Miksi veikkauksen asiakaspalvelusta on soitettu? Onko
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:37"]
Lunastamaton voitto? Big money?
[/quote]
No sitähän tässä toivotaan. Mutta tietysti jotain kirottua puhelinmyyntiä. Mutta ei kai sitä asiakaspalvelu tee?
toivottavasti hyviä uutisia!! ei siis sellaisia että veikkauskortti mennyt vanhaksi tms..tietääkseni ne ei myy mitään.
Olenko nolo jos soitan sinne itse takaisin?
Jos ne tietäis ap:n nimen ja puhelinnumeron niin sillon olisi veikattu netissä ja voitto olisi tullut pelitilille. Halooo!
Ap googletti syitä ja.
"Vielä arvonnan jälkeisenä tiistaina hän oli autuaan tietämätön siitä, että yksi näistä riveistä oli poikinut hänelle 100 000 euron voiton Loton lisäarvonnassa. Asian laita selvisi miehelle, kun Veikkauksesta soitettiin ja onniteltiin voitosta."
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:38"]
toivottavasti hyviä uutisia!! ei siis sellaisia että veikkauskortti mennyt vanhaksi tms..tietääkseni ne ei myy mitään.
[/quote]
Mulla ei ainakaan ilmoitettu siitä. Ja mitä ne yrittäisi kaupata, arpoja vai? :D Niiden ei tarvitse, mainonta on niin isoa. Ja just on ollu finnkinoissa ständejä korttikampanjoiden takia. Usko vaan, ei ne mitään turhaa soittelisi.
Joo tuskin mitään veikkausvoittojuttuja, koska ap:n olisi pitänyt veikata netissä ja tällöin olisi rahat automaattisesti tilillä.
Oletko osallistunut johonkin veikkauksen arvontaan? Niitähän heillä on viikottain ja joskus voitoista ilmoitetaan puhelimitse.
No soita jo! Me halutaan tietää : D
Jumalaude mä en kestä tulevaa pettymystä.
no ny muakin alko jänskättää että mitä ne soitti!!
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:39"]
Jos ne tietäis ap:n nimen ja puhelinnumeron niin sillon olisi veikattu netissä ja voitto olisi tullut pelitilille. Halooo!
[/quote]
Ei ne kaikessa hiljaisuudessa siirrä sun tilille isoja summia :D
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:44"]
[/quote]
[/quote]
No kyllähän se se isokin voitto näkyy pelitillä!
[/quote]
[/quote]
Kyllä siirtyy, jos veikkaustilin summa ylittää 5000e siirretään rahat automaattisesti pelaajan pankkitilille.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:48"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä siirtyy, jos veikkaustilin summa ylittää 5000e siirretään rahat automaattisesti pelaajan pankkitilille.
[/quote]
Entä jos voitto olisi enemmänkin? En tiedä missä summassa se raja menee, mutta kai joku summa jo olisi sellainen että siitä ilmoitettaisiin? "Laitetaan milli tilille, kai se huomaa". Aloin nyt toivomaan että ap saisi ison voiton.
HEI SOITA NYT SINNE JA KERRO MITÄ ASIA KOSKI!
Mulla ei ole muuta elämää kuin istua sohvalla ja lukea tätä palstaa. Mulla menee kohta päivä pilalle, jos en saa tietää!!!!
No yleensähän veikkaukselta soitetaan noista isoista voitoista, mutta jos kyseinen henkilö ei vastaa puhelimeen, niin voitto siirretään kaikessa hiljaisuudessa voittajan pankkitilille.
Ja jos ap onkin voittanut isomman summan, hän voi asian tarkistaa veikkaustililtään heti, siellä näkyy pelatut pelit sekä mahdolliset voitot.
Joo, valitettavasti oli vain kyse pelitilistä ja sen katoamisesta kohta jos en käy siellä :D. Ja noh, jotain tällaista oikeesti oletinkin sen olevan mutta saahan sitä toivoa. Just lottosinkin pitkästä aikaa ja kyllähän mä tarkistin ettei se se ollut. ap
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 14:04"]
Joo, valitettavasti oli vain kyse pelitilistä ja sen katoamisesta kohta jos en käy siellä :D. Ja noh, jotain tällaista oikeesti oletinkin sen olevan mutta saahan sitä toivoa. Just lottosinkin pitkästä aikaa ja kyllähän mä tarkistin ettei se se ollut. ap
[/quote]
Harmi :(
Lunastamaton voitto? Big money?