Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Rumat" naiset ne hankkii yhdenillan suhteita

Vierailija
20.11.2013 |

itsetuntonsa nostattamiseksi. Tajuisivat edes ettei se tee hyvää vaikutusta tällaiseen kauniiseen naiseen kuin minä. En minä sen takia ala yhdenillan suhteita harrastamaan, että jotkut toiset niin tekevät tai että niitä helposti saisi.

Toinen juttu on "sotamaalaus", jota laitetaan kasvoihin ja hiuksiin ennen yhdenillan suhteita. En harrasta mitään "glamour"-meikkiä. Kelpaan naturellina tai halutessani klassisesti meikattuna. Ei tarvitse meikata piiloon mitään. Joskus olen sitä miletä, että olisitte kauniimpia, kun muistaisitte meikatessa pysyä edes jotenkin kohtuudessa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria, huumoria, saa kai sitä joskus hassutella? t:12

Vierailija
22/25 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kaunis sinkkunainen ja saatan joskus ajajutua yhden illan suhteeseen ihan seksin takia. En ihan kenen tahansa, miehessä pitää olla jotain erityistä mutta en lähde mukaan sillä ajatuksella että tästä pitäisi kehittyä jotain sen enempää. Harrastan tätä satunnaisesti ihan itseni  takia, sinulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa viereisen pöydän kaunotar. Ai niin, ja jos olen ulkona niin todennäköisesti olen myös ehostautunut mutta en sinun takiasi joten relax;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 00:00"]

itsetuntonsa nostattamiseksi. Tajuisivat edes ettei se tee hyvää vaikutusta tällaiseen kauniiseen naiseen kuin minä.  

[/quote]

Niinkuin joku jo edellä totesi, sinä taidat olla sekaisin kuin vaarin seinäkello. Kukaan ei välitä tehdä sinuun vaikutusta. Se on katsos yks hailee, mitä ajattelet, kun ei olla lesboja ja muutenkin. Lesboillakin on parempi maku kuin sinulla. Taidat olla sittenkin joku munaton mies joka siellä huhuilee... Ei ole flaksi käynyt taaskaan.

Vierailija
24/25 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan hyvä tietää, ettei tälleen rumana ja kaatokännissä ainakaan saa mukaansa kaltaistasi tiukkapipoa, jos alkaa lesbottamaan :/ Tosin, poolopaita ja naturelli "kauneus" ei minua houkua. Väritöntä, mautonta ja ailahtanutta. Mielummin otan mukaani meikatun, kuin meikkaamattoman Mila Kuniksen. Ja kyseinen nainen on kaikkea muuta, kuin klassisen kaunis, mutta aika moni heteronainen olisi valmis tekemään käännöksen sen perseen takia ja kasvot ovat upeat persoonallisella tavalla, jota on helppo korostaa meikillä. Phytyi vaan APn suuntaan.

Vierailija
25/25 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisten miesten mielestä kaunis ja toisten mielestä varmaan arkipäiväinen. Olen harrastanut seksiä valitsemani miehen kanssa silloin kun se on molemmille sopinut. Olen elänyt myös pitkissä parisuhteissa silloin kun molemmat ovat niin halunneet. Vaikka ap:n viesti onkin provo niin vitsinkin varjolla heitetyt takapajuiset ääliömäisyydet ottavat minua päähän. 

Ainoa tilanne johon vetäisin vapaan harkinnan rajan on se, kun pienen lapsen äiti vaihtaa miestä kun paitaa vaikka sen pitäisi hoitaa lastaan kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan