Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpesin, kun olin syömässä kaverini kanssa, jolla vauva mukana...

Vierailija
18.11.2013 |

... Ja se antoi sen pikkuisen vaan huutaa vaunuissa sillä aikaa kun itse söi! Vauva on ehkä kuukauden vanha.. Kysyin muutaman kerran, että voinko auttaa, helpottaako vauvan oloa jos otan syliin. Ei kuulema helpota.

Sitten kun kaveri oli saanut lautasensa tyhjäksi, otti vauvan ja nappasi vaunujen jalkopäästä myös pullon ja pisti sen vauvan suuhun.. Säälitti katsoa kun pieni oli jo ihan hysteerinen, huuli väpätti ja silmissä kyyneliä.. Tokaisin sitten, että olisin minäkin voinut sille ruokaa antaa.. Muija kohautti olkiaan ja sanoi: ei se voi olla koko ajan pullo suussa..

Harmitti kyllä jotenkin, toinen niin pieni ja viaton..

Ja turha tulla nyt inisemään, että mistä minä tiedän jos on koliikki. Tuskin on, kun rauhoittui pullolle ja sen jälkeen nukahti.. Eikö kaveri ole mitään koliikkia valittanut..

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos ihmettelee kuka ilmoitti niin sano että ehkä siellä oli tuttuja... Tuollaiseen pitää puuttua jollain tavalla. Olisit myös voinut ottaa vauvan syliin. Tuskin kaverisi olisi repinyt käsistäsi vauvaa???

Vierailija
42/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skenaario: Kolme lasta kahden vuoden ikäeroilla. Pienin 1kk, 2 isompaa ja äiti vatsataudissa. Isoin oksentaa olohuoneessa, keskimmäinen makuuhuoneessa ja itselläsi (äitinä) vatsa kuralla. Vauva (joka on muuten terve) alkaa itkemään nälkäänsä, mitä teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:43"]

Skenaario: Kolme lasta kahden vuoden ikäeroilla. Pienin 1kk, 2 isompaa ja äiti vatsataudissa. Isoin oksentaa olohuoneessa, keskimmäinen makuuhuoneessa ja itselläsi (äitinä) vatsa kuralla. Vauva (joka on muuten terve) alkaa itkemään nälkäänsä, mitä teet?

[/quote]

Ruokin vauvan, vaikka vessassa istuen. Ei ne oksennukset sieltä mihinkään häviä.

Vierailija
44/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Pistän suihkun päälle, sunne leluja että isommat tulevat pesulle, vauvaa voi imettää kun istuu itse pytyllä vaikkei ole ihannepaikka. Kun vauva on syönyt voi siivota oksennukset.

Vierailija
45/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No ei tällaista skenaariota voi tulla kun en tee lapsia älyttömän pienillä ikäeroilla.

Vierailija
46/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis syömässä kaverisi kanssa mutta et tiedä kaverin vastasyntyneen vauvan ikää? Tiedoksesi, yhden kuukauden vanha vauva ei eritä kyyneleitä, koska sen ikäisen kyynelkanavat eivät vielä toimi. Keksi parempi provo tai kirjoita huomenna sama juttu ja muuta vauvan iäksi kaksi kuukautta.

Vierailija
47/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva huutaa joka ikinen syömiskerta. Se johtuu siitä, että vauva syö korvikemaitoa, johon sekoitetaan Nutritonia, jonka tarkoitus on paksunnuttaa maitoa, ettei vauva oksenna sitä kaaressa ulos. Nutriton sekoittuu vain lämpimään maitoon ja sen pitää antaa paksuuntua rauhassa kolme minuuttia. Vauvan pitää siis odottaa, että maito lämpiää mikrossa (1 min) ja että minä ehdin sekoittaa oikean kokoisen mitallisen jauhetta sekaan ja sekoittaa maidon (1 min) ja vielä kolme minuuttia, ennen kuin maito on valmista juotavaa. Maitoa ei voi tehdä etukäteen valmiiksi esim. aamulla koko päivän varalle, vaan se on tehtävä jokaista ruokailukertaa varten erikseen. On siinä kuulkaa pitkät viisi odotusminuuttia, eikä vauvaa paljon lohduta se, kun äiti yrittää jutella rauhoittavasti, että kultamussukka, äiti yrittää olla oikein tosi nopea, nyt enää kolme minuuttia...

Vierailija
48/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenkö väärin kun 10 kk vauva itkee hurjasti joka ilta pinnasängyssä ennen nukahtamista, olen vieressä (surffailen) niin että vauva näkee että olen lähellä. En jaksais opettaa taputtamkseen tms. kuten muiden lasten kanssa olen tehnyt. oNko ok itkettää vai mitä pitäis tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän