RAPU nainen
Millainen on käytökseltään? Luonteenpiirteet? Tunnetko ketään rapunaista?
Kommentit (9)
Mä oon rapu. Oon aika kiltti, mutta osaan olla tosi ilkee. Uskollinen ystävä ja kumppani. :)
Itse rapunaisena en ole kyllä hankala enkä arvaamaton. Tunteellinen, juu. Rehellinen, introvertti, luotettava, hyvä kuuntelija, rauhallinen, hiljainen, kotona viihtyvä, realistinen, epäsosiaalinen, antelias, kiltti, hyväntahtoinen, omaan melko mustan huumorintajun, nauran harvoin ääneen, en tykkää puhua itsestäni, ajattelen ihmisistä hyvää.
mulla on ollut rapunaisia useampiakin, nyksäkin on. ihan ok muuten, mutta välillä muistelevat vanhoja (=rapu kävelee taaksepäin).
Ravut kuuluu kattilaan ja ruokapöytään. Kuka piip piip uskoo moista höpöhöpö kakkaa. Teille samoille tulee kohta joulupukki ja varmaan odotatte jeesustakin.
Siskoni on rapu. Ajattelee muita, ajattelee myös paljon mitä muut hänestä ajattelevat, rakastaa kotona olemista, hyvin reviiritietoinen,tykätty
Martina on hemmetin sexy pakkaus <3
Mun aikuinen rapu-tyttäreni on temperamenttinen, ulospäin suuntautunut, räväkkä, tunnollinen, uskollinen
Itseni. Rapunaiset on tunteellisia ja hankalia. Arvaamattomia. Helposti loukkaantuvia. Meitä on kuitenkin niin moneen junaan, että muuta yleispätevää on hankala sanoa.