Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat kauppakokemukset?

Vierailija
02.12.2013 |

Kaupassa sattuu ja tapahtuu. Itse olen todistanut kun nainen otti hyllystä kokispullon, otti hörpyn ja laittoi kärryyn. Ja luuli varmaan ettei kukaan nähnyt.

Entäs teillä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllyjen välissä lötkötti ihka aito ja rehellinen paska! Haju oli järkyttävä, eikä lähtenyt nenästä koko loppu kauppareissun aikana. Eihän se sen kaupan vika ole, jos joku asiakas on käynyt kakalla, mutta siitä huolimatta välttelin tuota kauppaa jonkin aikaa. 

Vierailija
2/17 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti pahvisen jäätelöpakkauksen keksihyllyyn.

Kauppias lienee kiitollinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi offtopic ap, mutta pakko kysyä kun en ymmärrä tuota että kaupassa/kahvilassa/ravintolassa laitetaan lattialle pudonneita ruokia takaisin myyntiin. Niin onko joku töissä sellaisessa paikassa, että pomo/esimies käskee laittamaan nämä tuotteet myyntiin vaikka putoaa? Vai onko vain niin ajattelemattomia työntekijöitä?

Vierailija
4/17 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon hysterinen uudenvuodenaatto kun se hullu ampui myyjät prismassa. siinä oli vähän actionia 

Vierailija
5/17 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:10"]

Anteeksi offtopic ap, mutta pakko kysyä kun en ymmärrä tuota että kaupassa/kahvilassa/ravintolassa laitetaan lattialle pudonneita ruokia takaisin myyntiin. Niin onko joku töissä sellaisessa paikassa, että pomo/esimies käskee laittamaan nämä tuotteet myyntiin vaikka putoaa? Vai onko vain niin ajattelemattomia työntekijöitä?

[/quote]

No noista pudonneista en tiedä, mutta ainakin minä olin ennen kaupassa, jossa sulaneet pakasteet laitettiin tyynesti myyntiin. Eivät kuulemma sula, jos jäävät tunniksi lämpimään, vaan ovat ihan myyntikelpoisia. Ja siksi varmaan lähes joka kaupassa puolet pakasteista on aina kertaalleen sulaneen näköisiä.

Vierailija
6/17 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:10"]

[/quote]

No noista pudonneista en tiedä, mutta ainakin minä olin ennen kaupassa, jossa sulaneet pakasteet laitettiin tyynesti myyntiin. Eivät kuulemma sula, jos jäävät tunniksi lämpimään, vaan ovat ihan myyntikelpoisia. Ja siksi varmaan lähes joka kaupassa puolet pakasteista on aina kertaalleen sulaneen näköisiä.

[/quote] 

Äh turha nipotella pienistä asioista. Mikä minulla tuotti tuskaa oli tieto siitä että mäkkärin hampparin paistajat räkivät pihvien päälle (huvikseen koska on hauska näyttää kavereille että on kova tyyppi). Ne jutut kuvotti vähän. 

Vierailija
7/17 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ottamassa maitopurkkia ja vieressäni ollut nuori mies alkaa huutaa ja itkeä ja nopeasti toiselta puolelta käytävää joku vanhempi nainen tulee halaamaan ja lohduttamaan sitä. Tais olla joku mt vikanen.

Vierailija
8/17 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi kärryyn? Ostoskärryynkö? Sinun vaiomansa? Vai tarkoititko hyllyyn takaisin? 

Vierailija
9/17 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydettiin karannut lisko hyllyn alta.

Vierailija
10/17 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan kärryynsä ja varmaan osti sen, jolloin siis ihan hyväksyttävää varmaan vaikka vähän erikoista.

Vierailija
11/17 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 20:50"]

Kaupassa sattuu ja tapahtuu. Itse olen todistanut kun nainen otti hyllystä kokispullon, otti hörpyn ja laittoi kärryyn. Ja luuli varmaan ettei kukaan nähnyt.

Entäs teillä?

[/quote]

Verensokeri ollut alhaalla vaan.

Vierailija
12/17 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä Afrikan maassa oli tapana "joukkohäpäisy" jos joku narahti myymälävarkaudesta. Alkoi kauhea elämöinti :) Kaikki nauroi ja huuteli varkaan suuntaan, joka vartijan toimesta saatettiin ulos kaupasta poliisia odottamaan.

Vierailija
13/17 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heviosastolla vieressäni ollut mies avasi kaupassa viinirypälerasian, laittoi pari suuhunsa ja ilmeisesti rypäleet maukkaiksi todettuaan otti rasian kärryynsä.

Vierailija
14/17 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä eräänä päivänä heti aamulla kaupan auetessa osuin kohdalle, kun työntekijän pelliltä tippui lattialle vastapaistettuja pullia. Siitä hän ne vain tyynesti nosti koriin myytäväksi... En jaksanut jäädä urputtumaan, kun olin vain nopsaan omia eväitäni töihin hakemassa.

Vierailija
15/17 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä eräs mies piereskeli isoon ääneen ja nauroi itsekseen. Vähän katsoin sitä tyyppiä pitkään.

Vierailija
16/17 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalaispentu söi ihan pokkana banaanin ja laittoi kuoret hyllyyn.

Vierailija
17/17 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojana ollessani menin siivoamaan yhtä pientä elintarvikemyymälää. Minulla olisi ollut asiaa myyjälle ja etsiskelin häntä takahuoneesta. Kurkkasin takahuoneessa yhteen hämärään erilliseen osaan, joka toimitti pullohuoneen virkaa ja sydän hyppäsi kurkkuun säikähdyksestä. Suoraan edessäni pullohuonesyvennyksessä seisoi ihminen, joka tuijotti minua alta kulmiensa ilmekään värähtämättä. Päällään tyypillä oli kaupan työasu. Sain hillittyä itseni, en kiljunut tai mitään, mutta hämmennyksissäni en osannut muuta kuin kävellä vauhdilla takaisin myymälän puolelle tyhjentämään roskiksia ja kokoamaan itseäni. Tajusin ensijärkytyksestä toivuttuani, että kyseessä oli joku arka harjoittelija/kesätyöntekijä, joka oli piiloutunut syvennykseen, mutta ai kamala että säikähdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä