Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei Jenna Lepomäki ollut "vasikka"

Vierailija
19.11.2013 |

Motiiviksi murhaan seliteltiin "vasikointi". Suuttuttaa tuo noiden tekosyy murhaan. Rikollisjoukoissa "vasikka" on henkilö joka itse kuuluu rikollisjengiin ja sitten kertoo asioista poliisille. Jenna Lepomäkihän oli vain uhri joka alunperinkin yritettiin myydä. Jos Jenna lepomäki olisi kuulunut rikollisena tuohon porukkaan ja sitten kertonut poliisille niin "vasikka" nimitys olisi ollut osuva.

Koko tuo rikollisten systeemi on tietnkin kuvottavaa, mutta jos edes ajateltaiin heidän logiikallaan niin ei mitään pohjaa väitää Jenna Lepomäkeä vasikaksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mutta vasikan murhaaminen on ihan yhtä väärin kuin kenen tahansa muun. Sikäli turha edes miettiä tuollaista.

Vierailija
2/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pojat pelkäsi, että Jenna vasikoi eli kertoo poliisille heidän ja toisen pojan vanhempien pyörittämän huumebisneksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aloittajan kanssa! Ällöttää nuo murhaajat,eivät edes osaa hävetä,hyi saasta! Olen pohtinut Jennan tapausta paljon,ehkä hänelle luvattiin maita ja mantuja,mikäli lähtisi Espanjaan,mutta todellisuuden tultua julki,yritti viheltää pelin poikki.Tai vaikka hän olisi tietoisesti lähtenyt Espanjaan hakemaan huumeita,murha ei silti ole oikeutettu ja tekijät ovat kyllä Suomen murhamiesten joukossa niitä iljettävimpiä tapauksia.

Vierailija
4/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUURI NÄIN!

Entäpä se haastattelu ilta-sanomissa tästä Lilon ja Hasselqvistin naispuolisesta ystävästä joka sano tästä Joonasta että ei tekis sormenpäälläkään pahaa naiselle että maailman kiltein ihminen.

Anna mun nauraa tälle naiivuudelle vieläkin murhan jälkeen :DDD

Vierailija
5/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis murha ei ole oikeutettu koskaan, mutta on vielä täysin ilman mitään logiikkaa sitten perustella noin.

Vierailija
6/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se ole vasikointia, että yrittää pitää itsensä hengissä kun henkeä uhataan. Vähän on termit pojilla hukassa.

Tästä jutusta voi kuitenkin olla yllättävän paljon hyvää seurauksena, jos noita ehdonalaiseen pääsemisen ehtoja ja ensikertalaisuuden sääntöä kiristetään. Oikeastaan voisi olla paikallaan useampien kriminaalien provota julkisuudessa. Herättelee vähän päättäjiä, kun niitä ei tunnu muuten saavan hereille.

Vierailija
7/7 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ensimmäinen kerta kun luuserit yrittää esittää tappojensa syyksi uhrin vasikointia. Se kun rikollispiireissä jokseenkin hyväksytyn oloinen syy. Olisihan se aivan helv..n noloa sanoa, että itse menin kerskumaan hämäräbisneksistäni ulkopuoliselle ja pelottelin sitä niin, että meni poliisille.

Dorka mikä dorka.