Uusi miesystäväni nukkuu 3h vuorokaudessa enemmän kuin minä
Tai ainakin viikonloppuisin, jolloin nukumme yhdessä.
Lauantaina nukkui sohvalla ruuan jälkeen tunnin tirsat, minä tiskasin ja tein muita kotihommia. Nukkumaan mentiin 23 aikaan. Heräsin 8.30 enkä saanut enää unta. Äijä nukkui niin sikeästi, ettei herännyt kun yritin houkutella aamuseksiin. No, laitoin pyykit koneeseen, hain lehden ja luin sen, järjestelin paikkoja. Kävin pariin otteeseen sängyssä kuiskuttelemassa aamupalalle, mutta tää sanoi kiitos, käänsi kylkeä ja jatkoi nukkumista. Luin lehden uudestaan, pyykit kuivumaan, katoin aamupalan pöytään ja 10.30 kävin sanomassa, että kahvi on jo kaadettu. Venyi sitten tooosi hitaasti syömään.
Mun kanssa ei vissiin huvita herätä, mut jos kaveri pyytää kalaan, on kuudelta kärppänä lähdössä. Mulla on ihan tarpeeksi aikaa häärätä yksin, joten tosi tylsää olla yksin kun mies on kylässä.
Kommentit (13)
Juu, ei jatkoon. Ei mies, eikä tarina.
Teidän juttu ei tuu toimimaan. Pidemmän päälle sua tulee tajuttomasti ärsyttämään se, että äijä vaan koisaa ja koisaa.
Seuraavalla kerralla pyydät kerran aamiaiselle kasin jälkeen ja jos ei tule, syöt itse, keräät kamat jääkaappiin ja lähdet vaikka shoppailemaan. Runkatkoon sekasikiö yksin. Pirun ärsyttäviä nuo 12 h vuorokaudessa nukkuvat puolisot.
Vierailija kirjoitti:
Teidän juttu ei tuu toimimaan. Pidemmän päälle sua tulee tajuttomasti ärsyttämään se, että äijä vaan koisaa ja koisaa.
Sitähän ärsytti jo. Ainakin toivottavasti.
Sunnuntai on lepopäivä, joten miksi pitäisi herätä aikaisin aamulla? En kyllä tuollaisen kiduttajan kanssa suostuisi sitä yhtä viikonloppua pidempään seurustelemaan.
Eiköhän aikuinen ihminen voi jättää aamiaisen väliin ja nukkua vapaapäivänä niin pitkään kuin huvittaa. Käytä aamut itsekseen, mä ainakin keksisin vaikka mitä tekemistä : aamulenkille, kylpyyn, kaappejen järjestelyä, siivousta, kirjan lukeminen...
Toiset tarvitsee unta enemmän kuin toiset. Itsekin nukun helposti vuorokaudessa 9-12 tuntia, varsinkin miesystävän luona sillä hänellä on makkarissa todella hyvät pimennysverhot eli päivän valokaan ei pääse häiritsemään.
En ole muutenkaan aamuvirkku joten mieluusti nukun aamulla vähän pidempään.
Minä nukun 3 tuntia enemmän kuin mieheni.
Hän 7 tuntia, minä 10.
25v oltu naimisissa.
12-tuntiset unet viittaa kyllä johonkin sairauteen tai puutostilaan. Onko muutenkin veltto?
Viikonloppuna pitää saada nukkua edes yhtenä aamuna ja päikkärit pitää saada myös nukkua silloin kuin haluaa ilman että joku natkuttaa vieressä. Niin minä ainakin teen ja mieheni samoin, sekä myös teinit. Yhdessä 25 vuotta kohta.
Jos se kalareissu vaatii lähtemisen kuudelta, ja se on asia jonka haluaa tehdä, niin silloin toki herää kuudelta. Kyllä se onnistuu kertaluontoisesti iltavirkultakin, jos on motivoitunut. Mutta jos erityistä syytä aikaisin heräämiseen ei ole, niin voi olla että silloin haluaa nukkua pitkään ja ehkä saada niitä vanhoja univelkoja pois. Sinun kanssa oleminen ei ole sillä tavalla aikataulutettu asia että sen pitäisi tapahtua tiettyyn aikaan aamulla, joten motivaatio ei riitä sen takia aikaisin heräämiseen. Mutta onhan 12h tosi paljon unta. Ajattelisin että joko on univelkaa taustalla tai sitten jotain häikkää terveyden kanssa.
JÄTÄ SE SIKA!!!!!!!!!!!!!!