auttakaa mokannutta!
Tapasin eräässä työpaikan tapahtumassa tosi mukavan miehen, jonka kanssa juttu luisti tosi hyvin. En voinut kuvitellakaan, että siitä kehkeytyisi mitään kummempaa, joten tulin pienissä viinipäissäni sanoneeksi että olen käynyt monesti Ranskassa ja Italiassa, vaikka olen käynyt vain Kreikassa ja Ruotsin-laivalla :( Nyt mies haluaisi tavata uudestaan. JOTEN, Italiassa ja Ranskassa matkailleet/asuneet, mitä minun tulisi tietää kyseisistä maista että valheeni ei paljastuisi? Pelkään että miehen kiinnostus lopahtaa, jos kuulee että valehtelin... Kertokaa paljon mitä tiedätte maista! Ei siis samoja juttuja välttis kuin Wikipediassa, kiitos
Kommentit (27)
Hieno homma. Aika suohon oot ittes järkännyt ja nyt sulla on vielä mahdollisuus kiivetä tuosta kuopasta, mut jos lähdet lisää valehtelemaan, oot niin suossa ettei mitään saumaa enää tuon miehen kanssa jää.
Hölömö.
Keksit vaan hätäseen tuohon lisäksi, että puhut sujuvasti sekä ranskaa että italiaa, ja alat puuhata teille yhteistä matkaa Roomaan ja Pariisiin (jotka tunnet kuin omat taskusi).
Tai sitten vaan kerrot heti kättelyssä miehelle, että mokasit ja nolottaa :)
Heh! Kirkkain silmin väität, että olet koko ajan vain puhunut Kreikasta ja Ruotsista. Mies tässä on nyt erehtynyt.
Mitä ihmettä keksin syyksi että valehtelin? Vai alanko väittämään että "mä sanon siis että haluaisin käydä näissä maissa"? Voi hitsin hitsi....
Kerrot miten olet käynyt viisi kertaa pakettimatkalla Rodoksella ja muutaman kerran Caprilla. Pippuripihvi oli hyvää ja Penan baarista tai Rodoksen huurteisimman Lapin Kullan.
Ranskan pääkaupunki on Toulouse ja Italian Verona. Nämä on ainakin sellaiset tiedot, joita ei löydy Wikipediasta.
Ranskassa syödään ranskanperunoita ja Italiassa italiansalaattia spagetilla.
Ja sun ammatti on terveyskeskuslääkäri.
Ihan keinotekoinen ongelma. Onko teidän siis kaikista maailman puheenaiheista pakko jauhaa edelleen Italiasta tai Ranskasta? Voithan puhua työstäsi, harrastuksistasi, ajankohtaisista asioista, politiikasta, musiikista tai vaikka elokuvista. Ja koita pysyä totuudessa tällä kertaa. Voi olla, ettei teillä sitten kuitenkaan ole niin paljon intressejä jatkaa suhdetta pidemmälle. Siinä tapauksessa panikoit ihan turhaa joka tapauksessa.