Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottava kaveritapaaminen (lapsettomia)

Vierailija
19.11.2013 |

Käytiin viikonloppuna retkellä eräässä ihanassa paikassa kaveriparin kanssa, joilla ei ole lapsia. Koko tapaamisen mies ja nainen kiroilivat mennen tullen. Eikö välähdä, ettei saa kiroilla jos läsnä on 1- 3-ja 5-vuotiaat?! Tekeekö lapsettomuus tyhmäksi?

Samoin he tivasivat milloin pidämme alkoholipitoiset saunabileet miehen rakentaman saunan kunniaksi. Eikö tule mieleen, että me juhlitaan saunaa perheen kesken, ei tarvita tähän mitään kaljajuhlia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain sanonut, ettei saa kirota?

Vierailija
2/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:46"]Miksi et vain sanonut, ettei saa kirota?

[/quote]

Sanoin muutaman eri kerran, mutta he eivät voineet tavalle mitään. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kaikki lapsettomat kaverit puhuvat pelkästään ryyppäämisestä ja siitä, mitä baarissa kävi viimeksi ym.. Eikö niillä oikeesti ole muuta tekemistä? :( No mun jutut on varmaan sitten tylsiä, kun juttelen vähän niinkun kaikesta muusta, paitsi alkoholista.

Vierailija
4/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vaan kateellisia lapsettomille tutuillenne koska saavat tehdä ihan mitä lystäävät, ei tarvitse aina ajatella lapsia 24/7 ja olla lasten orjana pallo nilkassa aina kun ne on hereillä :D

Vierailija
5/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:52"]

Mullakin kaikki lapsettomat kaverit puhuvat pelkästään ryyppäämisestä ja siitä, mitä baarissa kävi viimeksi ym.. Eikö niillä oikeesti ole muuta tekemistä? :( No mun jutut on varmaan sitten tylsiä, kun juttelen vähän niinkun kaikesta muusta, paitsi alkoholista.

[/quote]

kiva provo tämäkin. hohhoijaa. olen huomannut että eniten viinaa kuluu lapsiperheiden isillä, niin ystäväpiirissä kuin työpaikan bileissäkin.

Vierailija
6/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsi ja tykkään kyllä viettää joskus saunailtaa kaveriporukassa ja ottaa jonkun oluen. Perheen kanssa tulee vietettyä silti aikaa paljon, kavereiden kanssa muutama kerta vuodessa. Ehkä ystäväsi ei ymmärrä ettet kaipaa heitä etkä tarvitse. Hanki perheellisiä ystäviä ja viettäkää saunailtaa perheporukassa ja juokaa limpparia.

7/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun sanoit. Ehkäpä he pian tottuvat siihen, kuinka lapsiperheessä ollaan ja eletään. Välillä saattaa vanha tapa jäädä, mutta siitä voi muistutella. Ja joskus lapsetkin saattavat muistuttaa:) hauskalla tavalla, kuinka tulee käyttäytyä.

Mukavia ja hyviä hetkiä myös lapsettomien kavereiden kanssa! Lapset huomioidaan, silloin kun heitä on ja ovat mukava tapamisissa:)

Vierailija
8/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:56"]Minulla on lapsi ja tykkään kyllä viettää joskus saunailtaa kaveriporukassa ja ottaa jonkun oluen. Perheen kanssa tulee vietettyä silti aikaa paljon, kavereiden kanssa muutama kerta vuodessa. Ehkä ystäväsi ei ymmärrä ettet kaipaa heitä etkä tarvitse. Hanki perheellisiä ystäviä ja viettäkää saunailtaa perheporukassa ja juokaa limpparia.

[/quote] siis minähän en tarvitse seuraa saunaan!;) en nyt viitsi lempata vanhoja kavereita vain siksi, ettei heillä ole lapsia. Ilmeisesti pitäisi tai pitää, jos lapsettomuus merkkaa sitä, ettei tarvitse edes yrittää ymmärtää lapsiperhettä.

Ap

Vierailija
9/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyllä ihmetellä miten tyhmien kavereiden kanssa olette viitsineet vuosikausia hengailla. Ei mulla tulisi mieleenkään katsella noin junttia porukkaa, oli lapsia tai ei.

Vierailija
10/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:54"]Olette vaan kateellisia lapsettomille tutuillenne koska saavat tehdä ihan mitä lystäävät, ei tarvitse aina ajatella lapsia 24/7 ja olla lasten orjana pallo nilkassa aina kun ne on hereillä :D

[/quote]

Saatiin mukaan yksi vitsiveikkokin näköjään. Asiahan on niinkin, että tuon kuopuksen takia en pääse ilman lapsia minnekään. Miehen kanssa ainakaan, koska lähipiirissä ei ole riittävän tuttua aikuista hoitajaksi, sellaista joka pistäisi nukkumaankin.

Ap

Vierailija
11/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 14:01"]Pitää kyllä ihmetellä miten tyhmien kavereiden kanssa olette viitsineet vuosikausia hengailla. Ei mulla tulisi mieleenkään katsella noin junttia porukkaa, oli lapsia tai ei.

[/quote]

Sitä minäkin.ap

Vierailija
12/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi olla vain muiden perheellisten kanssa.:)

Vierailija
13/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:54"]Olette vaan kateellisia lapsettomille tutuillenne koska saavat tehdä ihan mitä lystäävät, ei tarvitse aina ajatella lapsia 24/7 ja olla lasten orjana pallo nilkassa aina kun ne on hereillä :D

[/quote]

Saatiin mukaan yksi vitsiveikkokin näköjään. Asiahan on niinkin, että tuon kuopuksen takia en pääse ilman lapsia minnekään. Miehen kanssa ainakaan, koska lähipiirissä ei ole riittävän tuttua aikuista hoitajaksi, sellaista joka pistäisi nukkumaankin.

Ap

[/quote]

rahalla saa. Vuokraa hoitaja ja pääset vaikka toiselle puolen maailmaa.

Vierailija
14/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:43"]

Käytiin viikonloppuna retkellä eräässä ihanassa paikassa kaveriparin kanssa, joilla ei ole lapsia. Koko tapaamisen mies ja nainen kiroilivat mennen tullen. Eikö välähdä, ettei saa kiroilla jos läsnä on 1- 3-ja 5-vuotiaat?! Tekeekö lapsettomuus tyhmäksi?

Samoin he tivasivat milloin pidämme alkoholipitoiset saunabileet miehen rakentaman saunan kunniaksi. Eikö tule mieleen, että me juhlitaan saunaa perheen kesken, ei tarvita tähän mitään kaljajuhlia.

[/quote]

Olette itse ilmeisesti olleet lapsettomina ihan yhtä tyhmiä, koska olette tuollaisia kavereita halunneet. Onneksi saitte lapsen ja viisastuitte.

Vierailija
15/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin, että kun nyt katsoo lapsetonta itseään sinkkuvuosinaan ja tätä nykyistä murkkujen äitiä, niin ei uskoisi samaksi ihmiseksi. Moni kasvaa lapsiensa mukana.....aikuiseksi.

Vierailija
16/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:54"]

Olette vaan kateellisia lapsettomille tutuillenne koska saavat tehdä ihan mitä lystäävät, ei tarvitse aina ajatella lapsia 24/7 ja olla lasten orjana pallo nilkassa aina kun ne on hereillä :D

[/quote]

Kateuskortti, jesh! Mulle ainakin kävi niin että kun olin muutaman vuoden aikuisuudestani bilettänyt niin kyllästyin siihen. Kun perustin perheen, en ole oikeastaan kaivannut mitään roadtrippejä tai räkäläkeikkoja sen jälkeen, ne menee aina samalla kaavalla, lasten kasvaessa sen sijaan tulee uusia kiinnostavia, joski tottakai välillä haastavia vaiheita.

Ei ihminen perusta perhettä jos baareissa juokseminen kiinnostaa niin paljon että on suorastaan kateellinen siitä että jotkut voivat heilua kännissä 24/7 ja jopa KIROILLA. Eri asia sitten kaikenmaailman teiniäidit ja vahingonlaukaukset.

Vierailija
17/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun lapsettomat kaverit eivät ole koko ajan "vittu perkele saatana sitä viinaa" vaan osaavat puhua myös muista aiheista :) Vaikka olemmekin kaikki nuoria (minä olen 22v, vanhin kaverini on n.40v ja nuorin 17v) niin on kyllä järki päässä :) Meistä ei kukaan ole tuollainen alkoholihöpöttäjä saatikka kiroilija :)

Ja itseasiassa, suurin osa kavereistani on kateellisia minulle, kun minulla on lapsia ja aviomies :)

Vierailija
18/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen runsas kiroilu ja pelkästä viinasta ja baareista jauhaminen kertoo lähinnä kypsymättömyydestä, ei sillä ole mitään tekemistä lapsettomuuden kanssa.

Mulla ei ole lapsia, ja käyn baarissa ehkä kerran kuussa. Muita harrastuksia sen sijaan löytyy.

Vierailija
19/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 14:02"]

[/quote]

Ap

[/quote]

rahalla saa. Vuokraa hoitaja ja pääset vaikka toiselle puolen maailmaa.

[/quote]

En kyllä antaisi vanhintakaan täysin vieraan hoidettavaksi ja muuten, tutullekin hoitajalle silti maksetaan n 8 e / tunti. :) ap

Vierailija
20/26 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmh, no ehkä ystäväsi ovat innoissaan teidän saunasta. Onko se kenties ulkosauna? rantasauna? Sellainen nyt vain vetää puoleensa ja ymmärrän jos ystävät kuvittelevat että siinähän on pienen juhlan paikka. Voihan sitä suoraan sanoa ensi kerralla, että ei ajateltu tehdä uudesta saunasta mitään numeroa, että tehdäänpä jotain muuta yhdessä.

Ei ne ystävät välttämättä ymmärrä että lapset pitää olla joka tilanteessa ja käänteessä mukana. En minäkään ymmärrä vaikka on se lapsi.

Jatkuva kiroilu on kyllä typerää oli lapsia taikka ei.. valitettavasti joillakin se vaan on tapana ja istuu puheessa sitkeästi. Lapsille voi sitten kertoa että Matti ja Maija on vähä hölmöjä kun puhuu niin typerästi. Muistan kyllä omasta lapsuudesta että en ottanut vaikutteita satunnaisilta kiroilijoilta, enkä myöskään järkkynyt..kotona ei kiroiltu. Eli ei sekään niin vakavaa ole, varsinkin jos itse näyttää sitten kotioloissa oikeaa mallia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän