Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maidon juojat ärsyttää!

Vierailija
18.11.2013 |

Ovat kuin isoja vauvoja!!!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on paras ruokajuoma! Meillä menee ainakin kolme litraa päivässä.

Vierailija
22/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kommentti tuo, että ihminen ei tarvitse maitoa mihinkään. No, mihin ihminen tarvitsee olutta, tupakkaa, sokeria, pullaa, mehua jne.? Mietihän tarkasti. Onko ruokavaliossasi kaikki muut asiat sellaisia, joita ihan varmasti kehosi tarvitsee? Tuskin. Miksei siis joku saisi juoda maitoa, ihan vaan koska pitää siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljan juojat ne vasta ärsyttääkin! Ja mehun!! Sokerimehuja lipitetään ihan turhaan. Rikotaan hampaat ja lihotaan.

Vierailija
24/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole juonut maitoa tippaakaan vuosiin. Eikä enää tee mielikään. Mutta alkuun oli kyllä tosi kurjaa kun jouduin maitoallergian takia luopua tuosta herkullisesta juomasta.

Sinällään minulle on ihan sama juovatko muuta maitoa vai eivät.

Vierailija
25/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä, ja tarvitsen maidosta saatavaa proteiinia, jota on välillä vaikea saada ruoasta tarpeeksi. Lisäksi kalsiumia ja D-vitamiinia tarvitsevat kaikki runsaasti, ja niitähän maidosta saa. Lounaalla juon töissä usein maitoa. Harvemmin illalliselle mennessäni sitä juon, silloin tilaan esim valkoviiniä tai olutta tms.

Vierailija
26/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maitoa menee nelihenkisessä perheessä reilu litra päivässä, usein sellainen puolentoista litran tölkki. Eli sitä saa kantaa todella usein kaupasta. Itse jaksan yleensä kantaa vain kaksi puolentoista litran tölkkiä kerralla. Hyvä on kun lapsille maito maistuu.

Vierailija
27/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 00:45"]

Itseäni rupeaa aina vähän hymyilyttämään nuo ravintolassa maitoa juovat. Saakohan kaikissa paremmissa ravintoloissa edes maitoa muuten kuin lasten annoksien kanssa?

[/quote]

Tottakai saa, ainakin minä olen aina saanut. Miksi muiden juomatottumukset sinua huvittavat?

Vierailija
28/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 on just tuollainen hullu maitoperhe! Maitoa kannetaan kaupasta selkä mutkalla, eikä kyseenalaisteta voisiko sitä edes yhden päivän elää maidotta.

Vierailija
29/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista

Vierailija
30/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 10:19"]

43 on just tuollainen hullu maitoperhe! Maitoa kannetaan kaupasta selkä mutkalla, eikä kyseenalaisteta voisiko sitä edes yhden päivän elää maidotta.

[/quote]

Hullu maitoperhe? Miksi pitäisi "elää edes yhden päivän maidotta" jos tykkää juoda sitä?

Vierailija
31/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah haa. hauska avaus! 

Vedetäänkö PMS-kortti kehiin? Teillä siis joku joi suoraan tölkistä maitoa äsken ja nyt sieppaa pikkuäitiä?

Mitä väliä, mitä joku eukko ajattelee maidonjuojista. Ärsyttävämpiä ovat kaljanjuojat, oluenjuojat, drinkkienjuojat, siiderinjuojat, paukkujen juojat ja varsinkin tziduganjuojat.

Itse en ainakaan viitsi napsia jotain kalkkitabletteja. Niiden syöjät ärsyttää.

Juon maitoa kotona arkiruoan kanssa, muroissa ja kahvin kanssa.

Ravintolassa tilaan vettä. 

Vierailija
32/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten aamumaidot lasissa ja joskus muroissa, oma jättikokoinen aamukahvi, miehen jättikokoinen aamukahvi, viikonloppuisin päiväkahvi, päivällisellä koko perheelle, lasten iltapala...kyllä sitä maitoa menee.

Lisäksi maitoa tarvii kalakeitto, perunamuussi, makaronilaatikko...

Vierailija
33/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 10:31"]

Hah haa. hauska avaus! 

Vedetäänkö PMS-kortti kehiin? Teillä siis joku joi suoraan tölkistä maitoa äsken ja nyt sieppaa pikkuäitiä?

Mitä väliä, mitä joku eukko ajattelee maidonjuojista. Ärsyttävämpiä ovat kaljanjuojat, oluenjuojat, drinkkienjuojat, siiderinjuojat, paukkujen juojat ja varsinkin tziduganjuojat.

Itse en ainakaan viitsi napsia jotain kalkkitabletteja. Niiden syöjät ärsyttää.

Juon maitoa kotona arkiruoan kanssa, muroissa ja kahvin kanssa.

Ravintolassa tilaan vettä. 

[/quote]

Voihan ravintolassakin tilata maitoa. Miksi ei voisi? Mitä vikaa on siinä, jos joku haluaa ravintolassa maitoa?

Vierailija
34/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidonjuojat on ainakin helppoja, mutta mehunjuojat vaikeita. Jos meille tulee lapsia kylään, niin kauhea haloo, jos talossa ei ole mehua! Ei meillä ole koskaan mitään mehuja perheenjäsenillekään. Lapsivieraille tarjotaan limsaa ja useimmille se kelpaa, kuten omillekin lapsille. Mutta jos joku vaatii mehua, niin ilman joutuu olemaan. Maitoakin on jotkut lapsivieraat juoneet ja tottakai he saavat maitonsa. Tosin sitäkään meillä ei ole tarjolla hyla-versioita.

Vierailija
35/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitohan on ruokajuomana aivan hanurista, sehän  neutralisoi kaikki maut.

En ole juonut maitoa ruoka- saati janojuomana melkein 30 vuoteen. Kaakaossa maito on hyvää ja joskus olen vetänyt raakaa maitoa kovan lenkin jälkeen palautusjuomana.

Vierailija
36/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon juonti ei sinänsä ärsytä, mutta se että maidonjuojat on niin pirun tarkkoja siitä maidostaan! Pitää olla rasvatonta, hylaa, sinipunaista maitojuomaa, soijamaitoa, luomulähipastöroimatonta kevytmaitoa, aitomaitoa. Yritä siinä olla kohtelias emäntä, kun mikään maito ei sitten ole just sitä mitä MEIDÄN perhe juo. Otat purkin kaapista niin tulee se piiitkää hymy että "ai sulla on tuota, voooi kun meidän lissu ja lasse juo pelkästään tota valion gefilusmaitoa". Ei varmaan minkään muun tuotteen kanssa olla niin ehdottomia, että mikään muu ei käy kuin tietyn tuottajan tietyn värinen purkki.

Vierailija
37/53 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä juon yleensä vettä, mutta jostain syystä puuron kanssa on oltava maitoa. eli kerran pari kuussa juon lasillisen maitoa, eikä se ole ollenkaan pahaa. 

Vierailija
38/53 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Kaikilla meillä on ärsytyksen aiheemme. Tää oli hauska!

Vierailija
39/53 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on hyvääää

Vierailija
40/53 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin maidon juomisen makusyistä 4-vuotiaana, mutta henkilökohtaisesti mulle on ihan sama, mitä porukka juo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi