Mitä kananmakuisien nuudeleiden kanssa lisukkeeksi?
Tonnikalaa tai kanaa/lihaa en halua laittaa.
Mitä itse laittaisit? Kermaviilikastikkeen kyllä ajattelin tehdä (pippurisekoitus, suola, valkosipulijauhe)
Kommentit (37)
Raejuustoa mutta ei liikaa ettei mee ruoka kylmäksi.
Fetaa ja katkarapuja joukkoon. Hyvää.
Nuudeleiden syöminen on kulttuurista appropatuuriota
Biojäteastia ja osta ensi kerralla oikeita nuudeleita.
Vierailija kirjoitti:
Kermaviilikastiketta?!
Ap. syö ilmeisesti kananuudelinsa "kuivana" eli vain keittää ne kanaliemessä ja sitten kaataa liemen pois ;)
Vierailija kirjoitti:
Raejuustoa mutta ei liikaa ettei mee ruoka kylmäksi.
Itse keitän ja myös syön nuudelit liemessään ja sekaan laitan usein juustokuutioita sen mukaan mitä kaapista löytyy, esim. edamia, kotijuustoa, halloumia, raejuustoa. Lisänä pakastevihanneksia ym. ym.
Jännää ettei ap halua syödä lihaa, mutta kysyy laittaako kanaa... yllätys, mutta kana on lihaa.
Se kananmakuinen ei ole lihaa.
Mun perussetti: nuudelit tulille, omien mausteiden lisäksi mukaan kurkumaa ja jos tykkää kookoksesta, niin kookoshiutaleita. Sekaan pakastemaissia, pari pakastepinaattipellettiä, pakasteherneitä. Myös pakasteparsa ok. Sekaan yksi kananmuna, joka sekoittuu mukaviksi suikaleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun perussetti: nuudelit tulille, omien mausteiden lisäksi mukaan kurkumaa ja jos tykkää kookoksesta, niin kookoshiutaleita. Sekaan pakastemaissia, pari pakastepinaattipellettiä, pakasteherneitä. Myös pakasteparsa ok. Sekaan yksi kananmuna, joka sekoittuu mukaviksi suikaleiksi.
Ainiin ja joskus oon laittanut lopuksi sekaan myös vähän raejuustoa.
Mulla oli jo järkevä idea ap:lle mutta se unohtui kun kaikki nämä ihmiset kokoontuivat tänne pilkkanaan aloittakaa. AV ei ikinä petä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli jo järkevä idea ap:lle mutta se unohtui kun kaikki nämä ihmiset kokoontuivat tänne pilkkanaan aloittakaa. AV ei ikinä petä.
*Pilkkaamaan aloittajaa
Peniksen makuiset tofupallerot ovat hyviä nuudelien kanssa.
Currya, chiliä, siirappia, soijakastiketta, wokkivihanneksia ja / tai keittojuureksia, paprikaa. Soijasuikaleetkin sopivat. Suppilovahveroita.
Herkkusieniä, valkosipulia ja paprikaa.