Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka huonona ihminen on jos kaatuu suorilta jaloilta maahan kesken kaiken?

Vierailija
20.09.2020 |

Kyseessä lapsi( nyt jo aikuinen). Mielestäni järkyttävää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli. Voimat ja energia loppuivat.

Vierailija
2/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun noin käy kaatuu sairauskohtaukseen, jonka taustalta voi löytyä monia syitä. Ja voi tapahtua niin nuorelle kuin vanhemmalle.

Tietysti pyörtyminen voi olla myös kyseessä ja sen syy ei ole vakava yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun noin käy kaatuu sairauskohtaukseen, jonka taustalta voi löytyä monia syitä. Ja voi tapahtua niin nuorelle kuin vanhemmalle.

Ei ollut sairaskohtaus eikä pyörtyminen vaan niin huonoon fyysiseen tilaan joutunut lapsi.

Vierailija
4/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan vaan hypoglykemia

Vierailija
5/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut sairaskohtaus eikä pyörtyminen vaan niin huonoon fyysiseen tilaan joutunut lapsi.

Nestehukka? Verensokerin lasku liian alas?

Vierailija
6/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että verensokeri ollut alhaalla mutta muutakin oli.

En vaan ole koskaan kuullut muista tapauksista.

Vierailija
7/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jos on aikuiseksi kasvanut?

Vierailija
8/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle käy noin usein. Eilen viimeksi. Kävelen ihan normisti, ei sairauksia tai vaivoja ja hupsis, suoralla tiellä ilman kompuroimista olenkin nurin !! Kauhee tunne, kun tajuaa, että nyt mä kaadun ja kaikki tuntuu hidastetulta elokuvalta ja sit vaan oot maassa. Nousen ylös ja oon ihmeissäni. Yleensä oon sitten kopsauttanut polven tai ranteen tai lonkkaluun. Ja sitten jatkan vaan matkaa.

On outoo. Ei oo mitään sairauksia. Oon 55v ja pitkä ja hoikka.

Vierailija
9/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä että?

Vierailija
10/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä jos on aikuiseksi kasvanut?

Ei kai mitään, mutta jos henkilö olisi nyt lapsi, tilanne olisi huolestuttava.

Vierailija
11/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut lapsena piiskattiin tai paremminkin ruoskittiin niin, että meni jalat alta, pissat tuli housuun ja silmistä katosi näkö. Muistan miten sydän tätä ennen takoi tuhatta ja sataa. Olin nelivuotias.

Vierailija
12/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pre-dialyysin aikana meni noin usein jos oli pitkiä matkoja kuten lähialepassa käynti. Jäin makaamaan käytävälle 15min että oli voimia ja sitten viemään ostokset loppuun ja kotiin huilaamaan pari tuntia sohvaan ennenkuin jakso vaikka syödä.

Vierailija
13/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut lapsena piiskattiin tai paremminkin ruoskittiin niin, että meni jalat alta, pissat tuli housuun ja silmistä katosi näkö. Muistan miten sydän tätä ennen takoi tuhatta ja sataa. Olin nelivuotias.

Mikset viettäny mielummin lasuutta segelbåtenissa mennen saarelta saarelle etsien saarilta ruohosipulia tai kasaten kivikasoja ja rakentaen labyrintteja kallioille? Sukulaisia ja muita moikaten joilla kaikilla omat saaret huviloineen saristossa. Ei toi vaikuta kovinkaan mukavalta!

Vierailija
14/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset viettäny mielummin lasuutta segelbåtenissa mennen saarelta saarelle etsien saarilta ruohosipulia tai kasaten kivikasoja ja rakentaen labyrintteja kallioille? Sukulaisia ja muita moikaten joilla kaikilla omat saaret huviloineen saristossa. Ei toi vaikuta kovinkaan mukavalta!

No ei vaikuta eikä ollut. Multa vaan ei asiaa kysytty. Mut uskon karmaan.

Vierailija
15/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:(

Vierailija
16/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle käy noin usein. Eilen viimeksi. Kävelen ihan normisti, ei sairauksia tai vaivoja ja hupsis, suoralla tiellä ilman kompuroimista olenkin nurin !! Kauhee tunne, kun tajuaa, että nyt mä kaadun ja kaikki tuntuu hidastetulta elokuvalta ja sit vaan oot maassa. Nousen ylös ja oon ihmeissäni. Yleensä oon sitten kopsauttanut polven tai ranteen tai lonkkaluun. Ja sitten jatkan vaan matkaa.

Ettei sulla ole ms-tauti? Tuo tasapainon menetys ja kaatuilu on yksi oire.

Vierailija
17/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt noin silloin tällöin lasketellessa kun seison hissijonossa. älyttömän noloa mutta en huolestunut suuremmin. Joku välikorvajuttu josta kukaan lääkäri ei olisi kiinnostunut koska olen nuori ja terve.

Vierailija
18/18 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Saa keskittyä ja jos herpaantuu, pian on maassa. Nilkkojen löysät nivelsiteet eivät asiaa auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi