Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kovinkaan helposti tulla raskaaksi YHDESTÄ kerrasta ovulaation aikaan

Vierailija
20.11.2013 |

? ja ei nyt varmasti ekalla yrittämällä ainakaan kovin helposti vaikka kuinka monta kertaa sinä aikana olisi

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todennäköisyys tulla raskaaksi ja synnyttää vauva on ollut 100% per ovulaatioon ajoittunut yhdyntä. Kyllä ihmetytti, kun olin ennen lapsia käyttänyt ehkäisypillereitä melkein kymmenen vuotta.

viisi lasta

Vierailija
22/27 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin harmittaa ne, jotka ei vaan saa lasta vaikka yrittää. Ja kyllä sillon tullaan helposti raskaaks, kun ei yritetä tai ees lasta haluta.

Vaikka en mä voi tietää miltä lapsettomuus tuntuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihmisestäkin :) Eihän se tartte kuin sen yhden kerran, mutta kunhan vain molemmilla on kaikki ok :)

Meillä on kaksi todistetta siitä että kyllä se yksikin kerta riittää :)

Vierailija
24/27 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meistä kaikki ole saaneet alkunsa nimenomaan yhdestä kerrasta. En ole koskaan kuullut kenestäkään, joka olisi tehty useammassa erässä...   ;)

Vierailija
25/27 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tulla raskaaksi vaikka ei ollut kuukautisia mutta tais sattuu pieni vahinko? :/

Vierailija
26/27 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselle kävi juuri näin, ja nyt mietin että mitä tässä tekis... Ihan ahdistaa tää maailman epäoikeudenmukaisuus että juuri ne jotka sitä lasta haluaa joutuu kauan yrittää ja sit kun ei lapsi ole suunnitelmissa ni pamahtaa heti paksuks 

Vierailija
27/27 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääkää ei oo kovi paljo ja isäks en aijo vielä tulla nii mitä pitäis tehä??:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän