Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottava kaveritapaaminen (lapsettomia)

Vierailija
19.11.2013 |

Käytiin viikonloppuna retkellä eräässä ihanassa paikassa kaveriparin kanssa, joilla ei ole lapsia. Koko tapaamisen mies ja nainen kiroilivat mennen tullen. Eikö välähdä, ettei saa kiroilla jos läsnä on 1- 3-ja 5-vuotiaat?! Tekeekö lapsettomuus tyhmäksi?

Samoin he tivasivat milloin pidämme alkoholipitoiset saunabileet miehen rakentaman saunan kunniaksi. Eikö tule mieleen, että me juhlitaan saunaa perheen kesken, ei tarvita tähän mitään kaljajuhlia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 14:16"]

Ei ne ystävät välttämättä ymmärrä että lapset pitää olla joka tilanteessa ja käänteessä mukana. En minäkään ymmärrä vaikka on se lapsi.

[/quote]

Juurikin näin!

Mä olen itse lapseton ja muutama ystävä on jäänyt juuri tuon takia, että lapsi sitä ja lapsi tätä.

Kyllä, usein käydään ystävien kanssa jossain siten, että on lapset mukana, olen ollut "apuvahtina" leikkipuistossa ja milloin missäkin, mutta välillä haluan myös tavata ystäviäni ilman lapsia, ne AIKUISET on mun ystäviä, mä haluan puhua ystävieni kanssa myös asioita, joita ei ole tarkoitettu lasten korville.

Onneksi valtaosa myös ymmärtää tämän eikä vedä herneitä nenään, jos välillä kutsun vaikkapa illanistujaisiin ilman lapsia, joko tulee tai sitten ei.

Välillä taas kutsun lasten kera esim. siten, että "lapset selvinnevät ilman traumoja klo 18 asti, mutta sen jälkeen toivon, että huonoja juttujamme on kuuntelemassa enää aikuisia korvapareja".

Yksi ystävyys meni juhannuksena, kun en halunnut mökille lapsia. Olen itse sellainen, että jos haluan nauttia alkoholia, en halua lapsia paikalle. Mulle on ihan sama vaikka lapsen vanhempien mielestä on ok, että aikuiset kännää ympärillä, MULLE ei ole ja jos on mun mökistä kyse, niin haluan kuitenkin sitten rentoutua siellä juuri siten kuin miten itse haluan. Lapsiperheen mökillä sitten heidän tavallaan.

Vierailija
22/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:54"]Olette vaan kateellisia lapsettomille tutuillenne koska saavat tehdä ihan mitä lystäävät, ei tarvitse aina ajatella lapsia 24/7 ja olla lasten orjana pallo nilkassa aina kun ne on hereillä :D

[/quote]

Saatiin mukaan yksi vitsiveikkokin näköjään. Asiahan on niinkin, että tuon kuopuksen takia en pääse ilman lapsia minnekään. Miehen kanssa ainakaan, koska lähipiirissä ei ole riittävän tuttua aikuista hoitajaksi, sellaista joka pistäisi nukkumaankin.

Ap

[/quote]

rahalla saa. Vuokraa hoitaja ja pääset vaikka toiselle puolen maailmaa.

[/quote]

En kyllä antaisi vanhintakaan täysin vieraan hoidettavaksi ja muuten, tutullekin hoitajalle silti maksetaan n 8 e / tunti. :) ap

[/quote]ei toi sitä tajua.;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 14:11"]

Tuollainen runsas kiroilu ja pelkästä viinasta ja baareista jauhaminen kertoo lähinnä kypsymättömyydestä, ei sillä ole mitään tekemistä lapsettomuuden kanssa.

[/quote]

Tyhmyydestä se kertoo. Ei mun kaveriporukassa kukaan ole jauhanut jatkuvasti viinasta kirosanoja viljellen vaikka nuoria ollaan oltukin. En olisi sellaista kaveriporukkaa jaksanut itsekään katsella. Kukin saa valita onneksi kaverinsa, ja kertoo myös aika paljon omasta älykkyydestä se, millaista porukkaa ympärilleen kerää.

Vierailija
24/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhää, jos ei ole varaa maksaa kuin 8 euroa tunti. 

terv. maksamme aina hoitajalle 20 euroa/tunti, ja saamme hoitajan milloin tahansa. Emme ole mitään köyhiä.

Vierailija
25/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ne pentusi kuplaan elämään, ei kuulu äänet sisään eikä ulos. Kukin puhuu sillä tyylillä millä haluaa, ja sinä päätät minne penskasi viet. Muiden ei tarvitse mukautua siihen että SINÄ olet päättänyt lisääntyä. Elä sen kanssa.

Lapsiperheet ja niiden älyttömät vaatimukset.. niille ei rajoja näköjään löydy!

Vierailija
26/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:56"]Minulla on lapsi ja tykkään kyllä viettää joskus saunailtaa kaveriporukassa ja ottaa jonkun oluen. Perheen kanssa tulee vietettyä silti aikaa paljon, kavereiden kanssa muutama kerta vuodessa. Ehkä ystäväsi ei ymmärrä ettet kaipaa heitä etkä tarvitse. Hanki perheellisiä ystäviä ja viettäkää saunailtaa perheporukassa ja juokaa limpparia.

[/quote] siis minähän en tarvitse seuraa saunaan!;) en nyt viitsi lempata vanhoja kavereita vain siksi, ettei heillä ole lapsia. Ilmeisesti pitäisi tai pitää, jos lapsettomuus merkkaa sitä, ettei tarvitse edes yrittää ymmärtää lapsiperhettä.

Ap

[/quote]

Näin se usein menee. Nykyään hävettääkin joskus, miten tuli kohdeltua niitä kavereita, jotka sai lapsia ekana kaveripiirissä.

Yritä sinäkin ap ymmärtää. Jos sinä lapsettomana tajusit lapsiperheen elämää, kaikki ei ymmärrä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi