Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen palstailijan haluaisit kuolevan??

Vierailija
20.07.2006 |

musta noi ääriuskovaiset aikuiset miehet vois viedä kaikki kaasukammioon.

Lestat, jehovat, körtit, kristityt jne.

huom. ääritapaukset, ne naisia sortavat ja oman edun nimiin toimivat

näennäis oppineet.

niitä on joka lahkossa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varoa mitä toivoo.. ei vaan, en tietenkään toivo kenenkään kuolevan! Eikai kukaan oikeasti sellaista toivo :(

Vierailija
2/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään palstailijan en toivo kuolevan, mutta kuka pahaa toisille toivoo niin saattaa itse joutua kokemaan sen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten jännä tietää, mitä sortamista ja oman edun tavoittelua on körteissä. Taitaa olla ap:n tiedot aika hatarat...

Vierailija
4/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas näitä... puhuu ku ei itse tiedä asiasta mitään. Paree ku kukaan ei jatkas tätä vatkaamista. Siks toisekseen eikö tää kuulu tonne elämänkatsomukseen.

Ihan vinkki viitosena elämässä voi olla paljon, paljon kamalampia kohtaloita ku olla esmes lestadiolaisen miehen vaimo.

Eikä kannata väittää vastaan mikäli ei omaa omakohtasta kokemusta.

Että sellaista elämä on eskoseni..

Vierailija
5/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis väitä, että lestadiolaiset ynnä muut olisivat oman edun tavoittelijoita. En vain tunne porukkaa niin hyvin, että olisin heidät tuossa maininnut. Körttisakkia sen sijaan tunnen enkä tosiaan ymmärrä, miksi ap körtit tuohon listasi.

Vierailija
6/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ala miettimään että minkähänlainen tuokin ihminen on tekstiensä takana. Tämähän on vaan läpänheittoa. Löysää pipoa hyvä ihminen.

Vierailija
7/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En todellakaan ala miettimään että minkähänlainen tuokin ihminen on tekstiensä takana. Tämähän on vaan läpänheittoa. Löysää pipoa hyvä ihminen.

Toiset jopa jättää menemättä esim. rannalle kun pelkää seuraavan kerran lukea itsestään täältä! Sairasta!

Vierailija
8/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ollessani uimassa tukevan ystäväni kanssa en voinut olla nauramatta kun hän molskahti veteen, että ihan kuin olisi valas sukeltanut. Hyvä ettei hänkin vettä hörpännyt kun naurettiin niin paljon, että rannat raikuivat.

Vierailija
9/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät epäitsekkäitä tekoja vain pääsylippu taivaaseen mielessään tai muuhun paratiisiin päästäkseen. Eli ovat itsekkäitä. Esim. Äiti Teresa oli tälläinen, mutta on varmaan kuollessaan pettynyt kun joutui vain mullan alle matojen syötäväksi. Häh, häh!! Oikein sille tyypille.

Vierailija
10/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoo: Joka pitää kiinni minun sanastani, ei milloinkaan näe kuolemaa. Joh. 8:51.

Vierailija
11/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä näitä juttuja ei uskoisi aikuisten aivoituksiksi!!

Vierailija
12/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot ovat aivan muuta tarkoitusta varten. Kukaan meistä ei taitaisi taivaaseen päästä, jos teot laskettaisiin. Tai en ainakaan minä.

5

Vierailija
13/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Oikein sille nunnalle!

Vierailija
14/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pohjimmiltaan itsekästä.

Vierailija
15/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla opettajalla on tapana heitellä tuon kaltaisia ajatuksia ilmaan, että saa tunneilla syntymään keskustelua. Väitti, että uskovat (esim. äiti Teresa) tekevät kaikki hyvät työt vain siksi, että kaikki ihailisivat heitä. Ilmeisesti tuosta samasta ajatuksesta on nyt kyse.

Vierailija
16/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On pohjimmiltaan itsekästä.

Vierailija
17/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Äiti Teresa on ollut itsekäs kun on tehnyt elämäntyönsä lapsia muka auttaen ja siten saanut arvostusta ja on varmaan(jos on oikeasti uskonut Jumalaan ja taivaaseen) uskonut saavansa myös paikan taivaaseen.

Mutta on ämmä on tainnut pettyä pahasti

Vierailija
18/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko sillä mitään merkitystä niiden ihmisten kannalta joita hän on auttanut, MIKSI hän sen teki? Minä olen sitä mieltä että pääasia että teki. Siihen en ota kantaa missä hän nyt on.

Vierailija
19/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, että ei ole olemassa epäitsekästä tekoa. Miettikääpä.

Vierailija
20/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

llä? Hyvä vain että osa meistä on vielä niin itsekkäitä että välittää toisistakin :)

Vierailija:

On se, että ei ole olemassa epäitsekästä tekoa. Miettikääpä.