Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoriso ohoi!

Vierailija
20.09.2020 |

Ajatelkaa nuoriso omaa ja muiden tulevaisuutta! Miksi ette osallistu muiden ja omaan koronan torjuntaan? Tämä ei koske kaikkia nuoria, on paljon kunnon porukkaa. Osa nuorista ei välitä. Hillutaan yökerhoissa ja levitetään koronaa. Onko se sen arvoista, että kännätään ja sitten krapulassa oksennellaan. Ei näköjään läheisten turvallisuus kiinnosta. Jos oma terveys ei kiinnosta, niin se on ihan samantekevää. Mutta ajatelkaa läheisiänne ja muita kohtaamianne ihmisiä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta!

Vierailija
2/8 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti se nuori, koska sinua ei kiinnosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta!

Sitten sua ei varmaankaan kiinnosta asianmukainen hoito, kun sairastut. Ei voi, kun onnea toivottaa sunlaisille kermaperseille!:)

T. Vastuuntuntoinen nuori

Vierailija
4/8 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hillun yötämyöten tutussa baarissa tuttujen kanssa. En ole nuori.

Vierailija
5/8 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt vain baareista vai yleisesti muutenkin?

Itse en käy baareissa, mutta monia muita palveluita kyllä käytän. Jos kaikki pysyisivät kotona jumittamassa niin Suomesta menisi kaikki yritykset nurin. Itse kulutan nyt leffateattereihin rahaa, sillä ne on mulle mieluisimpia palveluita.

Vierailija
6/8 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän noita baarejakin tukea.

Hyvää etäisyyttä on sitten hyvä käyttää, jos noissa käy.

Vierailija
7/8 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella vastuullinen ja 90% ajasta käytän maskia julkisissa (valitettavasti venytän senttejä tällä hetkellä, joten joskus pari päivää ennen palkkaa en voi pitää maskia, kun ei yksinkertaisesti ole rahaa). Olen pitänyt turvavälit tammikuusta saakka yms. Suorastaan ärsyttää, jos joku yskäisee peittämättä suuta tai yskii nyrkkiin, tai ei pidä turvaväliä.

T. Toinen vastuullinen nuori

Vierailija
8/8 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä te vastuulliset nuoret. Olen ylpeä teistä! Uskon että suurin osa nuorista on vastuullista porukkaa. Sinulle, joka puhut Suomen nurin menosta ja yritysten tukemisesta, niin asiani koskee vain baari ja yökerhomeininkiä, josta lääkärit ovat huolissaan ja josta tartunnat ovat lähteneet leviämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi