Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kippaatteko" pieruja?

Aku
21.09.2020 |

Meillä on vaimoni kanssa yhteisesti sovittuna hellittelynä ns. pierujen kippaus. Kippaus tapahtuu niin, että kun toinen kertoo pierun olevan tulossa niin toinen tekee kämmenestään "kupin". Kuppi viedään lähelle peppua, josta pieru on tulossa ja painetaan takamukseen kiinni. Toinen henkilö pieraisee kuppiin. Kuppi viedään pieraisijan omalle nenälle ns. rangaistuksena pahasta hajusta ja annetaan pieraisijan nauttia kupillinen. Kieltämättä haistelen kyllä kuppia itsekin vaimon kupillisten kohdalla. Onko muilla perheillä tämmöistä perheleikkiä vai ollaanko me ainoita "kupittajia"??
Olen kerran kupittanut lampaamme päästämän "paukun". Se ei ollut kiva kokemus..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se joutilailla aika menee.

Vierailija
2/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit*u mitä juttuu 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä teen samoin, mutta itsekseni, eli kopitan tulevan pierun ja haistan sitä. Toimii yllättävän hyvin tuo kouraan koppaaminen. Eli pierua voisi oikeasti pussittaa esim minigrip pussiin.

Vierailija
4/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä teen samoin, mutta itsekseni, eli kopitan tulevan pierun ja haistan sitä. Toimii yllättävän hyvin tuo kouraan koppaaminen. Eli pierua voisi oikeasti pussittaa esim minigrip pussiin.

Kannatko yleensä ulkoa säkilläkin valoa huusholliisi?!

Vierailija
5/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatko yleensä ulkoa säkilläkin valoa huusholliisi?!

Testaa jos et usko. Kun pieru tulee niin koura kupiksi persmauksen eteen, käsi nyrkkiin kun pieru on tullut ja sitten haistat.

Vierailija
6/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhana kun tuli hyvät naurut 😂

Vierailija
7/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon lämmin kuppi ja hyvä on myös dutchoven :D

Vierailija
8/9 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa jos et usko. Kun pieru tulee niin koura kupiksi persmauksen eteen, käsi nyrkkiin kun pieru on tullut ja sitten haistat.

Vierailija
9/9 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjät kuormittavat valtavasti ilmastoa hirveillä myrkkypäästöillään. Pupunruoan mussuttajathan pierevät ihan tolkuttoman paljon. Sillä on oikeasti vaikutusta ilmaston kuormitukseen sekä kanssaihmisten hengitysilman laatuun.

Joten kasvissyöjät voi totakin kaasun kupitusta harrastaa paljon enemmän, ku normaalit ihmiset.