Löysin kuvia miehen lapsesta
Joka on syntynyt miehen petturuudesta. Nettiin sukelsin ja siellähän niitä. Meillä syntynyt pari lasta ennen häntä ja sen jälkeenkin. Yhden illan suhde oli ihan.
nyt alkoi säälittää toisaalta tuo isätön rukka,toisaalta taas huomaan kuinka oma poika voisi olla kaksonen hänen kanssaan,vaikka eri äidit.
ei olla koskaan tavattu,ei siis myöskään isäänsä,äitinsä ei halunnut,kun ei saanut miestäni siis olla missään tekemisissä,rahaa vaan haluaa,ei isää.
Kommentit (11)
Mitä,en ole kyllä ennen tänne kirjoitellut tällaisesta tai lähellekään.?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 00:54"]
[/quote]
No et niin, kun sulla ne elämänkohtalot ja jopa sukupuoli vaihtuu joka ketjussa. Oikeasti. Älä jaksa, sinut tunnistaa kyllä.
Sääli pojalle,vai mitä! itse olen miehelle antanut anteeksi vuosikausia sitten,mutta hän ei voi mitään sille,ettei näe poikaansa,eikä häntä tunne. Silti rahaa menee joka kk äitinsä tilille.
Tämä on siis pojan äidin päätös,ei isällä mitään oikeuksia ole.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 00:54"]
[/quote]
No et niin, kun sulla ne elämänkohtalot ja jopa sukupuoli vaihtuu joka ketjussa. Oikeasti. Älä jaksa, sinut tunnistaa kyllä.
[/quote]
?
sekoitat nyt varmaan johonkin toiseen minut.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 01:00"]Sääli pojalle,vai mitä! itse olen miehelle antanut anteeksi vuosikausia sitten,mutta hän ei voi mitään sille,ettei näe poikaansa,eikä häntä tunne. Silti rahaa menee joka kk äitinsä tilille.
Tämä on siis pojan äidin päätös,ei isällä mitään oikeuksia ole.
[/quote]
No juu onhan se sääli, mutta aika paljon näytät asiaa pohtivan kun katselet kuvia ja teet nettiin keskustelun. Et siis ole tainnut päästä asian yli.
eihän tuollaisesta kokonaan voi yli päästä,lakaista loppuelämäksi maton alle?
mutta hyväksynyt olen ja todellakin miehelle anteeksi antanut. Kokisin pelkästään rikkautena sen,jos poika vaikka itse ottaa joskus yhteyttä. ap.
Täällä vähän samankaltainen tilanne. Miehellä on siis olemassa lapsi (syntynyt ennen meidän suhdettamme), eikä tämän äiti halua miehen olevan mitenkään osallisena lapsen elämässä. Eroon liittyi paljon riitaa naisen ollessa raskaana, joten miehelläkään ei ole mitään intressiä tavata lasta, jota ei koskaan halunnutkaan. Äiti puolestaan vihaa miestä, kun mies ei huolinutkaan häntä ja yllätyslasta jne... Suurta draamaa siis lyhyenlännästä suhdeviritelmästä. Olen yrittänyt puhua miehelle, voisiko hän olla aloitteellinen jonkunlaiseen sopuun tuon naisen kanssa siitä huolimatta, että nainen on tämän kieltänyt, mutta enhän minä voi hänen ohitseenkaan mennä ottamaan sitten taas naiseen yhteyttä (en tunne, mutta tiedän Fb:n kautta). Tuntuu, että minä "ulkopuolisena" olen ainoa ihminen, jota kiinnostaa tuon lapsen etu, kun hänen äitinsä ja isänsä ovat päättäneet vihata toisiaan, eikä kummankaan päähän mahdu se fakta, että nyt on olemassa yksi pieni lapsi, jolla ei ole isää. Ja juu, sanomatta selvää, että en ole miehen kanssa tekemässä yhteistä lasta... Muuten hyvä mies, mutta tässä asiassa toimii mielestäni väärin, tietää kyllä mielipiteeni mutta vetoaa siihen, että nainen on kieltänyt, eikä siksi edes halua yrittää.
Mitä jos ne isät, jotka haluaisivat olla lapseen yhteydessä, laittaisivat viestin äidille ja pyytävät asiallisesti tapaamismahdollisuutta? Isillä on tapaamisoikeus, joten homman voi hoitaa kuntoon oikeusteitse, jos sitä oikeasti haluaa. Uskon kuitenkin, että asiallinen viesti voi saada sen äidinkin tajuamaa lapsensa parhaan.
Taas sinä. Hyvää yötä.