Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittimies laittaa joka aamu

Vierailija
20.09.2020 |

Viestin, jossa toivottaa hyvää huomenta. Ja sitten hänestä ei kuulu enää mitään koko päivänä, ellen itse laita viestejä aina eka. Turhauttavaa, tulee epäkunnioittava fiilis mutta toisaalta tyyppi on livenä tosi kiva ja puhelias jne. Eikö kuitenkaan ole kovin kiinnostunut?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh???? Viestittää sulle joka päivä ja vastaa sun viesteihin. Eihän tossa ole mitään vikaa. En mäkään laita viestejä, jollei mulla ole asiaa... Mistä te edes keksitte asiaa "pitkin päivää"? Ja eikö se keskustelu ole jatkumo? Miksi se miehen vastaus on keskustelun loppu ja sun vastaus aina keskustelun alku?

No enemmän ongelma on se, ettävastaa suoriin kysymyksiin, tai sitten laittaa vaan hymiön. Ei ole tainnut mitään kertaakaan kysyä minusta itsestäni, ei selvästi halua erityisesti tutusta, tosin myös hänellä on tieto etten etsi parisuhdetta. Ja kyllä minä koen että on minun aloitus jos 2 tuntiin ei ole sanonut mitään. Ja kaikenlaistahan voi jutella päivän mittaan.....

ap

Deittailetkohan samaa miestä jonka kanssa minulla vasta tuli ero?🙄 Kuulostaa niin tutulta. 1,5 vuoden aikana ei kysynyt minulta yhtään mitään, mutta omista asioista höpötti höpöttämistään. Aamuisin laittoi kyllä viestin jossa toivotti hyvät huomenet. Ja oli alko-ongelmainen.

En tämän miehen alkon kulutuksesta tiedä, ikä kolmenkympin kieppeillä ja treenaa aktiivisesti, joten sen puoleen en uskoisi alko-ongelmaa olevan.

Vierailija
22/23 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Aloituksen pakko olla trolli, ellei ole niin onnea vaan elämässä :D  

En vaan ymmärrä että jos hemmo laittaa aamutoivotuksen ja sinä et mitään vastaa siihen niin oletat sitten että hemmon pitäisi päivä sinulle viestejä laitella XD

No tietysti vastaan siihen huomenen toivotukseen. Mutta joskus testasin sanooko mitään sen jälkeen, niin ei koko päivänä tullut enää mitään muuta viestiä.

Ap

Ai no se vähä muuttaa tilannetta :) Noissa viestittelyissä pitäsi aina muistaa antaa tartuntapintaa, puolin ja toisin. Viesteihin laittaa jotain muutakin höpötystä jotta toisella on helpompaa tarrata kiinni ja jatkaa jutustelua luontevasti :)

Olen ktllä tätäkin yrittänyt. Sanonut jotain vaikka että oli kiva päivä tai outo juttu sattui tms eikö tyyppi kysy yhtään tarkentavaa kysymystä. Tai jos kysym häneltä jostain hänen historiaansa kuuluvasta asiasta niin ei kysy minun vastaavaa asiaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 oli myös ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän