Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä peliriippuvaisuus?

Vierailija
19.11.2013 |

Ootteko mitä mieltä, onko miehellä peliriippuvaisuus? Pelaa aina kotiin töistä tullessa, ennen töihin menoa, ja töissä jos pystyy. Kotihommia tekee harvoin ja ehkä 1x viikossa saan häneltä aikaa jolloin olemme yhdessä (+pari saunakertaa/vk).. Ensi viikolla laskettuaika ja mies on kyllä puhunut että vähentää pelaamista reilusti, noh meni sit tänään ostamaan uuden pelin kun edellinen kyllästytti. Olen yrittäny puhua tästä riippuvaisuudesta niin sitten tulee esille nämä asiat: oman firman huono rahatilanne->oma rahatilanne, stressi.. Sitten kun alan itkemään asiasta toden teolla niin mies kysyy vihaisesti että "mitä muuta pitäs tehä? Kyhnöttää sohvalla yhessä? Juosta baareissa pettämässä? Mitä oikeen haluat?" ... Sit ihmettelee et miks mä oon surullinen.. En oo elokuun jälkeen ollu töissä Ku on selkä ollut niin kipeä raskauden takia, joten odottavan aika on ollut pitkä varsinkin tuota pelailua katsoessa.. Mitä mä voisin tehdä? Muuttuuko tilanne sitten oikeasti kun lapsi syntyy? Ja ei, ero ei ole tähän ratkaisu koska rakastan miestäni ja haluan että meidän perhe pysyy kasassa..

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tylsältä. Mitä jos hankkisit persoonallisuuden ja omankin elämän, etkä odota että miehesi tulee viihdyttämään sua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi