Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iphone 3 ja ongelma ? vinkkejä :)

Vierailija
19.11.2013 |

Tosiaan sain ystävlät tuon iphne ja missä "outo " ongelma.Mulle kun soitetaan nin kesken puhelun känny pärisee ja soittaja jopa kuulee sen "tärinän" ja mun kännyn näytölle tulee kellon kuva ja viiva päällä ja surina jatkuu kunnes lopetan puhelun.Tyhmästi selostettu mutta missä voi olla ongelma.Ei ole päällä mitään muistuksia ,eikä tullut mitään viestejä tai muuta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä siis tulee samanlainen kuva kun olis äänettömällä

Vierailija
2/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusi, noin kivikautisella iPhonella ei tee mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kirjoittaa pukille :) olis vaan kiva kun känny kestäis vielä jonkin aikaa.Kaikki muu toimii kännyssä täysin,yks kaks vaan teki ton ja ei tee joka puhelulla.Olis ollut vaan kiva tietää missä vika ,tai onko asetuksissa joku pelastus siihen

Vierailija
4/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kytkin siinä puhelimen sivussa jolla saa puhelimen äänettömäksi on rikki... 

Vierailija
5/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 19:21"]

Osta uusi, noin kivikautisella iPhonella ei tee mitään.

[/quote]

Kyllä tekee, jos puhelin vain toimii. Minulla on 3GS ja siinä ei ole mitään vikaa, akunvaihdossa ajattelin sen tosin tässä käyttää. Puhelin saa olla käytössä niin kauan kun se vaan toimii, ei ole tarvetta ostaa uutta luuria vain nykyisen malli on vanha.

Vierailija
6/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kanssa 3GS ja hyvin toimii neljän vuoden jälkeenkin, kerran vaihdettu akku :) Tosin nyt kun olet kännykän ystävältä saanut, niin on hankala arvioida kuinka hyvin puhelinta on kohdeltu (jos näin voi sanoa) ja tuosta syystä se voi olla rikki (esim. tippunut monet kerrat). Pyydä joulupukilta uusi kännykkä tai lahjakortti huoltoon. Itse olen harkitsemassa uuden ostoa kun rupee tuo tuntumaan hieman kivikautiselta kaikkien nelosten ja vitosten keskellä :D

Vierailija
7/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä :) känny oli ollut vain vähän aikaa käytössä.Tosiaan muuten toimii hyvin.Itse ajattelin kanssa tota mistä saa kännyn äänettömälle sillä ihan samanlainen kuva tulee luuriin.Eilen testasin niin että poikani soitti siihen ja taas ei ns pärissyt eli tekee sillon tällön ;(

Vierailija
8/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy hopeisesta omenasta, se on apple käyttäjien oma keskustelupaikka, ja siellä aina joku tietää kaiken, mitä milloinkin tarvitsee.