Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara la fountain voitelee leipiä ja se on kokkausta???

Vierailija
18.11.2013 |

Siis miten pitkälle tää pelleily oikein menee?? Nyt se on telkkarissa tekemässä "kanapeeeeetä", eli voitelemassa leipiä ja latomassa tavaraa keksien päälle. 

Ei perseensuti. Miten on mahdollista, että tätä kutsutaan "kokkausohjelmaksi"???

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, taidat katsoa sitä eka kertaa. Onhan tuo laittanut lihaa, sieniä, yms. Ja eikös sen pitänytkin olla kotiruokaa mitä Sara tekee. Eli ei mitään hifistelyä.

Vierailija
2/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kUKA SITÄ OHJELMAA KATSOO? Näin kerran miten teki salaattia ja kauhoi kulhoa kaksin käsin. Niillä öljyisillä ja likaisilla käsill sitten tarttui maustepurkkeihin ja siputteli sekaan jotain sitruunapippuria. Miten alkeellisia mokia! Ei sinne molmpia käsi ensinnäkään sotketa!

Samaan aikaan sitten muisti koko nyroistellä nenäänsä, kuvitteee sen kai olevan jotenkin tyttömäistä ja suloista. Vastenmielinen ilmestys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinäkin katsot :D

Mutta eihän täällä kukaan koskaan lue seiskaakaan.

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 10:24"]

kUKA SITÄ OHJELMAA KATSOO? Näin kerran miten teki salaattia ja kauhoi kulhoa kaksin käsin. Niillä öljyisillä ja likaisilla käsill sitten tarttui maustepurkkeihin ja siputteli sekaan jotain sitruunapippuria. Miten alkeellisia mokia! Ei sinne molmpia käsi ensinnäkään sotketa!

Samaan aikaan sitten muisti koko nyroistellä nenäänsä, kuvitteee sen kai olevan jotenkin tyttömäistä ja suloista. Vastenmielinen ilmestys.

[/quote]

Vierailija
4/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä katsi enää. Tuosta jaksosta on useampi vuosi. En voi sietää sitä eukkoa. Seiskaa kyllä luen ja katson Miljonääriäitejä. Kerron myös ihan avoimesti, että pälpätän AV:lla.

Vierailija
5/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olen täälläkin kertonut jo aiemminkin, olen nähnyt Saaran "kokkausta" telkkarissa vain kerran. Siinä se valmisti jotain popcornia ja hampurilaisia, eipä näyttänyt kovin vakuuttavalta sekään. Osaako se edes kokata mitään vähänkään vaativampaa, jota joka jamppa ja sen veli ei pyöräyttäisi tosta noin vaan? Senhän piti olla käynyt joku hieno USAlainen kokkikoulukin. Pistää kyllä ihmtetyttään, että MITÄ siinä koulussa on opetettu...

Vierailija
6/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten aivan julmetusti hukkapaloja noista "siisteiksi" leikatuista lohi-saaristolaisleivistä, oikein pahaa teki ajatella!

Vierailija
7/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole alunperin tavallinen Saara Kuronen? Näille "kurosille" riittää ihan hyvin leipien voitelu siellä kotiköökissä, eli ei tarttis töllöttimeen tulla pullistelemaan ja nenäänsä nyrpistelemään, ällö suorastaan. Antti Jokinen nosti sen näköjään pysyvästi framille.

Vierailija
8/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä uskon et tää Saara Kuronen on ihan hyvä vääntämään ruokaa. Ei siinä mitään. Mut sitä mä en tajua miks se on telkkarissa kun ei ollenkaan osaa esiintyä.

Vierailija
9/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Sara on herttainen ja mä kaston ohjelmaa aika usein (sattuu vaan olemaan melkein aina telkka päällä kun tää ohjelma tulee).. Eihän se mitään gourmetia ole, mutta helpon kuuloisia ja ihan maistuvia ovat hänen reseptinsä, varsinkin leivonnaiset!

peeäs, silloin kyllä nauratti kun hän sanoi, että "tästä (kananmunan)valkuaisesta saa paljon protskua.." :)

Vierailija
10/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara ohjelmineen - joka ilmeisesti on alakouluikäisille lapsille ja kehitysvammaisille suunnattu - herättää täysivaltaisessa aikuisessa lähinnä myötähäpeää. Muija valmistaa jotain perus blenderipirtelöitä, salaattia ja voileipiä ja esittelee näitä tekeleitään kuin suurtakin keksintöä, ylpeänä kuin 3-vuotias hiekkakakkujaan. Kuka vittu tuon on oikein käsikirjoittanut ja suunnitellut?! Toivottavasti ei Sara itse ainakaan.

Vierailija
11/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan aina hämmästellä sitä kuinka paljon kateutta aiheuttaa, jos jollakin on upea nimi "Sarah La Fountain".

Vierailija
12/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 11:59"]

Jaksan aina hämmästellä sitä kuinka paljon kateutta aiheuttaa, jos jollakin on upea nimi "Sarah La Fountain".

[/quote]

Kun se ei alunperin ole sen niminen. Ja kun tuo itse valittu nimi nyt sattuu olemaan aika korni.

Vierailija
13/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 11:59"]

[/quote]

Kyllä mäkin voin vaihtaa nimeni vaikka Bernadette LeHevonpercois, ton "kokin" nimi ei ollut tämän ketjun pointti :)

Vierailija
14/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt mitään mutta miesten kokkaus ohjelmissa maistellaan lusikalla ja tungetaan sylkineen takaisin pataan.

Vierailija
15/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 12:18"]

Eihän se nyt mitään mutta miesten kokkaus ohjelmissa maistellaan lusikalla ja tungetaan sylkineen takaisin pataan.

[/quote]

Kyllä ne bakteerit siellä padan porinassa kuolevat.

Vierailija
16/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkausohjelmat ovat yleensä perseestä enkä tapaa niitä katsoa. Positiivinen yllätys on Pastakeittiön kutsu, jota on tullut nyt pari jaksoa. Konstailemattomia ja herkullisia ruokia, helppoja reseptejä kokeilla itsekin. Jopa liemikuutioiden käyttö on sallittua, vaikka ne tällä palstalla tietenkin ovat itse saatanasta :)

Vierailija
17/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen ois kannattanu muuttaa nimi Ruususeksi? Sitten meillä ois Sara ja Susan Ruusunen. Jos nyrpistelee nenää kivan tyttömäisesti niin eikö tommonen kivan tyttömäinen sukunimikin olisi sitten ihan paikallaan?

Mun mielestä se on hyvännäkönen nainen ja sen oiskin kannattanut pitäytyä mallinhommissa päätoimenaan. Olen aina uskonut että äly voi asua kauniissa päässä, mutta kyseisen naisen kohdalla siitä ei ole kyse. Luin kerran lehtihaastattelun jossa se kertoi kuinka huoleton ja terve suhtautuminen hänellä on syömiseen, ja myöhemmin SAMASSA haastattelussa mainitsi kuinka nyt on nykin matkan jäljiltä kaksi (!!!) liikakiloa jotka pitäisi nyt karistaa kyllä. Jutussa joka siis oli jossain kuntoilulehdessä, käsiteltiin ruokavalioasioita ja mimmin BMI oli myöskin mainittu. Ja se oli alle 18,5, mikä siis on alipainon raja. Ja siitä pitää ne kaksi ylimääräistä kiloa pudottaa, mutta suhtautuminen kehoon ja syömiseen on kyllä ihan terve ja kunnossa. Jepjep.

Vierailija
18/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se ei ole kivan tyttömäistä nyrpistelyä vaan vastenmielistä irvistelyä.

Vierailija
19/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 12:32"]

Eikö sen ois kannattanu muuttaa nimi Ruususeksi? Sitten meillä ois Sara ja Susan Ruusunen. Jos nyrpistelee nenää kivan tyttömäisesti niin eikö tommonen kivan tyttömäinen sukunimikin olisi sitten ihan paikallaan?

Mun mielestä se on hyvännäkönen nainen ja sen oiskin kannattanut pitäytyä mallinhommissa päätoimenaan. Olen aina uskonut että äly voi asua kauniissa päässä, mutta kyseisen naisen kohdalla siitä ei ole kyse. Luin kerran lehtihaastattelun jossa se kertoi kuinka huoleton ja terve suhtautuminen hänellä on syömiseen, ja myöhemmin SAMASSA haastattelussa mainitsi kuinka nyt on nykin matkan jäljiltä kaksi (!!!) liikakiloa jotka pitäisi nyt karistaa kyllä. Jutussa joka siis oli jossain kuntoilulehdessä, käsiteltiin ruokavalioasioita ja mimmin BMI oli myöskin mainittu. Ja se oli alle 18,5, mikä siis on alipainon raja. Ja siitä pitää ne kaksi ylimääräistä kiloa pudottaa, mutta suhtautuminen kehoon ja syömiseen on kyllä ihan terve ja kunnossa. Jepjep.

[/quote]No eiköhän ne Saran alipainon ajat ole taakse jäänyttä elämää, kun neidon nykyhabitusta katselee.

Vierailija
20/29 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen samaa mieltä että ihan näyttävän näköinen nainen on. Noi pakkoliikkeenomaiset irvistykset vaan häiritsee ja tosiaan ihmettelen että eikö telkkariohjelman hostaamiseen tarvita _mitään_ muuta kuin ulkonäköä? Ihmeellinen irvistelevä sössöttäjä ja lässyttäjä, joka leikkii juontajaa. Apua mikä myötähäpeä.