kauanko teillä kestää esileikki?
Meillä on joka kerta n 20 minuutista puoleen tuntiin.
Seksiä noin 3 kertaa viikossa.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 13:16"]
Kuinka vanhoja te yhdynnättömän seksin harrastajat olette? Onko syynä erektiovaikeudet?
[/quote]
Ei tarvitse hermostua ja miinuspeukutella. Minulla vain on kokemus, että ne ei-niin-kovamunaiset miehet ovat niitä "Seksi on muutakin kuin yhdyntä"-paasaajia.
Meillä pitkiä soft touch -sessioita pitkin vartaloa, kaaria ja kumpuja, huulilla tunnustellen ja lämmöllä hellien, raisumminkin kohti auvoisia aroja. Joskus hieman lyhyemmin, joskus oikein pitkään, ei kait siinä mitään kaavoja tarvitse olla.
Mitä sitä turhaan leikkimään. Suoraan vaan tositoimiin, niin on nopeemmin ohi eikä taas pariin päivään tarvii vaivautua.
On lähestulkoon jäänyt kokonaan ja seksiäkin on n. kerran kuussa. Ei vain ole sopivaa hetkeä, eikä miestä oikein kiinnosta, koska on kyllästynyt muhun :(
Ei meillä ole erikseen mitään esi-, varsinais- ja jälkileikkejä. Kyllä se on seksiä kaikki ihan alusta loppuun. Läheskään aina seksi ei sisällä yhdyntää.
Meillä on aina esilekki! yleensä sellaisen vartin verran pussaillaan ja käpälöidään :D
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:08"]
Mitä sitä turhaan leikkimään. Suoraan vaan tositoimiin, niin on nopeemmin ohi eikä taas pariin päivään tarvii vaivautua.
[/quote]
miksi pitäisi olla nopeasti ohi? Mä nimenomaan tykkään nauttia pitkään. Eikä siinä mitään tartte vaivautua.
Miten kauan mieheltä nyt menee kun kääntyy sängyssä muhun päin...? Muutama sekunti?
Ja sitten mies ihmettelee kun en oo yhtään märkä ja halukas....
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 22:41"]
Miten kauan mieheltä nyt menee kun kääntyy sängyssä muhun päin...? Muutama sekunti?
Ja sitten mies ihmettelee kun en oo yhtään märkä ja halukas....
[/quote]
Vaihda miestä! Tuhlaat elämäsi tuollaisen huonon rakastajan kanssa.
Ei se meillä ole ESIleikkiä, se on ihan sitä seksiä. Sitä minkä yksi osa on yhdyntä ja muita osia on vaikka kuinka paljon. Monesti on pelkkää sitä muuta eikä yhdyntää ollenkaan.
0 sek. Suoraan sisään vaan, onnistuu kyllä kun käytän alapäärasvaa. Yhdyntä noin kerran kuussa.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 23:19"]
0 sek. Suoraan sisään vaan, onnistuu kyllä kun käytän alapäärasvaa. Yhdyntä noin kerran kuussa.
[/quote]
miksi suostut tuollaiseen? itse en ikinä suostu käyttämään liukkareita. ei tunnu yhtä hyvältä kuin normaaleilla liukasteilla.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 23:19"]
[/quote]
miksi suostut tuollaiseen? itse en ikinä suostu käyttämään liukkareita. ei tunnu yhtä hyvältä kuin normaaleilla liukasteilla.
[/quote]
MIhin sitä sitten pitäisi suostua? En tykkää mistään räveltämisestäkään, joten se ois vaan epämukavuuden pitkittämistä. Mitä pikemmin ohi, sen paremmin. En minäkään liukkaria käytä, vaan alapäärasvaa kuivuuteen.
Pieneen pussailuun, hivelyyn ja silittelyyn menee 5-10min. Sen jälkeen kiihkeämpää kaulan, niskan ja vartalon nuolemista ja pepun ja rintojen puristelua muutama minuutti. Sitten pikkareiden läpi hivelen pimpsaa voimakkaasti tai kevyesti, jolloin vaimo alkaa olla jo valmis touhuun.
Usein sen jälkeen vaimo nuolee ja imee kaluani ja saattaa samalla sormettaa minua peppuun. Sen jälkeen nuolen ja sormetan vaimoani ja kohta siirryn yhdyntään. Yhdyntä kestää 5-15 minuuttia, siihen vaikuttaa asennot mitä käytämme.
Yhteensä koko touhuun menee noin 20-40 minuuttia.
Kuinka vanhoja te yhdynnättömän seksin harrastajat olette? Onko syynä erektiovaikeudet?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 13:16"]
[/quote]
Ei ole syynä.
nosto