Rahan tienaaminen perheelle tuntuisi minusta todella tärkeältä, kun en sitä kykene nyt tekemään. Mieheni on toisaalta välillä iloinen siitä, että olen kotona ja läsnä lapsille ja niin olen minäkin. Tunteet vaihtelee ja ehkä tilanteetkin toisinaan.

Vierailija
4/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai joku sinut huolii. Ei muuta kun tekemään aluksi vaikka jämätunteja kaupan kassalle. S-ryhmässä on helppo kiivetä sieltä pohjalta ylemmäs...

Vierailija
5/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa saamattomuutta tuo ettei ole töitä,ei niitä tulla kotiin asti tarjoamaan. Pitäis ottaa vastaan sellasiakin hommia,mitkä ei ihan omaa unelmaduunia vastaa. Kaverin mies on lasten kans kotona jo kohta kolmatta vuotta ja ruikuttaa kun ei työkkäristä löydy tarpeeks hyväpalkkasta työtä,joten se ei ota mitään työtä vastaan sieltä,koska tuntipalkka on 3e liian pieni hänen mielestään vaikka työ muuten olis hyvin lähellä koulutustaan vastaavaa . Sen muija käy koulussa ja töissä samaan aikaan ja nyt äijällä on herne vähän väliä nokassa,kun hän "joutuu" olemaan lasten kanssa 24/7...silti mikään työ ei kelpaa. Mulla itellä kaks vakituista työtä, toinen päätoiminen yötyö ja toinen keikkaluontoinen sivutyö eri alalta kuin päähommat..yks alle kouluikäinen lapsi meillä osa-aika hoidossa myös.

Vierailija
6/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi tehdä lukuisten sairauksieni vuoksi fyysistä työtä mulla niistä ihan lääkärintodistukset ja olen ollut työkokeilussa esim siivoojaksi mutta oli liian raskasta. Enkä mä odota mitään huippupalkkoja ap siis.

Vierailija
7/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva on töissä, ja minä olen klo ajasta riippuen kahden tai neljän muksun kanssa kotona. Toki vain yhden vuoden, mutta vuorotteluvapaa on ihanaaa!!!

Vierailija
8/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se heikkolahjainen, ei hänelle kannata mitään ehdottaa kun mikään ei kelpaa tai käy.

Vierailija
9/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3€ tuntipalkalla ei kyllä todellakaan kannata tehdä töitä :D

Kyllä sen palkan pitää olla sellainen, että toimeen tulee.

Vierailija
10/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli kuullut kolme vuotta narinaa miten kamalaa ja raskasta on olla lasten kanssa olla kotona, mutta töihin takaisin meno se vasta oli TODELLA KAMALAA JA STRESSAAVAA ja voi kun voisi jäädä kotiin.

Muistan sen oman vitutuksen tunteen vieläkin.

Aloitushan on provo, mutta pääsinpäs kertomaan.

Vierailija
11/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 10:44"]

Ensin oli kuullut kolme vuotta narinaa miten kamalaa ja raskasta on olla lasten kanssa olla kotona, mutta töihin takaisin meno se vasta oli TODELLA KAMALAA JA STRESSAAVAA ja voi kun voisi jäädä kotiin.

Muistan sen oman vitutuksen tunteen vieläkin.

Aloitushan on provo, mutta pääsinpäs kertomaan.

[/quote]

No kun ei ole provo.

Vierailija
12/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juosten, ei juoksien. Terveisin Autocorrect.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän