Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko "kaikilla" valkoisia lakanoita?

Vierailija
17.11.2013 |

Mulla ei ainakaan ole. Pyöritän siis ysikympin ohjelman kone tyhjänä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli miksi näin kuumassa pitää pestä?

pesukoneen käyttöikä pitenee huomattavasti, kun sillä pestään välillä 90 asteen ohjelmia.

Monissa pesuaineissa on nykyään zeoliittia, joka on suomeksi melkein savea. Se tahtoo kerääntyä koneeseen ja 90 asteen pesu poistaa sitä tehokkaasti.

Itse pesen siivousrätit, valkoiset lakanat ja valkoiset pyyhkeet 90 asteessa.

Vierailija
22/26 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 06:48"]

Miksi noinkin kuumassa lakanoita pestään?

[/quote]

Ei niinkään lakanoiden, vaan pyykkikoneen takia. Tekee rööreille hyvää huuhtoa niitä välillä pitkään ja kuumalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen omistamani lakana, pussilakana ja pyyhe on samaa tummanruskeaa, sopii sisustukseen.

Vierailija
24/26 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 06:56"]

Meillä ei muita olekaan kuin valkoisia lakanoita, siksi että menevät kaikkien pussilakanoiden kanssa. Näppärää, kun voi pyöräyttää ne kloritin kanssa koneessa, jos tulee tahroja jotka eivät lähde normipesussa.

[/quote]

Minulla lähtee esim. sperma- ja veritahrat ihan normipesussa ja ilman mitään esikäsittelyjä. Jos ei lähtisi, olisin huolissani koneen puhtaudesta.

Vierailija
25/26 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki aluslakanat valkoisia, parhaimmat niistä ovat äidiltäni saatuja vanhoja lakanoita, paksua ja napakkaa kangasta. En voisi aluslakanoiksi muuta väriä kuvitellakaan kuin valkoinen. Pesen 60 asteessa valkopyykille tarkoitetulla pesuaineella.

Vierailija
26/26 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt sen ymmärrän,että konetta pitää välillä käyttää kuumallakin ohjelmalla.Mutta miksi lakanat niin kuumassa?

Itse lakkasin käyttämästä kertakäyttöisiä siivous/tiskirättiliinoja ja ostin ison kasan mikrokuituliinoja kodin siivoukseen.Ne sitten voi pestä 90 asteessa,kuolee vessapöpöt ja muut.Pesulapussa oleva lämpötila tarkoittaa maksimiastetta,jonka tuote kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi