Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkoissa aina päivän tauko??

Vierailija
20.11.2013 |

Apua! Nyt kolmet edelliset kuukautiset kestänyt ensin kolme päivää, sitten on päivän tauko ettei vuoda ollenkaan, jonka jälkeen jatkuu taas niukkana pari päivää.. Mitä tää on?

En käytä hormonaalista ehkäisyä ja yritämme raskautta. Epäilen että sain viime kuussa varhaisen keskenmenon koska menkat alkoi viikon myöhässä ja kaksi päivää vuosi erittäin runsaasti, mutta silloinkin tuli tuo päivän tauko jonka jälkeen taas jatkui niukkana. Kellään ollut tällaista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans samaa, ja olen muuten palstallakin joskus asiaa ihmetellyt. Syy ei ole vielä selvinnyt!

Vierailija
2/3 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina vastaava tauko: vuotopäivä tai kaksi, vuodoton päivä ja yksi/kaksi turhupäivää. Näillä on menty hormonaalisella ehkäisyllä ja ilman. En ole osannut asiaa ihmetellä tai pitää mitenkään epänormaalina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans samaa, synnytyksen jälkeen ollut näin. Ensin vuotaa pari - kolme päivää ja sitten tosi niukkaa ja loppuu päiväksi. Ja sit tulee taas päivän kovasti vuotoa ja pari päivää tosi niukkaa ruskeaa vuotoa. Käytössä Yasminet. Tosin jätin ne nyt pois kun myös yritetään toista lasta :) Ensimmäisiä menkkoja odotan, jotka toivottavasti ei ala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi