Jos 37v miehellä lukee deittiprofiilissa lasten kohdalla "ehkä jossain vaiheessa...", niin mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (27)
Että mies varmaan haluaa lapsia jossain vaiheessa.
En pidä kovin fiksuna. Kyllä tuossa iässä jo tietää, haluaako lapsia vai nou.
Vierailija kirjoitti:
Että mies varmaan haluaa lapsia jossain vaiheessa.
Ehkä. Ei varmaan vaan ehkä. Onhan se todella epämääräisesti sanottu. Kyllä itse ajattelisin että kyseinen mies yrittää vaan olla mielestään mahdollisimman houkutteleva mahdollisimman isolle joukolle naisia.
Minulle taas tulee mieleen, että "ehkä joskus" voi tarkoittaa sitäkin, että sitten kun ollaan vähän tutustuttu ja parisuhde on vakaammalla pohjalla. Olen itse nainen, mutta voisin kuvitella, että miehenä voisi vähän hirvittää kirjoittaa "haluan lapsia", jos yhteydenottoja tulisi sitten vain naisilta jotka haluavat pelkästään lapsen ja HETI. Tuo "ehkä joskus" voi olla sellainen pieni turva ja jarrukin, että tutustutaan nyt ensin.
Ainakin minusta tällaisena hippusen sitoutumiskammoisena ihmisenä tuntuu deittimarkkinoilla vähän pelottavalta vastata kaikkiin tällaisiin kysymyksiin, kuten haluatko lapsia, olisitko valmis vaihtamaan paikkakuntaa, kuinka pian haluaisit muuttaa yhteen, kuinka usein haluaisit nähdä jne. Jostain syystä näihin vastaaminen tuntuu sellaiselta henkilökohtaiselta lupaukselta sille ihan tuntemattomalle ihmiselle. Ainakin omalla kohdallani vastaus kaikkiin noihin olisi, että kunhan nyt tutustutaan ja jos synkkaa hyvin, niin kyllä! Mutta tutustumatta en halua "luvata" mitään/antaa odotuksia.
Että asia pitäisi olla jo päätetty.
No sellaisia ajatuksia, että koska itse en halua enää lisää lapsia, swaippaisin varmuuden vuoksi vasemmalle. Etsin vain sellaisia, jotka tietävät, että eivät halua lapsia - joko enää tai ollenkaan.
Kyllähän mies voi saada lapsen vaikka kuusikymppisenä.
On vakiokiertoilmaus sille että ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ja varsinkin jos etsii jotain 22-30v naista, niin pakko antaa ymmärtää, että voisi olla kiinnostunut lapsista, vaikka ei oikeasti ole.
Haluaa pitää kaikki ovet auki. Voi jäädä jotkut naiset saamatta, jos ilmoittaa ettei tahdo lapsia.
Jos nuori nainen kirjoittaisi tuonne lasten kohdalle kuin laulussa konsanaan "ei oo - ei tuu", niin osakkeet varmaan nousisi melkoisesti ja matchiä alkaisikin tulemaan!
Ajattelen vain että dream on ja huitaisen vasemmalle.
Etsii joko huomattavasti itseään nuorempaa naisseuraa tai sitten ei ymmärrä mitään hedelmällisyysasioista.
Herättää ajatuksen: toivottavasti puhuu paskaa ja on vela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ja varsinkin jos etsii jotain 22-30v naista, niin pakko antaa ymmärtää, että voisi olla kiinnostunut lapsista, vaikka ei oikeasti ole.
Tämä!
Etsii vaan sexiseuraa, kaikki käy niin parempi laittaa ehkä
On elämässää tavannut ns.vääränlaisia naisia, eikä ole halunnut mille tahansa luntulle lapsia tehdä. Ei syöksy suinpäin avioliittoon, harkitsee.
Tai vaihtoehtoisesti on ihan toisen laidan mies, josta ei edes olisi isäksi.
Että juna meni jo ja kundi jäi laiturille.