Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kateellinen kaikille nuorille kauniille hyvävartaloisille naisille että se tuhoaa elämänlaatuni

Vierailija
20.09.2020 |

Kieriskelen jatkuvasti joko itsesäälissä tai vihassa tämän asian takia. Mitäköhän joku terapeutti tähän sanoisi neuvoksi?

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli tosi hämmentävää kun olin nuori ja kaunisvartaloinen. Jotkut (onneksi harvat!) tytöt ja naiset olivat niin kateellisia vartalostani.

En oikein ikinä tajunnut, että MISTÄ he olivat kateellisia. Heillä saattoi olla itsellä asiat oikein hyvin, paremmin kuin minulla, vientiä baareissa tai komea fiksu poikaystävä, mutta silti sen kateuden huomasi.

Kai he ajattelivat että elämä vain olisi parempaa tiimalasivartalon kanssa. Mutta sillä saa vain katseita, ei mitään muuta.

Minä ainakin olen kateellinen siitä että miehet haluavat sinua oikeasti, eivätkä vain tyydy, ja saat kokea olevasi naisellinen. Vähän masentavaa olla suhteessa kun tietää, ettei voi tarjota rakastamalleen miehelle sitä parasta vaan hän joutuu tyytymään sinnepäin olevaan ulkonäköön. Heterous kuitenkin perustuu siihen että mies näyttää mieheltä ja nainen naiselta, jos nainen näyttää mieheltä niin ei hän silloin sytytä kumppaniaan. Ja olisihan se kiva joskus saada joku ulkonäöllään hulluksi, mutta sitä ei saa tavisnainen kokea. Niin ja näytät myös paremmalta lihavana ja ikääntyneenä kuin pötkylä.

Vierailija
162/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti keskityt ap ihan liikaa sellaisiin "vikoihin" kropassasi joita vain itse tuijotat maanisesti peilissä.

Olen vasta nyt nelikymppisenä alkanut miettiä, miksi hemmetissä olen aina hävennyt ja peitellyt itseäni. Objektiivisesti katsottuna vartaloni on aina ollut sellainen, mitä moni ehkä jopa kadehtisi. Hoikka, pieni vyötärö, suuret rinnat, pyöreä takapuoli. Mutta itse näin itsessäni aina vain lyhyet sääret ja lantiokuopat (vai mikä "hip dips" nyt onkaan suomeksi).

Häpesin suuria rintojanikin, en tajunnut miksi minun piti olla tällainen vaikka äitini oli superlaiha ja pitkäraajainen kuten ne 2000-luvun alun huippumallit joita itse teininä pidin jonain kauneuden ja tyylikkyyden huippuna. Ällösin sitä, että vartaloni mallin takia minun olisi muka pitänyt pukeutua kuin jokin seksipommi korostaakseni vartaloni hyviä puolia. Pukeuduin siis aina vain säkkeihin.

Sitten taas yksi laiha ja pitkä ystäväni olisi halunnut nuorena ottaa rintaimplantit.

En tiedä mikä tässä on. Juuri kukaan ei ole koskaan tyytyväinen siihen mitä on.

Hups, sori, tämä tuli kahdesti kun Vauvalla oli jokin palvelinvika äsken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti keskityt ap ihan liikaa sellaisiin "vikoihin" kropassasi joita vain itse tuijotat maanisesti peilissä.

Olen vasta nyt nelikymppisenä alkanut miettiä, miksi hemmetissä olen aina hävennyt ja peitellyt itseäni. Objektiivisesti katsottuna vartaloni on aina ollut sellainen, mitä moni ehkä jopa kadehtisi. Hoikka, pieni vyötärö, suuret rinnat, pyöreä takapuoli. Mutta itse näin itsessäni aina vain lyhyet sääret ja lantiokuopat (vai mikä "hip dips" nyt onkaan suomeksi).

Häpesin suuria rintojanikin, en tajunnut miksi minun piti olla tällainen vaikka äitini oli superlaiha ja pitkäraajainen kuten ne 2000-luvun alun huippumallit joita itse teininä pidin jonain kauneuden ja tyylikkyyden huippuna. Ällösin sitä, että vartaloni mallin takia minun olisi muka pitänyt pukeutua kuin jokin seksipommi korostaakseni vartaloni hyviä puolia. Pukeuduin siis aina vain säkkeihin.

Sitten taas yksi laiha ja pitkä ystäväni olisi halunnut nuorena ottaa rintaimplantit.

En tiedä mikä tässä on. Juuri kukaan ei ole koskaan tyytyväinen siihen mitä on.

Sinun ongelmasi on jo määritelmällisesti ihan eri kuin AP:n. En usko että naisellisen vartalon omaavana voit edes kuvitella miltä tuntuu, kun sitä ei ole ja takapääin luullaan pitkähiuksiseksi mieheksi. AP:n vartaloa tuskin moni kadehtii (paitsi että on hoikka, mikä on itsessään jo tosi hienoa!), joten hänen pitää löytää se tasapaino ja henkinen hyvinvointi muualta kuin siitä, että muuten täydellisessä kropassa on joku pikkuvika niin kuin hip dips. Kaikissa tutkimuksissa kaikissa kulttuureissa tietty vyötärö-lantio-suhde on se, mitä pidetään kauniina eli sinulla on jo 95% kauneudesta kasassa, et voi ymmärtää.

En tietysti voi ymmärtää, miltä ap:stä tai sinusta tuntuu, koska meillä kaikilla on erilaiset kehot. (Ei minulle kyllä aloituksesta edes selvinnyt, mikä ap:n ongelma oli.)

Pointtini, joka ei ehkä kirjoituksestani selvinnyt, oli kuitenkin että ihan oikeasti ja konkreettisesti häpesin itseäni aina. Vasta nyt on alkanut helpottaa, ja edelleenkin pukeudun varsin peittävästi ja yritän jotenkin aktiivisesti päästä häpeästäni eroon. En voi ymmärtää, miksi olen sisäistänyt sellaisen ajattelutavan, että vartaloni on minulle väärä. Joku muu olisi ehkä halunnut vaikkapa samanlaiset rinnat kuin minulla, mutta itse halusin niistä vain eroon, ne ahdistivat minua olemassaolollaan.

En tiedä millainen vartalo ap:llä on, mutta esimerkiksi itse olisin halunnut olla kuten malli Carmen Kass, joka oli hyvin hoikka ja suoran mallinen. Sellainen oli minun ihanteeni nuorempana, täydellinen vastakohta omalle kropalleni.

Vierailija
164/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pahinta on jos jossain kaupungilla kävellessä sattuu jonkun superhyväkroppaisen ja kauniin naisen taakse kävelemään. Se miltä itse näyttää siihen naiseen verrattuna... Tekisi mieli vajota maan alle. Ja näin siis vaikka tiedän, ettei vartaloni edes ole pahimmasta päästä.

Vierailija
165/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli tosi hämmentävää kun olin nuori ja kaunisvartaloinen. Jotkut (onneksi harvat!) tytöt ja naiset olivat niin kateellisia vartalostani.

En oikein ikinä tajunnut, että MISTÄ he olivat kateellisia. Heillä saattoi olla itsellä asiat oikein hyvin, paremmin kuin minulla, vientiä baareissa tai komea fiksu poikaystävä, mutta silti sen kateuden huomasi.

Kai he ajattelivat että elämä vain olisi parempaa tiimalasivartalon kanssa. Mutta sillä saa vain katseita, ei mitään muuta.

Minä ainakin olen kateellinen siitä että miehet haluavat sinua oikeasti, eivätkä vain tyydy, ja saat kokea olevasi naisellinen. Vähän masentavaa olla suhteessa kun tietää, ettei voi tarjota rakastamalleen miehelle sitä parasta vaan hän joutuu tyytymään sinnepäin olevaan ulkonäköön. Heterous kuitenkin perustuu siihen että mies näyttää mieheltä ja nainen naiselta, jos nainen näyttää mieheltä niin ei hän silloin sytytä kumppaniaan. Ja olisihan se kiva joskus saada joku ulkonäöllään hulluksi, mutta sitä ei saa tavisnainen kokea. Niin ja näytät myös paremmalta lihavana ja ikääntyneenä kuin pötkylä.

Mutta kun tuo enemmänkin fantasiaa kuin todellisuutta. Se on joku kateellisen ihmisen mielestä tuleva kuvitelma siitä, että kun olisi X tai Y, niin tulisi täysin hyväksytyksi ja halutuksi.

Minulla on ollut nättejä kavereita, joilla ollut kiva fiksu komea poikaystävä, jotka ovat silti olleet kateellisia esim minulle isoista rinnoista. Sillä että itsellä on ollut se innokas poikaystävä, ja minulla ei, ei ole ollut merkitystä.

Ja toisaalta olen nähnyt miten esim joku reilusti ylipainoinen tuttu pyörittää miehiä joka sormella, ja toinen ylipainoinen (ja oikein sievä) kaveri torjuu jo lähtökohtaisesti kaikki miehet, kun eivät ne häntä halua kuitenkaan. Ja jää yksin.

Kaikki on vain mielessä, saa mitä luulee saavansa. Todelliset miehet todellisine haluineen eivät kelpaa, kun fantasioissa on sellaisia miehiä ja sellaista halua ja himoa, jotka tekevät itsestäkin erilaisen. Mutta itsestä se lähtee aina..

Vierailija
166/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain inhimillistä että sellainen täydellisyys aiheuttaa wow-efektin, "Onpa kaunis, voi miten täydelliset pyöreät linjat, upeat hiukset, on varmasti helppoa kun ei tarvitse murehtia ulkonäköä ja ihmiset on aina iloisia hänet nähdessään. Hän saa varmasti ihanaa seksiä, saa olla nainen parisuhteissaan, hän elää täyttä elämää eikä hän häpeä mitään. Kaikki vaatteet näyttää hyvältä hänen päällään" jne. Kiinnitä huomiota siihen tunteeseen, jonka saat katsellessasi noita kuvia. Jos on sama kuin minulla niin siihen kauneuteen tekee oikein mieli sukeltaa, se on niin täydellistä ja kiehtovaa.

Sitten sen jälkeen kun kipittää peilin ääreen katsomaan omaa epätäydellistä ruotoaan niin voi luoja mikä mentaalidroppi! Pahempi kuin muistinkaan. Miten kehtaan liikkua ihmisten ilmoilla? Yhdellekään miehelle tämä ei voi olla ensimmäinen valinta. Saan korkeintaan miehen joka tyytyy minuun. En voi olla kunnolla nainen kun en ole kaunis.

Se on addiktio, josta ensin tulee hyvä olo, sitten todella paha olo. Ainut ratkaisu on lopettaa addiktiota aiheuttavan "aineen" nauttiminen. Eli ei pidä katsella niitä kauniita kuvia. Ollenkaan. Voin kertoa kokemuksesta että se toimii.

Sen sijaan kannattaa viettää aikaa peilin edessä alasti ja lempeästi katsoa millainen se oma keho todellisuudessa on. Vähän nöyrtyä, hyväksyä todellisuus. Tehdä oman, epätäydellisen kehon kanssa sopimus että eiköhän me tästä elämästä yhdessä selvitä ja jopa nautita siitä. Alkaa kuunnella omaa kehoa, että mikä sille tekee hyvää ja mikä on sen oikea tarkoitus. Voi vaikka löytää syvemmän, merkityksellisemmän ja tyydyttävämmän tavan elää :)

Tuolla livenä mä niitä näen, kun en voi oikein silmät kiinnikään kulkea. Ja mies mulla on. Ja usein mietin, että vaivaako häntå mun kropan rumuus. Haaveileeko naisesta, jolla on kauniit rinnat ja ihana peppu. Mutta tyytyy muhun, kun ei ihan tuon vuoksi viitsi enää tällä kypsemmällå iällä vaihtaa.

N44

Kuulostaa siltä, että itsekin vain tyydyt vätysukkoosi, joka ei viitsi mennä sen perään, jonka oikeasti haluaa. Jos kunnioitat miestäsi etkä pidä vätyksenä, niin arvosta sitä että hänen vaakakupissaan sinä painat enemmän kuin ne tissit ja pyllyt, ja hän on valinnut sinut.

Vierailija
167/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt hoikkaa, rupsahtelevaa vartaloani ihanan luonnollisena ja aikuisen naisellisena NIIN KAUAN KUIN OLIN SINKKU. Sitten kun päädyin vällyihin miehen kanssa tämä ensitöikseen tarkisti persikkani (tavallinen, treenaamaton) ja kun repi rintsikat päältäni näin pettymyksen kasvoillaan kun a-b-kupin rinnoissani olikin hyvin pienet nännit. Lisäksi muisti mainita myöhemmin miten exänsä on niin hot että pelkkä näkeminen saa sekoamaan. Rintava, /Cvä.

Voi luoja että oli tylsää. Nyt on taas tyytyväinen olo omassa kehossa kun ei ole miestä. Harmi tietty että vain näin se on mahdollista.

Vierailija
168/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt hoikkaa, rupsahtelevaa vartaloani ihanan luonnollisena ja aikuisen naisellisena NIIN KAUAN KUIN OLIN SINKKU. Sitten kun päädyin vällyihin miehen kanssa tämä ensitöikseen tarkisti persikkani (tavallinen, treenaamaton) ja kun repi rintsikat päältäni näin pettymyksen kasvoillaan kun a-b-kupin rinnoissani olikin hyvin pienet nännit. Lisäksi muisti mainita myöhemmin miten exänsä on niin hot että pelkkä näkeminen saa sekoamaan. Rintava, /Cvä.

Voi luoja että oli tylsää. Nyt on taas tyytyväinen olo omassa kehossa kun ei ole miestä. Harmi tietty että vain näin se on mahdollista.

Tuo mies kuulostaa totaalisen vastenmieliseltä otukselta. Ihan puistattaa puolestasi.

Toivottavasti juttu oli historiaa heti tuon jälkeen.

Vierailija
169/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies kuulostaa totaalisen vastenmieliseltä otukselta. Ihan puistattaa puolestasi.

Siis kyllä, mutta suhteellisen tavallista käytöstä mieheltä.

Vierailija
170/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreys nuorentaa jopa kaunistaa ja rasvottomuus tuo ne rypyt kasvoihin.

Mistä tämä harhakäsitys johtuu. Aina kun on juttua jostakin Jessicajaminasta 25 v, joka laihduttaa huomattavasti, niin lihavassa kuvassa näyttää noin nelikymppiseltä ja laihtuneessa kuvassa ikäiseltään.

Vierailija
171/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko outo nainen, kun kelpaan itselleni juuri tällaisena kuin olen, enkä kadehdi ketään?

Vierailija
172/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin aloittajalta rehellinen tunnustus otsikoksi !

(...ellei sitten taaskin ollut vain provo)

Vierailija
173/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain inhimillistä että sellainen täydellisyys aiheuttaa wow-efektin, "Onpa kaunis, voi miten täydelliset pyöreät linjat, upeat hiukset, on varmasti helppoa kun ei tarvitse murehtia ulkonäköä ja ihmiset on aina iloisia hänet nähdessään. Hän saa varmasti ihanaa seksiä, saa olla nainen parisuhteissaan, hän elää täyttä elämää eikä hän häpeä mitään. Kaikki vaatteet näyttää hyvältä hänen päällään" jne. Kiinnitä huomiota siihen tunteeseen, jonka saat katsellessasi noita kuvia. Jos on sama kuin minulla niin siihen kauneuteen tekee oikein mieli sukeltaa, se on niin täydellistä ja kiehtovaa.

Sitten sen jälkeen kun kipittää peilin ääreen katsomaan omaa epätäydellistä ruotoaan niin voi luoja mikä mentaalidroppi! Pahempi kuin muistinkaan. Miten kehtaan liikkua ihmisten ilmoilla? Yhdellekään miehelle tämä ei voi olla ensimmäinen valinta. Saan korkeintaan miehen joka tyytyy minuun. En voi olla kunnolla nainen kun en ole kaunis.

Se on addiktio, josta ensin tulee hyvä olo, sitten todella paha olo. Ainut ratkaisu on lopettaa addiktiota aiheuttavan "aineen" nauttiminen. Eli ei pidä katsella niitä kauniita kuvia. Ollenkaan. Voin kertoa kokemuksesta että se toimii.

Sen sijaan kannattaa viettää aikaa peilin edessä alasti ja lempeästi katsoa millainen se oma keho todellisuudessa on. Vähän nöyrtyä, hyväksyä todellisuus. Tehdä oman, epätäydellisen kehon kanssa sopimus että eiköhän me tästä elämästä yhdessä selvitä ja jopa nautita siitä. Alkaa kuunnella omaa kehoa, että mikä sille tekee hyvää ja mikä on sen oikea tarkoitus. Voi vaikka löytää syvemmän, merkityksellisemmän ja tyydyttävämmän tavan elää :)

Tuolla livenä mä niitä näen, kun en voi oikein silmät kiinnikään kulkea. Ja mies mulla on. Ja usein mietin, että vaivaako häntå mun kropan rumuus. Haaveileeko naisesta, jolla on kauniit rinnat ja ihana peppu. Mutta tyytyy muhun, kun ei ihan tuon vuoksi viitsi enää tällä kypsemmällå iällä vaihtaa.

N44

Aika harvalla kolme-neljäkymppisellä on enää samat nuorekkaat muodot kuin parikymppisillä. Samalla tavalla ne nuoretkin jossain vaiheessa rupsahtaa. Pyöreä peppu muuttuu neliskanttiseksi ja rinnat lätsähtää, hiukset harvenee, paino nousee jos ei vahdi syömisiä jne.

Vierailija
174/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kullakin ja aika aikaansa kutakin.

Vierailija
175/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi parantua. Sellaista itsen hyväksymistä ja rakastamista jos pystyy oppimaan, ja itsensä asettamista ulos kaikenlaisista keskinäisestä kilpailusta.

Ymmärtää, että ne joita kadehdin voivat olla yhtä epävarmoja kuin minäkin.

Rakkautta ja hyväksyntää ja ymmärrystä ja lempeyttä. Itseä ja muita kohtaan.

Vaati kyllä psykedeelejä, että toteutui ajatuksen lisäksi tunnetasolla.

Vierailija
176/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä, mutta suhteellisen tavallista käytöstä mieheltä.

No ei todellakaan ole tavallista käytöstä miehiltä. Ehkä tarkoitit että kyseiseltä mieheltä, mutta yleisesti miehiltä ei kyllä.

Vierailija
177/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttia paremmin auttaa säännöllinen kuntoilu ja terveellinen ruokavalio sekä muutenkin hyvät elämäntavat. Muutos on iso, mutta kannattaa, tsemppiä ap! T. 36v. joka ennen oli kateellinen, päätti muuttaa elämänsä ja on nyt hoikka, terve ja itseensä tyytyväinen

Järkipuhetta. Ota AP tuosta vinkki itsellesi.

Vierailija
178/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä tuon että seksikumppanin vartalo saattaa tuottaa pettymyksen, olen itsekin muutaman kerran pettynyt siihen mitä naisen vaatteiden alta paljastui. Mutta se että rupeaa tuollaisessa tilanteessa jauhamaan kuinka seksikäs exä oli, on kyllä käsittämättömän junttimaista toimintaa. Väistit kyllä luodin kun et enää tuota miestä tapaile.

Vierailija
179/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä tuon että seksikumppanin vartalo saattaa tuottaa pettymyksen, olen itsekin muutaman kerran pettynyt siihen mitä naisen vaatteiden alta paljastui. Mutta se että rupeaa tuollaisessa tilanteessa jauhamaan kuinka seksikäs exä oli, on kyllä käsittämättömän junttimaista toimintaa. Väistit kyllä luodin kun et enää tuota miestä tapaile.

Kiinnostaisi kuulla millainen keho on tuottanut ilman vaatteita pettymyksen.

Vierailija
180/189 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kuulla millainen keho on tuottanut ilman vaatteita pettymyksen.

Ensimmäinen tapaus oli sellainen jossa naisen rinnat olivat aivan oudon näköiset. En nyt rupea tässä tarkemmin näkyä kuvailemaan, mutta olivat hyvin epäesteettiset.

Toinen tapaus oli sellainen jossa naisella oli täysin litteä perse.

T. Sama jolta kysyit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä