Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitto mitä uunoja ihmiset on. Miksi pitää etenkin korona-aikana tunkea samasta ovesta ulos mistä toinen on tulossa sisään?

Vierailija
20.09.2020 |

Vaikka ovia on useampi vierekkäin. Olin menossa S-markettiin, jossa kolme lasiovea sisääntuloaulassa. Olin jo avaamassa oikeanpuoleista ovea kun siihen taakse hyökkäsi mies heti kun ajatteli että voi kätevästi tunkea ulos samalla kun minä tulen sisään. Vaihdoin äkkiä vasemmanpuolimmaiselle ovelle ja eikös tämä mies vaihda myös sille puolelle! Mitä h e lve ttiä!? En ymmärrä tällaista samasta ovesta tunkemista muutenkaan, mutta hitto tällaisena aikana. Onko ihmiset nykyään todella niin laiskoja etteivät jaksa edes ovia avata?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä s-marketissa joutuu itse availemaan ovia? Kaikissa kaupoissa missä minä olen käynyt, on automaattiset liukuovet.

Vierailija
22/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettakaa aerosolitartunta, te jotka olette sitä mieltä että koronavirus vaatii  muka 15 min altistuksen...Tämä ei tutkitusti pidä paikkaansa, vaan korona voi levitä myös hengitykse mukana ja aerosolit voivat pysyä tuntikausia ilmassa (suljetussa tilassa) joten huonolla tuurilla joltain satunnaiselta ohikulkijaltakin voi saada koronan, jos tämä tunkee liian lähelle

Edes WHO ei pidä aerosolitartuntaa merkittävänä reittiä koronan leviämisessä, mutta kyllähän av-mamma taas tietää parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ymmärtäneet tasa-arvon väärin. Sen sijaan etteivät pidä naisille ovea auki, olettavat että naisen kuuluu pitää heille ovea auki.

Vierailija
24/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä s-marketissa joutuu itse availemaan ovia? Kaikissa kaupoissa missä minä olen käynyt, on automaattiset liukuovet.

Helsingin keskusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme