Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RAPU nainen

Vierailija
19.11.2013 |

Millainen on käytökseltään? Luonteenpiirteet? Tunnetko ketään rapunaista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Rapunaiset on tunteellisia ja hankalia. Arvaamattomia. Helposti loukkaantuvia. Meitä on kuitenkin niin moneen junaan, että muuta yleispätevää on hankala sanoa. 

Vierailija
2/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon rapu. Oon aika kiltti, mutta osaan olla tosi ilkee. Uskollinen ystävä ja kumppani. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rapunaisena en ole kyllä hankala enkä arvaamaton. Tunteellinen, juu. Rehellinen, introvertti, luotettava, hyvä kuuntelija, rauhallinen, hiljainen, kotona viihtyvä, realistinen, epäsosiaalinen, antelias, kiltti, hyväntahtoinen, omaan melko mustan huumorintajun, nauran harvoin ääneen, en tykkää puhua itsestäni, ajattelen ihmisistä hyvää.

Vierailija
4/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut rapunaisia useampiakin, nyksäkin on. ihan ok muuten, mutta välillä muistelevat vanhoja (=rapu kävelee taaksepäin).

Vierailija
5/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut kuuluu kattilaan ja ruokapöytään. Kuka piip piip uskoo moista höpöhöpö kakkaa. Teille samoille tulee kohta joulupukki ja varmaan odotatte jeesustakin.

Vierailija
6/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on rapu. Ajattelee muita, ajattelee myös paljon mitä muut hänestä ajattelevat, rakastaa kotona olemista, hyvin reviiritietoinen,tykätty

Vierailija
7/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina Aitolehti

Vierailija
8/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina on hemmetin sexy pakkaus <3

Vierailija
9/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aikuinen rapu-tyttäreni on temperamenttinen, ulospäin suuntautunut, räväkkä, tunnollinen, uskollinen