Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka jaksatte myydä tavaraa esim. Torissa?

Vierailija
20.09.2020 |

Itse myin juuri ison olkkarin maton muuton takia. Hinnan laitoin naurettavan alhaiseksi, kun pääasia oli päästä vaivattomasti eroon tavarasta (näin siis etukäteen järkeilin). Sain nopeasti varmaan 15 viestiä eri henkilöiltä ja ajattelin että jes, helppo homma. Mitä vielä - sitten alkoi ohareiden tekeminen, feidaus tinkaaminen... Erityisesti huolestuttaa nämä tapaukset, jotka sanoivat hakevansa, kysyivät osoitteen ja sen saatuaan viestittely loppui kuin seinään (kaupunginosa toki näkyi jo ilmoituksessa, eli ei voinut tulla yllätyksenä ajomatka tms.). Lopulta löytyi se yksi normaali ostaja, joka haki tavaran sovitusti ja löi mulle rahan kouraan... mutta olihan muuten ärsyttävä kokemus!!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en jaksakaan. Ehkä jotain isompaa, tyylin polkupyörän tai kalliimmat taitoluistimet voin myydä, mutta kaikki vaatteet yms kannan konttiin.

Vierailija
2/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Ajattelen aina, että pitäisi, mutta lykkään hommaa. Nyt on kertynyt sen verran, että kannattanee mieluummin pistää kirppari ja sen jälkeen loput kierrätykseen ilmaseks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että siellä pyörii aktiivisena tietty porukka, joka laittaa kyselyjä liki kaikesta edulliselta vaikuttavasta tavarasta. He sitten harrastavat just tuota feidaamista yms.

Vierailija
4/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Vien kaiken Uffiin/kierrätyskeskukseen tai kirjaston kierrätyspisteelle (sinne saa kai tuoda muutakin kuin vain kirjoja). Senttiäkään en ole saanut tai tarvinnut. Vanha tavara, aikansa palvellut joten en jää perään itkemään mitään hilujakaan.

Vierailija
5/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt nyt kuukauden sisällä vaikka mitä. Pääsääntöisesti mennyt hyvin.

Vierailija
6/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin jaksan, vaatteet pakettina ei yksitellen, muuten menee järki..

Vierailija
7/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet vien minäkin Uffin laatikkoon. Edes fb:n annetaan ilmaiseksi -ryhmiin en jaksa enää laittaa mitään tarjolle, kun sielläkin meininki välillä ihan älytöntä.

Vierailija
8/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Minimihintapyynti on 20e, sen alle olevat vien suoraan kierrätykseen.

Vierailija
9/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää sinne hopeen. Menee kaikki tavara ja vaatteet suoraan vähävaraisille käyttöön.

Vierailija
10/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynti käteisellä sille joka ensimmäisenä noutaa. Ei mitään varauksia.

Vierailija
11/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myynti käteisellä sille joka ensimmäisenä noutaa. Ei mitään varauksia.

Näissä on harmillisesti tapauksia, jotka eivät koskaan saavu paikalle vaikka on sovittu. Mun mielestä Toriin pitäisi tulla sääntö, että siellä on pakko olla koko nimellä liikenteessä, niin ehkä vähän karsisi feidaamista yms.

Vierailija
12/67 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että siellä pyörii aktiivisena tietty porukka, joka laittaa kyselyjä liki kaikesta edulliselta vaikuttavasta tavarasta. He sitten harrastavat just tuota feidaamista yms.

Mä olen nyt muuton tieltä myynyt joitakin huonekaluja Torissa ja lahjoittanut myös tavaraa facen ilmaisryhmässä. Huomasin, että samat ihmiset päivystävät molemmissa foorumeissa kärkkymässä hyviä "saaliita". Multakin varailivat kaikkea eivätkä sitten kuitenkaan hakeneet, muutenkin viestintä oli todella outoa töksäyttelyä ja asenne epäkohtelias.

Vierailija
13/67 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiön yleisyydestä voi päätellä, että tätäkin palstaa seuraa moni nettikirppiksillä feidaaja ja myyjälle harmia aiheuttava henkilö. Kumma, kun he eivät koskaan perustele käytöstään mitenkään silloin kun asia tulee jossain puheeksi.

Vierailija
14/67 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli20 kirjoitti:

Surullista nähdä melkein koko kansan olevan täysin nukuksissa. Maailma muuttuu ympärillä, ei ostetut tiedemiehet jo tieteellisesti todistaneet, että koko eliitin koronapandemiat suunniteltiin jo vuosia sitten. Oletteko ihan tosissanne ettette tiedä koronatestien tarkoitusta? Ettekö todellakaan ymmärrä mitä koronarokote tekee ihmiselle? Rokote muuttaa ihmisen DNA:n synteettiseksi ja siten emme ole ihmisiä. Synteettisen ihmisen saa patentoida. Oletko miettinyt miksei 5G vaaroista käydä keskustelua? Oletko miettinyt mihin ihmisiä kuoli ympäri maailman, muttei koronavirusta ole edes eristetty ihmisestä koskaan! Näytä jos väität olevani väärässä. 5G tappoi heikkokuntoiset ja säteilysairauden oireet ovat kuten pahassa flunssassa. Lokakuun alussa 5G:n tehoa nostetaan ja tulette näkemään nk.toisen aallon. Kaupunkilaiset ovat saattaneet olla poikkeuksellisen flunssaisia ja kipeitä viime aikoina?

Tässä vaiheessa mietit, että kirjoituksessa ei ole järkeä tai sitten tutkit asiaa internetistä!!!!!

Ok. Lienetkö valkeuden enkeli, vai pimeyden enkeli? Jälkimmäiset tekeytyvät niiksi ensimmäisiksi, mutta puhuvat täyttä paskaa koettaen eksyttää ihmisiä.

Vierailija
15/67 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes vastaa mitään niille kyselijöille, jotka tyyliin keskellä yötä laittavat "voin hakee", "tarjoon 5e" (kun pyyntihinta 50e) tms. viestiä.

Vierailija
16/67 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman pieneksi jääneen lasten ulkovaatteen laitoin Toriin nyt syksyllä ja kyllä muistin taas miksi kirppispöytä on niin paljon helpompi.

Tinkaamista, mittaamista, varailua, vähän lisää tinkaamista jne. Sisältyykö postikulut hintaan?-kysymyksiä vaikka postikulut oli ilmoitettu erikseen. Sitten kun pitäisi tulla noutamaan niin perutaan viime hetkellä. Paras oli töykeästi esitetty tivaaminen vaatteiden kunnosta vaikka olin sen kertonut ja ilmoituksessa oli hyvät kuvat.

Vierailija
17/67 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei intressi ole vähintään 100e, niin en laita Tori.fi. Usein niin uskomatonta säätämistä vaikka lähinnä hyväntekeväisyyttä antaa laatukamaa köyhille pilkkahinnalla.

Vierailija
18/67 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tein niin että myin aina ekalle kysyjälle, oli minusta reilua niin. Monesti kaupanteko ja nouto venyivät kohtuuttoman pitkiksi joten nykyään myyn sille joka ekana ehtii hakemaan tai postitustapauksissa maksamaan, en varaile enkä odottele jos halukkaita on jonossa.

Vierailija
19/67 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viekää sinne hopeen. Menee kaikki tavara ja vaatteet suoraan vähävaraisille käyttöön.

Vaikeana aikana lasten kanssa käytiin siellä katsomassa lapsille vaatetta ja hyviä vaatteita saatiin ja tarpeeseen oikeasti tuli.

Toki eräs verhoihin pukeutunut nainen miehensä kanssa tunki kolmeen valtavaan matkalaukkuun niitä vaatteita.

Työntekijä puuttui siihen jolloin selitys oli että koko suvulle.

Kotimaahansa ehkä halusi myös laittaa mutta onneksi asiaan puututtiin.

Toisille ei vain mikään riitä jos ilmaiseksi saa.

Sori ,meni vähän ohi aiheen mutta hopesta tämä tuli mieleen.

Vierailija
20/67 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan mieluummin huutonettiin, ei ole ainakaan vielä tullut ohareita (tms ongelmia) vaikka olen jo n. 5v ajan siellä kaupannut romujani. Tori-tilini olen poistanut kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme