Riittääkö teillä parisuhteen ainoaksi yhteiseksi tekemiseksi seksi ja nukkuminen?
Mulle ei vaan riitä. Todella vaikeaa löytää kumppania joka haluaisi muutakin. Exän kanssa 20 vuoden liitto kaatui tähän. Sen jälkeen pari seurustelua ja todella vähän mihiehillä on intoa muuhun =(
Kommentit (43)
Ei riitä. Tarvitsen yhteistä tekemistä, juttelua, hellyydenosoituksia yms.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä pitäisi tehdä? Lompakko toki pitää olla levällään, mutta miten paljon? Minkälaista aktiviteettiä?
Taidat olla mies
😂 Meillä nuo on ainoita asioita mitä EI tehdä yhdessä. Kaikkea muuta kyllä:)
Tai no tarkennuksena, rakastellaan harvakseltaan ja nukutaan vain pari tuntia yössä samassa sängyssä. Mies yökyöpeli, minä nousen viiden maissa.
Kuulostaa tutulta. Muutama yhteinen TV-sarja katsotaan yhdessä ja tykätään matkustella, mutta siihen on varaa todella harvoin. Voitko yrittää ehdottaa jtn pientä, esim. kävelyä?
Keskustelukykyiset ihmiset löytyy yleensä saman sukupuolen edustajista.
Mun ex (mies) oli olevinaan feministi. Koko ajan halusi vain seksiä, ei tajunnut että koin olevani objekti ja hän taas todisti olevansa sovinisti. Laitoin poikki eikä ehditty kuin hetki seurustella.
Ei riitä. Meillä yhdessä tehdään kaikkea. Käydään syömässä ja kahvilla, tehdään yhdessä ruokaa, tehdään kotitöitä, rempataan, katsotaan elokuvia, käydään kaupoilla, käydään kävelyllä, mennään teatteriin ja milloin mitäkin.
Vuoro viikoin on miehen lapsi meillä, silloin tehdään kaikkea kolmistaan ja sitten illalla kaksin. Toki aikaa on vähemmän kaksin, jos on lapsia. Omaa aikaakin pitää olla, nytkin mies on mökillä kavereiden kanssa, mutta minä en ainakaan haluisi suhdetta, jossa toinen ei halua viettää minun kanssa aikaa. Siksi kai siihen suhteeseen on menty.
Koko viikonloppu yheessä miesystävän kanssa kutistui taas siihen, että tuli lauantaina puoli kasin aikaan ja lähti su klo 12. Olin niin pettynyt =(
Vierailija kirjoitti:
Koko viikonloppu yheessä miesystävän kanssa kutistui taas siihen, että tuli lauantaina puoli kasin aikaan ja lähti su klo 12. Olin niin pettynyt =(
Oliko asia enbakkoon tiedossa? Käykö näin usein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko asia enbakkoon tiedossa? Käykö näin usein?
Ehkä kuvittelin ja tulkitsin väärin, että oltais koko viikonloppu yhdessä, mutta sitten jos miehen teinipoika keksii tarvita isäänsä, niin..
Itelleni kelpaisi ehkä pelkkä seksi + nukkuminen. Mutta ehkä tuo on jotain fwb-osastoa jos ei muuta yhteistä millään löydy. En oikein osaa sanoa. Olen avoin aika monenlaisille ratkaisuille.
Siis olen seurustellut miehen kanssa, jonka kanssa oli henkinen ja fyysinen yhteys todella hyvä. Oltiin varmaan vähän liikaakin yhdessä. Sitten taas tollanen suhdekuvio mulla oli, missä kauheasti muuta ei ollut, mutta toisen lähellä ihanaa. Olisin varmaan kyllä suostunut seurusteluun, siis siinä mielessä, että oltaisiin sovittu yksiavioisuudesta ja vietetty jotain juhlapyhiä yhdessä.
Seksi, läheisyys ja nukkuminen riittäisivät. Eka puuttuu miltei täysin ja mietin kyllä, lähteäkö vai jäädä.
Aika pitkälle riittää. Ainakin nuo pitää olla. Läheisyys, vähän juttelua ja höpöttelyä. Muuten voi kumpikin elää omaa elämäänsä. Jos siisteyskäsitys ihan erilainen niin se on aika erottava tekijä.
Ei todellakaan riitä. Meillä on myös monia yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja myös hyvä henkinen yhteys.
Ei todellakaan riitä. Meillä tehdään paljon muutakin yhdessä. Mieheni on myös paras ystäväni.
Mitä sitä pitäisi tehdä? Lompakko toki pitää olla levällään, mutta miten paljon? Minkälaista aktiviteettiä?