Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset (keskenkasvuiset sellaiset)

Vierailija
19.11.2013 |

Miksi maailmassa on naisia, jotka tekee lapsen heti perään, jos ystävä/kaveri on raskaana tai saanut vauvan? Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä: Oma siskoni halusi vauvan heti, kun kuuli että minä odotan vauvaa ja halusi heti perään vielä toisenkin, kun minä olin saanut jo kolmannen. Yksi kavereistanikin teki vauvan puolituntemattoman kanssa, koska halusi vauvan koska minäkin sain. Ja ihan ääneen ovat kertoneet perusteeksi tämän: Koska sinäkin, niin minäkin! Mitä helvettiä? Sanoinkin, että lapsen saaminen ei ole kilpailun aihe ja pyysin heitä vakavasti miettimään omaa jaksamistaan, omia intressejään. Vuosia aikaa tästä jo on ja kaverin lapsista osa on jo huostaanotettuja, korvasi menetyksensä tekemällä vielä lisää lapsia (jotka on saanut pitää kovan valvonnan alaisena).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hemmetti... Tai olisiko kyse siitä, että te olette suunnilleen samaa ikäluokkaa, ja aika useat jossain vaiheessa hankkii. Pyöriikö maailma kenties sun ympärillä??? Sinäkö keksit lasten hankkimisen, ja nyt on niin, että muut ei saa matkia sinua. Ota vaikka pääsi pois perseestäsi.

Vierailija
2/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heidän alkaa vain tehdä mieli omaa vauvaa kun sellainen ilmestyy lähipiiriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ja ihan ääneen ovat kertoneet perusteeksi tämän: Koska sinäkin, niin minäkin! "

Miksi sanoivat sitten minulle (ja muillekin) näin?

Vierailija
4/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni sanoi myös, että hänen piti keretä ensin (koska on esikoinen). Johon minä sitten, että en tiennyt että me kilpaillaan tästä(kin).

Vierailija
5/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se on vaikka vitsillä sanottua niiltä kavereiltasi, voisin kuvitella. Ei se sun asiasi ole, kuka hankkii ja milloin ja mitä, jos hankkii. Mikähän lisääntymispoliisi sä luulet olevasi?

Vierailija
6/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tunnen näitä ihmisiä, että he eivät vitsaile! Oikeasti, heihin iski kateellisuus ja heillä on elämästä muutenkin sellainen käsitys, että lapset yksinään tuovat onnen elämään, myös rahallisesti. Nyt nämä kaksi elävät sellaisessa sossukierteessä, kun rahat eivät riittäneetkään ja työ ei kiinnosta.

Vierailija
7/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume tarttuu?

Vierailija
8/8 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin tulee aina kauhea autokuume jos joku tuttu on ostanut uuden auton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän