Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankalin paikka, missä sinulla on iskenyt paniikkikohtaus?

Vierailija
17.11.2013 |

miten selvisit siitä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääkirkossa. Keskellä kirkkoa ja väkeä joka puolella. Pakko oli vaan olla siinä ja koittaa kestää. 

Vierailija
2/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 18:35"]

Hääkirkossa. Keskellä kirkkoa ja väkeä joka puolella. Pakko oli vaan olla siinä ja koittaa kestää. 

[/quote]

olitko vieraana vaiko itse morsian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuorma-autoinssi ja puihinhan se meni.

Vierailija
4/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelu taitaa olla pahin. Pääsin silti töihin.

Vierailija
5/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla työskennellessä... Muutamia kertoja siellä. Lisäksi koulussa oman ylioppilasjuhlan aikana, meinasin oksentaa paniikista. Paniikkikohtaukset ovat kamalia

Vierailija
6/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 18:35"]

[/quote]

Olin vieraana

olitko vieraana vaiko itse morsian?

[/quote]

Vierailija
7/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton ratissa moottoritiellä. Se oli ensimmäinen ja olin aivan varma, että kuolen siihen paikkaan.

Vierailija
8/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 18:37"]

Kaupan kassalla työskennellessä... Muutamia kertoja siellä. Lisäksi koulussa oman ylioppilasjuhlan aikana, meinasin oksentaa paniikista. Paniikkikohtaukset ovat kamalia

[/quote]

Miten olet selvinnyt siellä kassalla niistä paniikeista? Oletko lähtenyt pois vai sinnitellyt jotenkin?

Vierailija
9/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutunneilla oli hankalaa, kun ei voinut poistua ja yritti esittää niinkuin ei olisi mitään ongelmia.

Vierailija
10/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta vaikeaa oli myös, kun kohtaukset tulivat kotona. Ei voinut paeta turvalliseen paikkaan, kun olin jo turvallisimmassa.

Vierailija
11/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 18:55"]

Toisaalta vaikeaa oli myös, kun kohtaukset tulivat kotona. Ei voinut paeta turvalliseen paikkaan, kun olin jo turvallisimmassa.

[/quote]

totta, ellei mene piiloon peiton alle tms...

Vierailija
12/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 18:39"]

Miten olet selvinnyt siellä kassalla niistä paniikeista? Oletko lähtenyt pois vai sinnitellyt jotenkin?

[/quote]

Olen sinnitellyt kohtaukset, välttämättä ei ole päässyt pois kassalta kuitenkaan heti ja ei viitsi toisia työntekijöitä juoksuttaa kassalle. Mä meinaan aina oksentaa kohtauksien aikana niin kerran jopa tuli oksennusrefleksi, toivottavasti asiakkaat ei huomanneet... 

Vierailija
13/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suunnaton korkeanpaikankammo. Kerran eräällä sillalla kävellessäni alkoi huimata ja paniikki iskeä, tuntui, että olisi käytävä pitkälleen maahan. Onneksi sain jotenkin itseni sinniteltyä sillan ylitse turvaan.

Vierailija
14/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkossa kummilapsen konfirmaatiotilaisuudesa, kun olin alttarilla kummilapsen kanssa. Tuntui, että tilanne kesti ja kesti ja olin todellakin ihan hilkulla pyörtyä. 

Vierailija
15/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, kun olin asiakkaan kanssa kahdestaan pienessä huoneessa. Oli pakko sanoa, että en voi nyt hyvin. Toinen paha oli motarilla, kun olin varma, että sekoan. Ei päässyt pysähtymään. Ihme, että pääsin kotiin hengissä. 

Vierailija
16/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppatorilla noin 100 000 ihmisen ympäröimänä. Kukaan ei uskonut että on kohtaus päällä kun kaveri koitti vetää mua ihmismassan läpi pois tungoksesta. Luulivat että halutaan lähemmäs lavaa. Uskoivat siinä vaiheessa kun raajat vispas niin että järjestyksenvalvoja nappas mut käsiinsä. Tais muuten olla asiantunteva järkkäri, tuli mun selän taa ja nappas syliinsä ja puristi niin etten vispais niin pahasti. Se oli parasta mitä kukaan pysty tekemään sillä hetkellä. 

Vierailija
17/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitin kaksikaistaisella pätkällä rekkaa. Tilanne tuli täysin yllätyksenä. Luulin jo, että elämä päättyy tähän nyt. Tajunnan menetystä pelkäsin eniten ja sitä, että päädyn rekan alle. Ihan kamalaa, en edes tiennyt, että minulle voi tulla sellainen olo. sen jälkeen tunne on uusiutunut muutaman kerran ihan tavallisessa ajossa. Erityisesti pimeällä ajaminen pelottaa jo etukäteen.

Vierailija
18/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä ollut, paniikkia tai ainakin todella inhottavan kovaa ahdistusta. Hankalinta on joskus kahvipöydässä vieraampien ei niin kummoisesti luottoani nauttivien ihmisten kanssa, enkä silloin todellakaan tykkää yhtään olla siinä, etenkin jos jutut ovat jotenkin roiseja, minä kun olen aika herkkä ja hienotunteinen ihminen itse. Mutta sinnittelen aikalailla vaikka minkä läpi, sen opin jo kauan sitten... Voisi olla helpompi tämä elämä, mutta se nyt on mitä se on.

Vierailija
19/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat häät oli juuri alkamassa. Join yhden oluen, rauhoitti sen verran että kohtaus meni ohi.

Vierailija
20/20 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatterissa kun esitin toista pääosaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä