Nainen antoi väärän puhelinnumeron!
Viime viikonloppuna jäin eräänä iltana juttelemaan yhden kaupan kassan kanssa. Vaihdettiin sitten puhelinnumeroita ja laitoin hänelle viestiä. Yllätyksekseni sain vastauksen tyyliin ”kuka ihmeessä sinä olet”. Soitin sitten vielä perään ja puhelimeen vastannut nainen oli äänen perusteella joku ihan muu. Eli minulle oli annettu väärä numero. Tuskin epähuomiossa, sillä kyllähän jokainen oman numeronsa muistaa. Minusta tosi törkeää.
Kysymys kuuluukin, mitä seuraavaksi? Lähetänkö palautetta kauppaketjulle vai voiko tässä tehdä jotain muuta? Tuohan on tahallista erehdyttämistä ja saattoi minut hyvin kiusalliseen tilanteeseen.
Kommentit (190)
soita mummollesi tai tädillesi jospa he vähä älyiselle antaisivat lohtu pimppaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppavastaava varmaan repeäisi nauruun lukiessaan jotein "Hei! Teidän törkeä kassaneiti antoi minulle väärän puhelinnumeron kun niin kovin halusin hänen pöksyihinsä"
Ensinnäkään en halunnut hänen pöksyihinsä, vaan tarjosin hänelle tukea ilmeisen vaikeassa elämäntilanteessa.
Miten niin ilmisen vaikeassa elämäntilanteessa? Tuskin hän sinulle elämäntarinaansa kuitenkaan kertoi?
Vai pidätkö kassatyöskentelyyn joutumista vaikeana elämäntilanteena? Siinä tapauksessa olet ylimielinen juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmasti kokenut tilanteen työpaikallaan, kesken työvuoron ja mahdollisesti jonon kerääntyessä taaksesi kassalle, todella ahdistavaksi ja ajatellut että näin pääse sinusta ja vaivaanuttavan ahdistavasta tilanteesta nopeiten eroon.
Ei ollut jonoa. Ja minä en ole sellainen ihminen, josta olisi mitään syytä ”päästä eroon”. Naiset tykkäävät ja miehetkin joskus lähestyvät. 😀
Nämähän ne juuri on pahimpia jotka jotenkin luulevat että kaikki haluavat heidät eivätkä ymmärrä aiheuttavansa toiselle todella ahdistavan tilanteen. Olet asettanut tämän naisen todella epämiellyttävään tilanteeseen ja vielä kehtaat väittää ettei sinusta ole "syytä päästä eroon".
Olin aikoinaan kassapäällikkönä yhdessä marketissa jossa vakiasiakas ukko kävi aina vonkaamassa uusia kassoja. Oli tosi rasittava tyyppi ja kaikki tytöt inhosi sitä ja sen lipevää flirttailua, mutta ei sille oikein mitään voinut tehdä. Neuvoin tyttöjä vain olemaan huomioimatta sitä ja pysymään asiallisen viileänä sen iskuyrityksille ja numeronkinumisille.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinaan kassapäällikkönä yhdessä marketissa jossa vakiasiakas ukko kävi aina vonkaamassa uusia kassoja. Oli tosi rasittava tyyppi ja kaikki tytöt inhosi sitä ja sen lipevää flirttailua, mutta ei sille oikein mitään voinut tehdä. Neuvoin tyttöjä vain olemaan huomioimatta sitä ja pysymään asiallisen viileänä sen iskuyrityksille ja numeronkinumisille.
Vai ”tytöt”. Taidat itse olla varsinainen sovinisti ja oma lehmä ojassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ihan kauppiaan ohjeistus, kassaneitejä ahdistellaan työssä paljon, tämäkin on niitä asioita mistä ei juuri puhuta, sillä uskotaan että pitää vaan kestää asiakkaiden huonoa käytöstä, vaikka todellakaan ei ole yhdenkään ihmisen oikeuden mukaista joutua työssä ahdistelun kohteeksi..
Eihän ahdistelulla ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä kaksi ihmistä vapaaehtoisesti keskenään sopivat ja tekevät. Pikemminkin ahdistelua on se, että jaetaan vääriä numeroita ja aiheutetaan asiakkaille haittaa.
Kerro nyt ensin mitä haittaa koitui siitä ettei saanut oikeata puhelinnumeroa? Tyttö ei ollut kiinnostunut, eikö mene jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joistain miehistä huomaa heti, että mikäli kieltäytyy antamasta numeroa, alkaa sellainen kitinä ja valitus ja vänkääminen ettei mitään rajaa. Silloin helpommalla pääsee, jos antaa väärän numeron. Ikävä kyllä joillain miehillä on nykyisin tapana testata heti numeron saatuaan, naisen vielä läsnäollessa soittamalla, että numero on varmasti oikea. Onneksi sinä et tuossa tilanteessa sitä tajunnut.
Olisi ilman muuta pitänyt pyytää ottamaan puhelin esiin ja tehdä tuo tarkistus. Sen sitä saa, kun luottaa lähimmäisiinsä. Jatkossa olen sitten viisaampi. Kiitos vinkistä.
Näin sitä pitää tehdä. Saa nainen sitten häpeillä siinä kun on niin epäkypsä ja lapsellinen ettei osaa sanoa ei.
Ja mitä hän sitten onkaan jos sanoo ei... Siinä tilanteessa niitä haukkumasanoja vasta saakin kuulla. Ihan rehellisesti, osaatko ottaa pakit vastaan? Kun joillain miehillähän on ajatus että hänelle ei sanota ei, ja silloin nuo tilanteet ovat TODELLA ahdistavia. Parempi kun ei ota riskiä ja antaa kiltisti numeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ihan kauppiaan ohjeistus, kassaneitejä ahdistellaan työssä paljon, tämäkin on niitä asioita mistä ei juuri puhuta, sillä uskotaan että pitää vaan kestää asiakkaiden huonoa käytöstä, vaikka todellakaan ei ole yhdenkään ihmisen oikeuden mukaista joutua työssä ahdistelun kohteeksi..
Eihän ahdistelulla ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä kaksi ihmistä vapaaehtoisesti keskenään sopivat ja tekevät. Pikemminkin ahdistelua on se, että jaetaan vääriä numeroita ja aiheutetaan asiakkaille haittaa.
Kerro nyt ensin mitä haittaa koitui siitä ettei saanut oikeata puhelinnumeroa? Tyttö ei ollut kiinnostunut, eikö mene jakeluun?
Siis hänhän aiheutti toiminnallaan sen, että intiimit viestit menivät aivan vieraalle ihmiselle! Ties missä ne kuvatkin nyt leviävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja ne uudet kassat joita tämä ukko ahdisteli olivat opiskelija-tyttöjä jotka olivat meillä osa-aikaisina tienaamassa vähän ylimääräistä. Näitä opiskelija-tyttöjä tuli ja meni meillä vuosien varrella kymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hänhän aiheutti toiminnallaan sen, että intiimit viestit menivät aivan vieraalle ihmiselle! Ties missä ne kuvatkin nyt leviävät.
Eli kikkelikuvia olit lähettämässä etkä mitään apua tarjoamassa vaikeaan elämäntilanteeseen, vai miten se meni? Et ollut ensimmäinen numeronvonkaaja, usko pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja ne uudet kassat joita tämä ukko ahdisteli olivat opiskelija-tyttöjä jotka olivat meillä osa-aikaisina tienaamassa vähän ylimääräistä. Näitä opiskelija-tyttöjä tuli ja meni meillä vuosien varrella kymmeniä.
Aika alentuva suhtautuminen kaupan alan ammattilaisiin. Tytöt käyvät vähän tienaamassa ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppavastaava varmaan repeäisi nauruun lukiessaan jotein "Hei! Teidän törkeä kassaneiti antoi minulle väärän puhelinnumeron kun niin kovin halusin hänen pöksyihinsä"
Ensinnäkään en halunnut hänen pöksyihinsä, vaan tarjosin hänelle tukea ilmeisen vaikeassa elämäntilanteessa.
Miten niin ilmisen vaikeassa elämäntilanteessa? Tuskin hän sinulle elämäntarinaansa kuitenkaan kertoi?
Vai pidätkö kassatyöskentelyyn joutumista vaikeana elämäntilanteena? Siinä tapauksessa olet ylimielinen juntti.
Varmaan stalkannut naista jos oikein arvaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt kerran sama tinderissä. Nainen antoi väärän numeron ja sit kun laitoin viestiä siihen niin toinen oli ihmeissään. Kai tuo oli naisen mielestä sitten hauskaa.
Vaikuttaa siltä, että nimenomaan naiset tekevät tuota. Miehet eivät leiki vaikeasti saatavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan stalkannut naista jos oikein arvaan.
Ei ole stalkkausta jos julkisista lähteistä selvittää henkilöllisyyden ja kysyy luottotiedot.
Pinkkiz kirjoitti:
No on kyllä tosi huonoa asiakaspalvelua. Ainakaan en menisi samaan kauppaan toiste.
Kuuluuko se asiakaspalveluun jos joku yrittää iskeä kaupan kassaa? Ihan että huonosti kouluttavat henkilökunnan kun flaksi ei käynytkään. Kuluttaja-asiamiehen ja oikeusasiamiehen puheille oitis.
Vierailija kirjoitti:
Pinkkiz kirjoitti:
No on kyllä tosi huonoa asiakaspalvelua. Ainakaan en menisi samaan kauppaan toiste.
Kuuluuko se asiakaspalveluun jos joku yrittää iskeä kaupan kassaa? Ihan että huonosti kouluttavat henkilökunnan kun flaksi ei käynytkään. Kuluttaja-asiamiehen ja oikeusasiamiehen puheille oitis.
Joo ja asiakkaan pitäisi ymmärtää että jos kyseessä on elintarvikekauppa, sieltä voi ostaa elintarvikkeita. Ihan mitä tahansa kaupassa ei ole ikävä kyllä tarjolla.
Noniin, kävi hieman niin kuin arvelin, että täällä mies saa päällensä vain vihaa ja halveksuntaa. Ehkä käännyn seuraavaksi lakimiehen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, kävi hieman niin kuin arvelin, että täällä mies saa päällensä vain vihaa ja halveksuntaa. Ehkä käännyn seuraavaksi lakimiehen puoleen.
Muista tarkistaa, että saat häneltä oikean numeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmasti kokenut tilanteen työpaikallaan, kesken työvuoron ja mahdollisesti jonon kerääntyessä taaksesi kassalle, todella ahdistavaksi ja ajatellut että näin pääse sinusta ja vaivaanuttavan ahdistavasta tilanteesta nopeiten eroon.
Ei ollut jonoa. Ja minä en ole sellainen ihminen, josta olisi mitään syytä ”päästä eroon”. Naiset tykkäävät ja miehetkin joskus lähestyvät. 😀
No mitä helkkaria sä asiakkaana teet kassan henkilökohtaisella numerolla!? Toi paikka ja tilanne on totaalisen väärä kysyä mitään numeroa, noloa! Luuletko sä, että olet ainoa ihminen maailmassa joka hänelle tarjoutuu soittamaan?