Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile viimeisin unesi jonka muistat

Vierailija
20.09.2020 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli 10 kpl erilaisia naisten alastomia perseitä rivissä ja panin niistä jokaista ja vertailin pillujen tiukkuutta ja tuntumaa.

Vierailija
2/14 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riehuin ja mesosin töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin pöydän ääressä. Vasemmalla istui Sauli Niinistö ja oikealla joku nainen, jonka kainalossa istui n. 2-3v lapsi.

Keskellä pöytää oli suklaatäytekakku. Yhtäkkiä Sauli tunki kätensä kakkuun. Hetken päästä Sauli otti naista kädestä kiinni ja hieroi tämän kättä kakkuun. Kukaan meistä ei puhunut mitään. Olin vain että wtf?

Osaako joku tulkita mitä uneni tarkoitti?

Vierailija
4/14 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa vanha isäni puhui minulle, että hänen aikansa koittaa pian.

Vierailija
5/14 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yön unesta muistan vain katkelmia. Siinä oli joku romanimurhaaja joka jahtasi minua. Näin sen rekkarin ja kirjoitin ylös jotta voin ilmoittaa poliisille, mutta sitten tajusin että se olikin peräkärryn rekkari ja itse auton rekkaria en tajunnut katsoa.

Vierailija
6/14 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä näää unia, kun mä juon viinaaa ja sitten nukahdan.

Vierailija
7/14 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin pöydän ääressä. Vasemmalla istui Sauli Niinistö ja oikealla joku nainen, jonka kainalossa istui n. 2-3v lapsi.

Keskellä pöytää oli suklaatäytekakku. Yhtäkkiä Sauli tunki kätensä kakkuun. Hetken päästä Sauli otti naista kädestä kiinni ja hieroi tämän kättä kakkuun. Kukaan meistä ei puhunut mitään. Olin vain että wtf?

Osaako joku tulkita mitä uneni tarkoitti?

Kakku symboloi rahaa/Suomen taloutta. Uni tarkoittaa että epäröit jonkin raha-asian vuoksi mutta Sauli ylimpänä auktoriteettina näyttää että siitä vaan, käy käsiksi.

Vierailija
8/14 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on noloa.

Näin aamulla klo. 7.30 unta, että oli maanantai ja lasten koulu alkaa klo.8.15. En ollut laittanut kelloa soimaan.

Heräsin ja karjuin kaikille, että OLLAAN NUKUTTU POMMIIN! ÄKKIÄ YLÖS! Lapseni kysyi, että eikö ole sunnuntai ja minä vastaan: MAANANTAI. Keitin äkkiä kahvit ja tajusin, että on oikeasti sunnuntai.

Vierailija
9/14 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Danny ja rakastelin Helmin kanssa kolmatta kertaa, oli rauhallinen sunnuntai aamu.

10/14 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikkoina en ole muistanut uniani. Useampi viikko sitten näin kauhean unen, jonka muistan, koska kerroin sen ystävälleni.

Unessa olin muutaman muun ihmisen kanssa, jotka olivat unessa kavereitani, kotini lähellä kadulla, kun kuulimme naisäänen huutavan: "Auttakaa!" Ääni oli vaimea ja tuntui kuuluvan maan alta. Hetken päästä ääni huusi: "Auttakaa! Mut on vangittu tänne! Joku teki mulle sen mitä kaikkein eniten tässä elämässä pelkäsin!" 

Olimme ihan kauhuissamme ja puhuimme, että meidän täytyy ehdottomasti löytää tuo ihminen. Avunhuudot jatkuivat. Yritimme paikantaa ääntä, kävimme mm. viereisten kerrostalojen rappukäytävissä kuulostelemassa, kuuluvatko huudot niiden kellarikerroksista.

Juuri ennen unen loppumista muistin, että kaupungissamme on maanalainen "toinen kaupunki" ja päättelin avunhuutajan olevan siellä. Jostain syystä tiesin, että erään läheisen kerrostalon kellarikerroksen kautta pääsee maanalaiseen kaupunkiin. Uni päättyi siihen, että lähdimme juoksemaan sitä taloa kohti.

Vierailija
11/14 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt lähtemään töistä, asiakkaita vaan tuli ja tuli lisää vaikka kerroin että ollaan suljettu 3 tuntia sitten. Yhden kun sai ulos 2 livahti sisään tai piiloutui jonnekkin. Eikä vartointiliikettä kiinnostanut pätkän vertaa auttaa.

Heräsin kelloon, en tiedä pääsinkö koskaan töistä kotiin.

Vierailija
12/14 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

L e stadiolaisilla oli joku tapahtuma, missä olivat kovin iloisella mielellä. Siellä oli ruokatarjoilu, ainakin makkaraa oli tarjolla. Sain syödä vatsani täyteen. Jossain lähistöllä oli toinen paikka, mistä on hämärät muistikuvat. Sielläkin oli ihmisiä, ehkä koulu tai jotain..yhdessä paikassa oli auto seinällä. Minun olisi ilmeisesti pitänyt olla enimmäkseen tuossa toisessa paikassa, mutta palasin vielä uudestaan tuohon ensimmäiseen. Aika hämärä uni ja huonot muistikuvat, mutta uneni ovat hieman ahdistavalle puolelle meneviä usein, niin tämäkin.

Vierailija
13/14 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isäni kanssa ulkomailla ja hän joutui lepyttelemään jotain riitaa ravintolassa, häntä iskettiin puukolla vatsaan ja hän kuoli siihen mun syliin. Yks järkyttävimmistä unista joka jatkui kun olin kerran jo herännyt. (Seuraavana päivänä mulle soitettiin sairaalasta että hän on joutunut teholle ja saanut aivovamman mikä teki unesta vieläkin karmaisevamman valitettavasti hän myös menehtyi myöhemmin)

Vierailija
14/14 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex sano että olin muka hänen elämänsä rakkaus. Toisen naisen kuitenkin valitsi.