Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autobudjetti 7000€, mikä olisi hyvä valinta?

Vierailija
19.11.2013 |

Merkillä ja värillä ei niin väliä. Olen surkea näissä asioissa ja sain uuden työn johin tarvitsen autoa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 08:04"]

Toyota on Suomen yleisin merkki, koska ihmisillä ei siellä ole rahaa parempiin autoihin.

[/quote]

Jos ei ole rahaa, kannattaa valita se luotettava merkki eli Toyota. Ei tarvitse syytää rahaa korjaamolle. Mazda on myös luotettava.

Vierailija
22/30 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 09:28"]

Unohda ranskalaiset ja italialaiset merkit, samoin kaikki premium-merkit. 

[/quote]

Tämä on ihan totta, noista et saa muuta kuin riesaa itsellesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehtohan on ostaa vaikka Hyundai rahoituksella viiden vuoden takuun vuoksi

Vierailija
24/30 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan jonkun Audin ottaisin.

Vierailija
25/30 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin Citroën Xara Picasso, ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Suosittelen ehdottomasti dieselversiota, se kuluttaa nimittäin todella vähän. 

Xara Picasso on todella yleinen auto, joten niitä pitäisi olla käytettynä useita, mistä valita. Toki joku Toyota on parempi, mutta koska se pitää arvonsa paremmin, joudut tyytymään hieman vanhempaan autoon.

Musta ei voi yleistää, että kaikki ranskalaiset autot on huonoja, tai vaikka että kaikki saksalaiset on hyvä, kyllä se on kiinni ihan merkistä ja mallistakin. Mulla on parilla tutulla tuo sama auto, ja kaikki ovat tyytyväisiä (sen sijaan emme olleet tyytyväisiä edelliseen ranskalaiseen autoon, joka oli merkiltään Renault). Saksalaisista merkeistä taas Opel kaunistaa vikatilastojen kärkisijoja.

Vierailija
26/30 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/30 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne! Toyota kuulostaisi siis varmalta valinnalta.

Auto tulisi lähinnä kaupunkiajoon ja työmatkoihin. Välillä olisi tiedossa n. 100km mökkireissuja, matkustajia silloinkin max. 4hlö. 

Eli pikkutoyota? Entä millainen auto on A-mercedes (vm. 05)? Sellaisia olen katsonut ja auto näyttää minun silmääni todella hyvältä.

ap

Vierailija
28/30 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että ostat uuden Kia Rion. 5 ovinen maksaa sen 17000 jolloin jää 10000 rahotettavaa, josta tulee 220€ kuussa, noin.

5 vuotta voit ajaa huoletta, koska takuu, sekä huollot on edulliset, koska 30000 tai 2 vuotta, eli jos et hirveesti aja, niin koko aikana tulee kaksi huoltoa, molemmat alle 300€ kpl.

Vaihdossa saat tuosta taas sen 7000 melko helposti, koska takuuta vielä 2 vuotta jäljellä.

Vierailija
29/30 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

a-mersu vie kokoonsa nähden älyttömästi bensaa. diesel kone taas noilla kilsoilla ei kannata. huollot kalliita eikä se silti tunnu "mersulta". itsellä oli kaksi e-meseä ja kaverilla sellainen a jota joskus ajoin.

toyotaa ehdottaisin minäkin, saa aika tuoreen ja tilavan ja hyvillä varusteilla, varaosat ja huollot ei vie konkurssiin.

itse ajan tällä hetkellä golfia, ihan bueno sekin mutta huoltokustannukset on ikävän kalliita vaikken merkkipajalle vie. tilava se on, pikkuautoksi! viimeviikolla vietiin purettu parisänky muuttokuormana! patja ei kyllä enää mahtunut :D

Vierailija
30/30 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 10:47"] Entä millainen auto on A-mercedes (vm. 05)? Sellaisia olen katsonut ja auto näyttää minun silmääni todella hyvältä.

ap

[/quote]Luulin että halusit maksaa autosta etkä merkistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme